Dodaj do ulubionych

Co ile interwencja u hamulcy?

04.08.22, 13:47
Czyli co ile srednio wymieniacie klocki i/lub tarcze hamulcowe?

Pamietam wpis hukersa, ktory pisal, ze mu wymieniono klocki przy 70 000km na przegladzie.

W dostawczaku (connect) robilem przeglad w lutym przy 60 000 km i zuzycie klockow mierzone w tysiecznych promila. Czyli co robie zle?

Ale ja nie jestem typowym polskim kierowca. Bardziej jak grzesiolek: operowanie gazem i biegami. Oczywiscie nowe przepisy o przepuszczaniu pieszych na przejsciach zmienia stopien zuzycia.

Jest ktos kto zmienia klocki co ponad 100 000 przebiegu?

Rekord u mnie: sto chyba siedemdziesiat tysiecy we fiescie, tylko dlatego, ze stal kilka tygodni i sie klocki zapiekli.
Obserwuj wątek
    • trypel Re: Co ile interwencja u hamulcy? 04.08.22, 13:59
      Weź pod uwagę że w wielu nowoczesnych i mocniejszych autach układ klocki tarcza nie działa tylko wtedy kiedy naciskasz hamulec ale też w innych sytuacjach
      Wymieniłem komplet tarcz i klocków w tiguanie przy ok 100 tys km, tyl i przód
    • qqbek Re: Co ile interwencja u hamulcy? 04.08.22, 14:21
      W Golfie (prawie 100 przebiegu) nie zdołałem wymienić - były fabryczne w chwili wjazdu w ten filar i to jeszcze "ze sporym zapasem". Wymieniłem mu za to płyn hamulcowy "na trzecie urodziny".
    • klemens1 Re: Co ile interwencja u hamulcy? 04.08.22, 15:40
      Czasami spróbuj Alt-a użyć, żeby nie pisać jak analfabeta - to robisz źle.
    • bywalec.hoteli Re: Co ile interwencja u hamulcy? 04.08.22, 15:56
      Przy golfie, którego mam od nowości:
      - Klocki z przodu wraz z tarczami wymieniłem tylko raz w okolicach 115-120 kkm
      - Klocków z tyłu ani tarcz jeszcze nie wymieniałem
      a mam 150 kkm
    • engine8t Re: Co ile interwencja u hamulcy? 04.08.22, 18:22
      ja mniej wiecej co 40 tys mil czyli 60-70 tys km... jako ze moj i gaz i hamulec sa "cyfrowe"
    • bolo2002 Re: Co ile interwencja u hamulcy? 05.08.22, 08:58