Dodaj do ulubionych

pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase

17.09.21, 01:54
Nagły zwrot akcji ws. uchwał anty-LGBT. Rząd przestraszył się utraty pieniędzy z UE? Ma nóż na gardle

i bardzo dobrze, bo zaraz zaczna wywalac hindusow, muzulmanow... tylko co zrobi polski futrzak januszek jak nie bedzie kebaba na rogu?
Obserwuj wątek
      • wislok1 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 19:19
        W Belgii jadlem zaje,istego kebaba, byl naprawde dobry....

        U mnie w Bawarii chcba 100% lokali z keababami ( w DE kebapami ) prowadza Turasy i jedzenie jest w sumie wszedzie takie same, czyli d.py nie urywa...
        Zle tez nie jest, lepsze zdecydowanie to od McDonalda, ale juz BurgerKing wygrywa zdecydowanie z kababami i McDonaldem
        • wislok1 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 19:23
          Burger King w DE....

          W innych krajach nie probowalem Burger Kinga....

          Zapewne PRAWIE WSZYSTKIE lokale z kebabami biora zarcie z wielkich ...
          hurtowni, obojetnie PL, czy DE, czy inny kraj
          A co producent dostarczajacy jedzenie do hurtowni do tego zarcia daje, to juz lepiej nie wiedziec....
          • marekggg Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 21:01
            probowalem BK w BE, DE, AT, NL, PL, CZ, FR, ES, SWE, UK, IRL. Prawie wszedzie taki sam. Natomiast jadalny jest tylko Whooper. McDonalds - oprocz BicMaca i Royala jest reszta niejadalna.

            Co do kebabow - niektorzy robia je sami, natomiast kosztuja o wiele wiecej. I generalnie sa to wszystko turcy. arabowie maja inne zarcie, w sumie tez niezle. libanskie jest super.

            Bruksela jest pod tym wzgledem super. Czego tu brakuje, to porzadne chinskie restauracje oraz indyjskie.
          • wislok1 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 20:07
            Ja tez nie rozumiem....

            Czasami tam zajrze, jak chce sie BARDZO jesc.....

            Ale tlumy ludzi w lokalach z kebabami, McDonaldzie, innych fastfoodach sa zachwycone.....

            Najgorszy jest McDonald, te hamburgery nie sa nawet robione z psa zmielonego razem z buda....

            Tam chyba nie ma nawet 10% miesa, tam 90% to cos, co trudno okreslic.....

            Ich wybor....
            • bigimax4 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 21:50
              co do McDonald bywam bardzo awaryjnie z dwa razy do roku
              jednakze , jak pisza na burgerze 100% miesa to ta firma nie moze sobie pozowolic na robienie odpadu i cos co trudno okreslic
              co do bk jest taki mroczny sekret w moim zyciu , robilem kiedys w stanach i moj glowny posilek dnia to byly cztery burgery za 50c i maly napoj z nie ograniczona iloscia dolewek , drugi posilek to chinczyk za piec dolkow , piekne czasy ale do bk mam uraz , wyczerpalem limit na cale zycie
              • trypel Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 22:18
                To są wspomnienia :)
                Ja się tak żywiłem w Normie.
                Frykadele za jakieś grosze
                Rano i wieczorem na ciepło, w pracy w kanapce. Do tego ogórki w occie i multivitamina w kartonie za 99 fenigow
                Człowiek za 3 h pracy miał żarcie na tydzień z specjalnym dodatkiem weekendowym typu ciastka i czekolada
                • bigimax4 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 18.09.21, 01:08
                  To są wspomnienia :)

                  tak bylo ,kto nie przezyl nie zrozumie
                  robilem na car wash z dzamajem z jamajki , ktory do kazdej przechodzacej laski mowil give me a signal , a niektore dawaly signal ,beka w huj ,do tego bylismy zjarani non stop chyba od 8 rano , super czas nawet jesli jedzenie nie bylo super odzywcze to wspomnienia pierwsza klasa pare razy bylem u nich na imprezie na kwadracie w jakichs slumsach ny , ja cie pierdziele bylo wszystko , a motoryzacyjnie , wyjezdzlaem z myjni na odleglosc powiedzmy 15m na plac do finalnej polerki , wszystkim co wczesne lata 2000 mogly zaoferowac, piekne czasy za 5$ na godzine plus napiwki ktore w sumie byly wieksze niz wyplata
      • stavros2002 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 17.09.21, 23:35
        Równie prawdziwe i bardzo dobre są kebaby w Sarajewie, z wołowiny i kurczaka.

        Kebab jest nie tylko turecki. Tak jak pizza nie tylko neapolitańska.

        bolo2002 napisał:

        > Tyle tylko, ze te kebaby to speudo-kebaby. Wykonane z 40 % miesa - reszta truci
        > zna! Prawdziwe kebaby sa z baraniny czy jagnieciny w Turcji! Jeszcze 15 lat tem
        > u jadłem w Niemczech- dzis juz tylko mieszanka miesa z gównem ! Nie polecam.
        • wislok1 Re: pissuary dostaly sraczke - chodzi o kase 18.09.21, 18:10
          Akurat pizza neapolitanska jest BARDZO rzadko sptykana w PL, DE, Austrii...

          To jest inna pizza ...

          Z bardzo grubymi brzegami, w srodku dosc prosta, rozni sie od zwayklej pizzy znacznie,
          ale przepyszna....

          TO jest OFICJALNY wyrob regionalny....

          www.google.com/search?q=pizza+napolitana&rlz=1C1CHBF_deDE925DE925&sxsrf=AOaemvJzh8_GbXwXTiGKg2QEPR9N27B3JQ:1631981340027&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj8g7Wg9IjzAhWQDOwKHSe9C08Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1536&bih=722&dpr=1.25

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka