Dodaj do ulubionych

dla odmiany motoryzacyjnie

06.01.22, 19:47
problem jest , forum marki sie poddalo a ze jakis zale ze malo o motoryzacji to pytanie mam na rozkrecenie
silnik m271 , 1.8 , 2007r, do temperatury na zewnatrz 16,5 stopnia chodzi jak zyleta ,zimny czy ciepy bez znaczenia, od 17 stopni podmulony bardziej na zimnym , na cieplym jakby wracal
star diagnostic pokazuje zero bledow
czujnik temperatury plynu chodzacego zmieniony na ori
Obserwuj wątek
    • gzesiolek Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 20:19
      Ale napisałeś jakbyś był na forum marki. 90% ludzi nie będzie wiedziała o jakim silniku piszesz...

      A co do objawów nie mam pojęcia... Wg logiki czy 15 czy 20 stopni na plusie nie powinno być różnicy... Bo jak rozumiem nie pisałeś o ujemnych... I wersja CGI bo w 2007 chyba już nie dawali starej dobrej z kompresorem, czy się mylę?
      • bigimax4 Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 20:29
        Ale napisałeś jakbyś był na forum marki. 90% ludzi nie będzie wiedziała o jakim silniku piszesz...

        to tez ich porad nie potrzebuje ;)

        benzyna 1.8 kompresor

        temperatury dodatnie , logiki oczywscie w tym zadnej nie ma ,
        jedyne co mi przychodzi do glowy to samochod od nowosci byl w warunkach zadko przekraczajacych te wlasnie okolice 17 stopni tylko jaki to qwa moglo miec wplyw i na co
        • kreinto Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 21:22
          bigimax4 napisał:

          > jest jakis drugi czujnik , wedlug niektorych trzeci , ten drugi pomierzony wart
          > osci wydaja sie byc OK
          Drugi, trzeci, wydają się być... To naprawa na czuja? Nie ma serwisówki? Przecież do wszystkiego są na sieci za darmo. Nawet do Daihatsu czy Infiniti.
          Po omacku to można naprawiać do usranej śmierci.
            • gzesiolek Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 21:54
              Ale błędów może nie zwracać, ale powinno dać się zrzucić większość odczytów online z kompa przez interfejs... Może po tych odczytach można coś wywnioskować... Temperatura powietrza z intercoolera, temperatura spalin itd itp.
              Zresztą poprawa po restarcie świadczy o tym jakby jakiś czujnik się blokował na pierwszym odczycie i nie korygował i dopiero restart i ponowny odczyt pomagają...
              Ale tak tylko gdybam...
              • bigimax4 Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 22:52
                Zresztą poprawa po restarcie świadczy o tym jakby jakiś czujnik się blokował na pierwszym odczycie i nie korygował i dopiero restart i ponowny odczyt pomagają...
                Ale tak tylko gdybam...

                to jest dokladnie co ja sobie gdybam , ale faktycznie moze popatrzenie na temperatury dokladniej ,cos by dalo , dzieki, no ale testy to pewnie za jakies pol roku bede robil
            • kreinto Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 23:39
              bigimax4 napisał:

              > jak dla mnie to elektronika albo jakis czunik ale ktory, jak star pokazuje zupe
              > lne nic
              Napisz model, typ silnika to w wolnej chwili poszukam serwisówki i popatrzę co tam siedzi.
              W strzelanie się nie bawię.
    • only_the_godfather Re: dla odmiany motoryzacyjnie 06.01.22, 21:45
      Jest do tego auta jakieś dedykowane oprogramowanie diagnostyczne jak np do Renault clip?Może taki dedykowany program pokaże jakiś błąd. Ewentualnie pogadaj z jakimś mechanikiem który specjalizuje się w tej marce może to jakaś przypadłość której komputery diagnostyczne nie pokazują.
          • skitenis Re: dla odmiany motoryzacyjnie 07.01.22, 17:04
            Jest jeden specjalista od tych silników w Krakowie
            www.pardiserwis.com/.
            Wrzuca dużo filmów z napraw tego silnika na youtube, ale takiego przypadku nie pamiętam.
            Głównie o największym z problemów silnika- rozrządzie.
            www.youtube.com/c/PardiMercedes
            • bigimax4 Re: dla odmiany motoryzacyjnie 08.01.22, 16:38
              widzialem go , wydaje sie byc w miare rozsadny , ale nie podjade do jego warsztatu bo to jakies 2000 km , z tymi lancuchami to tak pol na pol , strasznie padaly w polsce w samochodach z przebiegiem "120 tysiecy", jak tu gadalem z mechaniorami robiacymi lancuchy to przy 150 tysiacach mozna sie zainteresowac i popatrzec jak to wyglada, wymiana zazwyczaj kolo 200 tysiecy w zaleznosci od stanu , tam byl zjebany napinacz i kola chyba byly robione z gownolitu , ale ten co mam jest po lifcie i zmianach w tym silniku

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka