Dodaj do ulubionych

Rot rot grün- co na to ukryta opcja niemiecka?

20.09.21, 21:42
W niedzielę wybory w Niemczech
Podobno opcja z tytułu- komuniści, socjaliści, zieloni - jest realnym ryzykiem
Od dwóch wieczorów słysze placz wokół. Ale to głównie placza ci co płacą podatki.
Pewnie beneficjenci się cieszą
Jak to może wpłynąć na EU?
Czy jeep ucieknie z Niemiec? Podobno sprzedaż nieruchomości ma być obciążona wyższym podatkiem?
Jak to widzicie?
Obserwuj wątek
    • wislok1 co na to ukryta opcja niemiecka ??? 20.09.21, 22:02
      Niemcy sa podzieleni BARDZO politycznie

      Ewangeliczka Merkelowa na sam koniec rzadow zwariowala i wyznaczyla swoim nastepnym kanclerzem Lascheta, czlowieka z uszkodzonym ciezko mozgiem, ktory sie smial na na miejscu tragicznej powodzi na zachodzie Niemiec,, do tego skrajnego katolika, prawie w duchu Rydzyka....

      Jej wybor ...

      Poniewaz SPD byla w KOALICJI z CDU, to automatycznie zapunktowal Scholz, bardzo uczciwy i porzadny czlowiek, z Hamburga, ma poparcie protestantow i niewierzacych z NRD,,,,
      Nikt z nich na niemiecka wersje rydzyka Lascheta nie zaglosuje.....
      I tu juz jest po wyborach na kanclerza....
      Czyli kanclerz Scholz...

      Ale on moze sobie dobrac do rzadu CDU i FDP ( CDU bez Lascheta, bo zaraz bo wyborach wypierdola katotalinana na zbity pysk )
      Moze tez z Zielonym i Linke ( ale tu problem jest to, ze Linke to pacholki Putina, tak jak nowa wersja NSADAP, czyli AFD )
      Linke to jak KPD, AFD to jak NSDAP

      Scholz najchetniej by zawarl koalicje z Zielonymi i FDP, szefowa Zielonych to idiotka, tym lepiej dla Scholza, szef FDP Lindner jest gotowy na rózne uklady, nie jest glupi....

      • bwv1080 Re: co na to ukryta opcja niemiecka ??? 21.09.21, 16:55
        wislok1 napisał:
        > Lascheta, czlowieka z uszkodzonym ciezko mozgiem,

        Napisał główny fantasta tego forum.

        > ktory sie smial na na miejscu tragicznej powodzi na zachodzie Niemiec,,

        No zbrodnia. Prawie jak uśmiech Tuska do Putina w Smolensku.

        > do tego skrajnego k
        > atolika, prawie w duchu Rydzyka....

        Brednie i fake news. Jego katolicyzm nigdy specjalnie nie manifestował się w jego działalności politycznej. Nawet niepodejrzany o konserwatywność czy sympatie dla CDU Der Spiegel określił zady Lascheta w Nadrenii-Westfallii jako modernisierend-zurückhaltend (modernizujaco-powściągliwe).

        > niemiecka wersje rydzyka Lascheta

        Sam jesteś rydzyk z muchomorkiem. Takie bajki możesz małym dzieciom opowiadać.

        > I tu juz jest po wyborach na kanclerza....

        To nie są wybory kanclerza, lecz do Bundestagu. Największa frakcja koalicji rządzącej stawia kanclerza.
    • qqbek Re: Rot rot grün- co na to ukryta opcja niemiecka 20.09.21, 22:27
      O ile CDU/CSU miała jeszcze jakiś margines tolerancji na wybryki Warszawy (wbrew temu, jak Merlkową TVP przedstawiała), to taka koalicja pójdzie z Pisiorkami na noże.
      SPD będzie dążyć do umocnienia UE, to samo zieloni.
      A to oznaczać będzie, w skrajnym scenariuszu, wypierdolenie za burtę Węgier i Polski, o ile te nie zechcą się opamiętać.
      Nie będzie im żal poświęcić dwóch "dzieci problematycznych", by ratować całość wspólnoty, jako takiej.
      Hiszpanie, Portugalczycy i Grecy odetchną z ulgą.
    • marekggg Re: Rot rot grün- co na to ukryta opcja niemiecka 21.09.21, 00:07
      wielka niewiadoma. wiadomo tylko, ze Laschet to idiota. ludzie z CDU/CSU by woleli Sodera, no ale to by zachwialo rownowaga niemiec - bawarczykk premierem?? to sie zdarzylo tylko raz i byl z tym duzy problem. Franz-Josef Strauss to byla bardzo kontrowersyjna postac, duzo skandali itp.
      w kazdym razie rot-rot-grun bedzie masakra dla przemyslu europejskiego i calego obszaru europejskiego.beda sprzedawac cieple powietrze (emisjie C02), ktore zachwile nikt nie bedzie w stanie zaplacic, chca podwyzszenia minimalnej stawki godzinowej na 12,5 euro. to zupelnie zabije gospodarke.zobaczymy w niedziele.

      FDP jest w moim mniemaniu ta partia za ktora bym poszedl, ale niestety, ludzie chca socjal i niewiadomoco jeszcze. a pracowac ma abdul, lub mietek
      • bwv1080 Re: Rot rot grün- co na to ukryta opcja niemiecka 21.09.21, 16:41
        marekggg napisał:

        > bawarczykk premierem?? t
        > o sie zdarzylo tylko raz i byl z tym duzy problem. Franz-Josef Strauss to byla
        > bardzo kontrowersyjna postac, duzo skandali itp.

        Coś pomyliłeś. Strauss nigdy nie był kanclerzem (choć bardzo się starał). Kanclerzem pochodzącym z Bawarii był Ludwig Erhardt. Ojciec cudu gospodarczego i socjalnej gospodarki rynkowej. Postać stosunkowo mało kontrowersyjna.

        > chca podwyzszenia minimalnej stawki g
        > odzinowej na 12,5 euro. to zupelnie zabije gospodarke.zobaczymy w niedziele.

        Dotychczasowe wprowadzane stawki minimalne jak na razie - mimo paniki i proroctw o zapaści gospodarki - nikogo nie zabiły.
      • wislok1 Re: Rot rot grün- co na to ukryta opcja niemiecka 21.09.21, 17:01
        Eee tam, SPD to grzeczna partia od 1914 roku, kiedy poparli rzad i kredyty wojenne....
        Zielonym chodzi o dostanie sie do koryta, sa gotowi na rezygnacje ze swoich postulatow, zeby tylko im dac ministerstwa, tak bylo za Schrödera....
        Problemem sa komunisci z NRD w Linke i zamaskowani nazisci z AFD
        U mnie NAJWEICEJ plakatow ma AFD, obiecuja WSZYSTKO:
        zniesienie abonamentu RTV od mediow, obnizenie cen pradu o 50%, ogromna podwyzke emerytur, zakaz przyjmowania uchodzcow poza chrzescijanami, Niemcy dla Niemcow, itd, itd.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka