Dodaj do ulubionych

Czekacie na rozpoczęcoe F1?

12.03.21, 09:48
To będzoe bardzo ciekawy sezon.
Tym którzy nie śledzą wieści z padoków skrócę:
1.Powrót Alonso do Renault, zmiana nazwy na Alpine. Renault pod koniec 2020 zbliżyła sie do czołówki.
2.Perez w Redbullu zamiast Albona. Honda ma nowy silnik i chce na koniec przygody w F1 pokonać Mercedesa. Motor w 2022 przejmuje nowa dywizja technologiczna RB, po gwarancji zamrożenia zmian na lata 2022 2024. Nowe silniki dooiero w 2025
3.Vettel w Racing Point (zamiast Pereza), zmiana nazwy na Aston Martin. Aston jest bardzo szybki boa kolosalne wsparcie Mercedesa.
4.MacLaren ma.nowego kierowcę - Ricciardo i nowy silnik. Od Mercedesa. Moga być bardzo groźni.
5. Scuderia po rozstaniu z Vettelem będzie miała.nowego kierowcę - świetnego w 2020.w Maclarenie Saintza. Duet Leclerc Saintz będzie iskrzyć!
6. Na koniec Mercedes i Hamilton. Zdaje się że mistrz swiata wszystkich dookoła wkurwia a sensacyjny młodziak z Williamsa Russel (tak ten młofziaknpd Kubicy) prawie wygrał wyścig w którym zastępował Hamiltona kiedy ten zachorował na covida - uzmysłowił wszystkim, że legenda troche sie wozi bo dysponuje po ptostu zajebistym bolidem.
A najlepszy moim zdaniem w stawce Max Verstappen (sorry Fernando) ma mieć jeszcze mocniejszy motor i Pereza, który ma mu wreszcie pomóc.

O mlodziakach w juniorskich zespołach nie wspominam choć jest tam i szybki Japoniec i mlody Schumacher.
Ta edycja F1 będzi zatem bardzo.ciekawa. jak nie macie eleven sport - dokupcie.
11 zł a bedzie się działo!
Obserwuj wątek
    • samspade Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 10:15
      Czekam. Zastanawiam się nad wykupieniem F1.tv
      Mam nadzieję że będzie ciekawy. Ostatnio co rok mówi się że będzie ciekawy a i tak wygrywa najlepszy zespół w historii F1 z jednym z najlepszych kierowców. Osobiście liczę że poprawa osiągów ferrari będzie skokowa i będzie chociaż walka o 2 miejsce wśród konstruktorów.
      • jeepwdyzlu Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 10:53
        Stawka się wyrówna. RB powalczy, Ferrari też. Aston Martin bedzie szybki, Maclaren tez a Renault nie po to zatrudnia za poł budżetu Francji Alonso żeby go dublowali :-)
        Będzie masakra od samego początku. Aż żal mi Hamiltona bo sie mocno zdziwi. Zwłaszcza że Botas zapowiedział że Wersal się skończył
        • samspade Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 11:13
          Pożyjemy zobaczymy. Mercedes od połowy zeszłego roku zajmował się tegorocznym modelem. Wydają się dość pewni swego. Brak dnia filmowego też wiele o pewności mówi. Co prawda na początku trafiła im się awaria skrzyni biegów. A zapowiedzi Bottasa? Nie wiem czy chociaż on sam w nie wierzy.
          Żeby nie było. Pewnie stawka się wyrówna tyle że na czele i tak będzie LH.
          A renault czy żeby być precyzyjnym alpine (też mówię renault) ciekawe jak nasz człowiek poradzi sobie na tak poważnej pozycji. Aston będzie szybki. Przecież zeszłoroczny merc był najszybszy. Tyle że aston nie mam kierowców żeby mogli zrobić różnicę. Chyba że podpasuje SV
        • galtomone Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 11:25
          Fajnie bedzie (bo mam nadzieje, ze tak sie wydarzy) widzieć więcej informacji z Apline od Budkowskiego.
          Tez ciekawa postac i kariera.
          www.formula1.com/en/latest/article.alpines-budkowski-explains-leadership-split-with-new-racing-director-brivio.25E5pDjKcd8d42HKffCgkH.html
      • galtomone Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 11:23
        samspade napisał:

        > Czekam. Zastanawiam się nad wykupieniem F1.tv

        Kupilem. Dziala spoko, ale...

        Nie maja niestety aplikacji dla Android TV wiec od strony użytkowej, korzystanie z tego na TV to koszmar.

        Dziś czytałem, że F1 TV Pro ma szanse trafić do Prime Video (sportowefakty.wp.pl/formula-1/928348/amazon-z-prawami-do-formuly-1-zaawansowane-rozmowy)

        > Mam nadzieję że będzie ciekawy. Ostatnio co rok mówi się że będzie ciekawy a i
        > tak wygrywa najlepszy zespół w historii F1 z jednym z najlepszych kierowców. Os
        > obiście liczę że poprawa osiągów ferrari będzie skokowa i będzie chociaż walka
        > o 2 miejsce wśród konstruktorów.

        Tez mam taka nadzieje.... ale tak to zwykle bywalo jak zespol trafil z konstrukcja i kierowca....
        Wcześniej mielismy takie okresy (tyle, że krótsze) z Ferrari, Redbullem czy McL i Williamsem...

        Oby w zakresie dominacji Mercedesa byl to rok zmiany i to nie na dominacje innego teamu.
    • galtomone Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 11:20
      Owszem, bardzo.

      Jeśli masz ochotę, od paru lat z kumplami z UK may też "grę" - gdzie [przed wyścigiem typuje się różne, rzeczy/kierowców... - mogę Cię dodać.
      To wbrew pozorom dodaje trochę emocji wyścigom, na poziomie własnej rywalizacji...

      Do do reszty ciekawostek...

      Ciekawe oczywiście jak zaprezentuje sie młody Schumacher, ale równie ciekawe jest co narobi w F1 Mazepin, który jest mocno kontrowersyjny i raczej nielubiany.

      Trzymam kciuki za Alonso i Riccardo...
      Trochę rozczarowany jestem, że kolejny sezon będzie w stawce Kimi - wg mnie się wozi i nic ciekawego od dawna nie pokazuje.
      • jeepwdyzlu Re: Czekacie na rozpoczęcoe F1? 12.03.21, 11:31
        Jeśli masz ochotę, od paru lat z kumplami z UK may też "grę" - gdzie [przed wyścigiem typuje się różne, rzeczy/kierowców... - mogę Cię dodać.
        To wbrew pozorom dodaje trochę emocji wyścigom, na poziomie własnej rywalizacji...
        -----
        O Galtom dzięki, jak miło.
        Ale nie, bo w soboty i niedziele zawsze jestem zajęty. Albo na łódce, albo weekendowy wypad, albo z Rodziną i Przyjaciółmi... F1 nagrywam i w nocy z niedzieli na poniedziałek robię maraton i oglądam treningi, kwalifikacje i wyścig wszystko za jednym zamachrm...
    • galtomone Jakby ktoś chciał dołączyć do F1 Prediction game.. 12.03.21, 14:33
      f1.createmybb4.com/
      1. Rejestrujcie sie na forum
      2. Wchodzicie w najbliższe GP (Bahrain) - 2021 Mtg 01 Bahrain (Under Construction) (tam sporo info o samym GP)
      3. Pobieracie tabelkę do wypełnienia typów PET_Bahrain.zip - za pierwszym razem będzie trzeba ręcznie wpisać wasz nick
      4. Wypełniona stworzy na dole kod do kopiuj/wklej - wrzucacie taka odp. na forum w tym samym wątku (p.2).

      Zalecam przeglądniecie "Newcomers Quick Start Guide"

      Generalnie fajna zabawa, która po rejestracji zajmuje malutko czasu przed każdym GP - typujemy, wrzucamy post, tyle...

      Zabawa już trwa 13nasty sezon.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka