Dodaj do ulubionych

Czy to juz pedofilia?

26.08.21, 23:35
Jesli facet pisze, ze 12 letnia dziewczynka, ktora po prostu idzie sobie w sukience z matka na spacer sie "reklamuje" ...? Engine jest pedofilem? Czy wy o tym wiecie i wam to nie przeszkadza tu na forum??? Szok.
Obserwuj wątek
      • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 26.08.21, 23:44
        Pisales to w watku o facetach komentujacych w niewybredny sposob wyglad DWUNASTOLATKI. Napisales tez jej matce, ze pewnie dziecku zazdrosci powodzenia. Mozesz sie teraz wypierac ile chcesz, ale te wypowiedzi sa na forum, kto chce to je znajdzie. Nawet w sie z jej ach pedofili nie toleruja. Mam nadzieje, ze na tym forum rowniez nie... Ale to sie okaze.
          • engine8 Re: Czy to juz pedofilia? 26.08.21, 23:46
            Wyszłam sobie dziś na spacer z psem i dzieciątkiem i się wzburzyłam bardzo. Dziewczynka jest mojego wzrostu (165cm), szczupła, bardzo ładna, ubrana była w długa sukienkę z krótkim rękawkiem. Tak sobie spacerowaliśmy we trójkę, w pewnym momencie pies mnie odciągnął trochę na bok i zauważyłam, ze w knajpianym ogródku siedziały dwa stare dziady (faceci koło 50), które się na nią gapiły w obleśny sposób i komentowały. Miałam ochotę im krzyknąć, ze ona ma 12 lat. Powstrzymałam się i na szczęście młoda nie zauważyła, ale mnie się ciśnienie poważnie podniosło.


            • hukers Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:34
              engine8 napisał(a):

              > Wyszłam sobie dziś na spacer z psem i dzieciątkiem i się wzburzyłam bardzo.
              > Dziewczynka jest mojego wzrostu (165cm), szczupła, bardzo ładna, ubrana była w
              > długa sukienkę z krótkim rękawkiem. Tak sobie spacerowaliśmy we trójkę, w pewny
              > m momencie pies mnie odciągnął trochę na bok i zauważyłam, ze w knajpianym ogró
              > dku siedziały dwa stare dziady (faceci koło 50), które się na nią gapiły w oble
              > śny sposób i komentowały. Miałam ochotę im krzyknąć, ze ona ma 12 lat. Powstrzy
              > małam się i na szczęście młoda nie zauważyła, ale mnie się ciśnienie poważnie p
              > odniosło.
              >

              >
              W tej opowieści najbardziej bulwersuje mnie jedna rzecz.
              Jak faceta ok. 50 można nazwać starym dziadem.
              A na poważnie, jeżeli dzieciątko, jak pisze autorka wątku, jest szczupłe i bardzo ładne, to faceci będą się na nią gapić i będzie się musiała do tego przyzwyczajać. I matka i córka. Z doświadczenia napiszę, jako ojciec dwóch nieco starszych córek, że gapienie akurat to jest najmniejszy problem.
    • qqbek Re: Czy to juz pedofilia? 26.08.21, 23:46
      "Post został zgłoszony"

      Gdzie oznaczenie "OT"?
      Czemu wy e-grażyny chramolone włazicie tutaj jak do siebie i podstawowej netykiety się nie trzymacie.

      Co do meritum - jak tak napisał, to niech go starcza zgaga trafi i przez tydzień niech nic pić nie może.
      Ale to z głupoty wrodzonej/intoksykacji nabytej zrobił zapewne, a nie pedofilii.
            • qqbek Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:14
              fornita111 napisała:

              > Poczekaj troche a sie dowiesz, gdzie twoje pedofilskie popisy zawedruja. Teraz
              > sie pewnie cieszysz, ze fajnie przytrollowales i zdobyles uwage, ale za jakis c
              > zas moze ci nie byc do smiechu.

              Wyluzuj spieniona e-Grażyno... on jest poza jurysdykcją Ziobrowej "prokuratury", a do tego pewnie już dziś pił (a nawet nie "pewnie", bo zakładam, że te 2,5 piwa do których się przyznał już czymś wzmocnił).
              Zachowujesz się babo jak gruba Justyna z mojej grupy w przedszkolu, która ze wszystkimi krzywdami (rzeczywistymi czy też wyimaginowanymi) leciała do pani przedszkolanki.

              Całe szczęście to były czasy Stanu Wojennego, pani przedszkolanka miała wyjebane, a i my mieliśmy z Justynki niezłą polewkę.

              Nie jesteś przypadkiem Justynką z Przedszkola nr 10 w Lublinie (początek zajęć - 1982 rok)?
              Bo tyle samo tutaj wskórasz, co nasza Justynka u pani przedszkolanki.
            • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:15
              fornita111 napisała:

              > Poczekaj troche a sie dowiesz, gdzie twoje pedofilskie popisy zawedruja. Teraz
              > sie pewnie cieszysz, ze fajnie przytrollowales i zdobyles uwage, ale za jakis c
              > zas moze ci nie byc do smiechu.

              Ja wiem, że większość na tym forum to przygłupy, ale nawet największy debil wie, że nicki nie mają zdolności prawnej, dlatego mogą się tutaj swobodnie wypowiadać nie tylko pedofile, ale nawet socjaliści.
        • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:12
          fornita111 napisała:

          > To nie jest temat do zartow. Mowa o 12 latce. I kolega moze tym razem poniesc k
          > onsekwencje, bo przesadzil, tyle.

          Bzdura. Nicki nie mają zdolności prawnych, zwłaszcza gdy pokrzywdzona nie jest znana. Może więc opowiadać dowolne żarty na "jej" temat i jedyną konsekwencją będzie uznanie go za zwyrola na forum, ale to w sumie jest tutaj standard - na tym forum masz postsowieckich, aspołecznych zwyroli typu trypel, klemens czy vogon, którzy nie są w stanie współczuć rannej, potrąconej przez nich osobie tylko dlatego, że nieumyślnie spowodowała ten wypadek, więc nie oczekuj tutaj nie tylko empatii, ale też elementarnego człowieczeństwa.
          • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:16
            Ale tu nie chodzi o pokrzywdzona, tylko o wylapywanie pedofilow w sieci. Moze nie wiesz, ale sa organizacje, ktore sie tym zajmuja i po zgloszeniu im takich wpisow moga roznie zadzialac. No nic, okaze sie w praniu co i jak.
            • qqbek Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:19
              Złap najlepiej babo słownik, zanim znajdziesz jakichś pedofili.

              A Engine to szybciej zramolały piernik, który trochę za dużo pije na zasłużonej emeryturze, niż pedofil.
            • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:24
              fornita111 napisała:

              > Ale tu nie chodzi o pokrzywdzona, tylko o wylapywanie pedofilow w sieci. Moze n
              > ie wiesz, ale sa organizacje, ktore sie tym zajmuja i po zgloszeniu im takich w
              > pisow moga roznie zadzialac. No nic, okaze sie w praniu co i jak.

              Żart, i to w formie jakiejś analogii do sprzedaży, nie ma nic wspólnego z pedofilią - to raz.

              Dwa - zrozum: NICK NIE MA ZDOLNOŚCI PRAWNEJ. Nie ma ani jednego orzeczenia, gdzie skazano nick.

              Trzy - musisz zrozumieć, że na tym forum nawet propagowanie czegoś wielokrotnie gorszego od pedofilii, czyli socjalizmu, uchodzi na sucho.
              • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:28
                Czy ja pisalam o zdolnosci prawnej nicka? Nie. Wystarczy ustalenie i ujawnienie tozsamosci delikwenta. Takie rzeczy sie dzieja. Jeden milosnik wdziekow dziewczynek nawet niedawno popelnil samobojstwo po takiej akcji. A z wpisow engine wnioskuje, ze moze miec wiecej ba sumieniu niz ten jeden wpis. Normalni ludzie nawet po pijaku takich rzeczy nie pisza, to raczej zboczeniec. Ja to tylko przekaze gdzie trzeba, reszta juz nie moj biznes.
                • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:36
                  fornita111 napisała:

                  > Czy ja pisalam o zdolnosci prawnej nicka? Nie. Wystarczy ustalenie i ujawnienie
                  > tozsamosci delikwenta. Takie rzeczy sie dzieja. Jeden milosnik wdziekow dziewc
                  > zynek nawet niedawno popelnil samobojstwo po takiej akcji. A z wpisow engine wn
                  > ioskuje, ze moze miec wiecej ba sumieniu niz ten jeden wpis. Normalni ludzie na
                  > wet po pijaku takich rzeczy nie pisza, to raczej zboczeniec. Ja to tylko przeka
                  > ze gdzie trzeba, reszta juz nie moj biznes.

                  Możesz to przekazać nawet Czarnkowi. Nic się w związku z tym nie wydarzy. Nawet jakbyś tych dwóch dziadów zgłosiła na pisowską milicję, to nic by się nie stało, a co dopiero jakiś nick piszący o sprzedaży. Poza tym engine mieszka w USA, więc to już jest lata świetlne poza wyobraźnią pisowskiej, operetkowej milicji.
                  • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 00:40
                    pisalam wyraznie o organizacjach, ktore szukaja zboczencow w sieci. Nie o prokuraturze, czy policji. Czy i co zrobia- tego nie wiem. Ale chetnie sprawdze, nie mam tolerancji dla takich tekstow o dzieciach i juz.
                          • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:03
                            Na tym forum juz zobaczylam wystaraczajaco duzo, wystarczy. Teraz zobacze, co zrobia z wpisami engine dwie organizacje, ktore znalazlam w sieci. A on sie dowie ostatni co i jak :) Dzieki, milo bylo (zart, jakby ktos nie zalapal).
                            • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:06
                              fornita111 napisała:

                              > Na tym forum juz zobaczylam wystaraczajaco duzo, wystarczy. Teraz zobacze, co z
                              > robia z wpisami engine dwie organizacje, ktore znalazlam w sieci. A on sie dowi
                              > e ostatni co i jak :) Dzieki, milo bylo (zart, jakby ktos nie zalapal).

                              Nic. I lepiej dla ciebie, że jednak tego nie wysłałaś, bo oni przekopią wszystko, a tutaj oskarżyłaś go dwukrotnie pedofilię, więc sprawa byłaby dla ciebie o wiele straszniejsza.
                                    • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:32
                                      fornita111 napisała:

                                      > A to by engine osobiscie musial mnie oskarzyc, drogi "znawco" prawa. Pomowienia
                                      > sie sciga na wniosek a nie z urzedu. Serio tego nie wiesz? Lol :D

                                      Piszemy o twoim świecie fantazji, gdzie nicki mają zdolność prawną. Tam na pewno engine by cię seksistowsko pozwał.
                                      • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:34
                                        Nie, ty uparcie "dyskutujesz" ze swoimi wymyslami a nie z tym co ja pisze. Nie udalo sie wiedza przyszpanowac, bo w zakresie prawa jej zwyczajnie nie masz. Pogodz sie z tym. Albo sie doksztalc.
                                        • schweppes1 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:38
                                          fornita111 napisała:

                                          > Nie, ty uparcie "dyskutujesz" ze swoimi wymyslami a nie z tym co ja pisze. Nie
                                          > udalo sie wiedza przyszpanowac, bo w zakresie prawa jej zwyczajnie nie masz. Po
                                          > godz sie z tym. Albo sie doksztalc.

                                          Nie masz dziewczynko pojęcia co tutaj się działo na forum i wyjeżdżasz z jakimś śmiesznym gównem, to ci piszę, że nic nie wskórasz, a jakbyś nawet hipotetycznie mogła, to ty go pomówiłaś, a on podał radę dla sprzedawców w korpo.
                                        • gzesiolek Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:30
                                          >Nie, ty uparcie "dyskutujesz" ze swoimi wymyslami a nie z tym co ja pisze.

                                          Klemens w spódnicy? Niemożliwe...
                                          A co do córki - jako ojciec 11latki 160cm... To po pierwsze każdemu oblechowi bym powiedział, że córka ma 11lat gdyby powiedział coś niestosownego... A po drugie 11-12latki nie ubiera się tak by wyglądała na dorosłą... Nie maluje się... I naprawdę większość problemów tego typu (a nie pedofilów takich prawdziwych a nie z powodu złej oceny wieku) wynika z seksualizacji nastolatków... Tutaj nie widziałem sytuacji więc nie oceniam, ale naprawdę czasem mam ochotę niektórym dziewojom i ich matkom wytłumaczyć, że nastolatka to nastolatka a nie sexy laska z teledysku...
                                  • engine8 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 01:45
                                    Dziewczyna ma problemy. Cierpi na rozne choroby psychiczne do czego sam sie przyznaje wiec najlepiej ja ignorowac i nie denerwowac bo po co ma wpadac jeszcze glebiej w ta swoja depresje czy co tam jeszcze i naduzywac roznych srodkow - cesto nielegalnych?
                              • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:24
                                Sam sie zglosiles, wpisujac sie w tym watku w ten sposob. Zachecam wszyystkich zboczencow z waszego forum, zeby zrobili to samo. Zawsze to duze ulatwienie, jak sie smieci zbiora w jednym miejscu.
                                • gzesiolek Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:33
                                  A teraz napisz do tych organizacji, czy zła ocena wieku nastolatki która jest ubrana i umalowana jak dorosła podpada pod pedofilię którą ścigają czy nie...
                                  Plus czy sam niewybredny komentarz, choćby nie wiem jak głupi podpada pod to czy nie...
                                  A jak Ci odpowiedzą to już nie wracaj.
                                  • fornita111 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:39
                                    Juz mi odpowiedzieli, ze dziekuja i ze sprawdza, dalej to juz nie jest moja sprawa. Maja zrzuty ekranu i linki. O niczym wiecej was informowac nie bede, jesli sprawa ruszy to, sie dowiecie w swoim czasie. A jesli ktos nie umie odroznic dwunastolatki od doroslej kobiety, to jest zboczony albo uposledzony. Nie ma sie czym chwalic. Wszyscy ojcowie corek z tego forum powinni sie spalic ze wstydu, ze wasze wpisy toleruja.
                                    • hukers Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 09:46
                                      Ok, palimy się ze wstydu.
                                      Co do Engina to my go tu czytamy od ponad 10 lat, tysiące wpisów i nigdy żadnych ciągotek do małolatek nie ujawnił, a pierdolił tu już chyba na wszystkie możliwe tematy najczęściej na bani.
                                    • trypel Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 10:04
                                      Jak byś chciała mnie tez podać to ci powiem ze Polański wcale pedofilem nie jest i nie był mimo ze łaska miała 13 lat. Warto sprawdzić definicje pedofilii jak już ktoś sugerował.
                                    • engine8 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 18:09
                                      O do mnie juz CIA dzwonilo i poprosili o zrzutki z ekranu na temat tej fronity111...
                                      Zrzucilem pare o chorobach psychicznych i seksie ..... a w odpowiedzi otrzylamem:
                                      Thank you "ROTFLMAO".
                                • engine8 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 18:06
                                  Moja zone tez tam zapisz, bo idziemy wczoraj plaza a tu pelno prawie golych nastoletek i zona mowi "No ale piekna i zgrabna cielecinka co nie? Bedziiemy miec piekne spoleczenstwo..... Ale ty sobie mozesz tylko poogladac" .
                                  Tez pedofilka ??
                                    • engine8 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 19:57
                                      Ja to pikus.
                                      Idac prze galerie zona widzi nastolatki z dupami praktycznie na wierzchu albo spodniach tzw "leginsach"? czy jak to jest, obcislych ze widac dokladny ksztal cipek i mowi
                                      "No zobacz a potem takie posadzaja innych o harassment - po co one tak sie ubieraja jak nie po to aby na siebie zwraca uwage i to uwage na co? Do czego ta chora emancypacja doprowadzila?"

                                      A tu sobie baba ubzdurala ze chlopy sie gapily i komentowaly nie wiadomo co ale na pewno cos niedobrego. Jedna stara zazdrfosna ze nie na nia a druga psychcznie chora w kazdym pedofila szuka. bo On juz i JP II zapodawala czy nazywal pedofilem i jeszcze tam innych na tym forum podobnie... Ja nie pierwszym jestem - to "seryjna" poszukiwaczka .
    • bruner4 Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 13:25
      To już jakaś obsesja z tym szukaniem pedofili, nie można nawet spojrzeć i sie uśmiechnąć do dziecka, bo zaraz pedofil. Miałem kiedyś taką sytuacje, zobaczyłem jak trzech małolatów niszczyło sąsiadowi płot, wziąłem aparat i zrobiłem im przy tym kilka zdjęć, a ci podeszli do mnie i powiedzieli że będę miał kłopoty bo jestem pedofilem :-), i robiłem im zdjęcia w celach pedofilskich, a oni zawiadomią odpowiednie służby i te mi dopiero dadzą :-). Pedofilów w sutannach się traktuje ulgowo, ale dla reszty są podwyższone kary i takie nagonki, jak można zobaczyć w sieci. Co to za babsztyl tu przylazł z takim problemem i po co?
      • trypel Re: Czy to juz pedofilia? 27.08.21, 13:49
        Byliśmy w szoku w tym roku w Chorwacji ze tam wciąż lokalne dzieciaki w wieku do lat 4-5 latają goło po plaży.
        Prawdopodobnie w zachodniej europie skonczyloby się to mocno nieciekawie dla rodziców

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka