Dodaj do ulubionych

We wrześniu BMW 550i w sprzedaży

11.02.05, 19:49
Silnik 4.8 litra V8, 360 KM.
545i wycofana (dziwne to przecież nowy silnik ?)

Dodatkowo 525i będzie miała 2.5 litra 218 KM, a 520i 180 KM.
Chodzą słuchy, że w lukę między 530i i 550i wejdzie 535i turbo (silnik ten co
w E90 335i) 330 KM.

530i oczywiście 258 KM magnezowy.

Obserwuj wątek
    • karakalla Re: We wrześniu BMW 550i w sprzedaży 11.02.05, 23:49
      szymizalogowany napisał:

      > Silnik 4.8 litra V8, 360 KM.
      > 545i wycofana (dziwne to przecież nowy silnik ?)
      >
      > Dodatkowo 525i będzie miała 2.5 litra 218 KM, a 520i 180 KM.
      > Chodzą słuchy, że w lukę między 530i i 550i wejdzie 535i turbo (silnik ten co
      > w E90 335i) 330 KM.

      A nie 540i z V8 4.0, obecnym w 7 po restylingu?
    • 01boryna skad wiesz? 13.02.05, 23:44
      szymizalogowany napisał:

      > Silnik 4.8 litra V8, 360 KM.
      > 545i wycofana (dziwne to przecież nowy silnik ?)
      >
      > Dodatkowo 525i będzie miała 2.5 litra 218 KM, a 520i 180 KM.
      > Chodzą słuchy, że w lukę między 530i i 550i wejdzie 535i turbo (silnik ten co
      > w E90 335i) 330 KM.
      >
      > 530i oczywiście 258 KM magnezowy.
      >



      Skad masz te informacje? Przerzucilem na szybko wyszukiwarki w kilku pismach
      motoryzacyjnych i nic sie nie pojawilo.
      A moze jakis link?
        • 01boryna Re: skad wiesz? 15.02.05, 19:53
          greenblack napisał:

          > Przerzucilem na szybko wyszukiwarki w kilku pismach
          > > motoryzacyjnych i nic sie nie pojawilo.
          >
          > To straszne. A próbowałeś w pismach o modzie?


          nie nie probowalem. moze dlatego ze nie znam tego tematu tak dobrze jak ty.
    • oborovy Szymi spoko! 13.02.05, 23:55
      szymizalogowany napisa?:

      > Silnik 4.8 litra V8, 360 KM.
      > 545i wycofana (dziwne to przeciez˙ nowy silnik ?)
      >
      > Dodatkowo 525i be˛dzie mia?a 2.5 litra 218 KM, a 520i 180 KM.
      > Chodza˛ s?uchy, z˙e w luke˛ mie˛dzy 530i i 550i wejdzie 535i turbo (silnik ten co
      > w E90 335i) 330 KM.
      >
      > 530i oczywis´cie 258 KM magnezowy.
      >

      W tym silniku bedzie tyle magnezu co w pastylakch Krugera, albo i mniej. No nic, ja mimo to juz
      sie zapisuje w kolejce!
    • 01boryna do Szymiego 15.02.05, 17:00
      No to jak to jest z tym linkiem? Jakos przycichles niespodziewanie. A moze to nastepna
      opowiastka w rodzaju tych jak to jezdziles BMW ktorego nie bylo
      • szymizalogowany Re: do Szymiego 15.02.05, 17:08
        > No to jak to jest z tym linkiem? Jakos przycichles niespodziewanie. A moze to
        n
        > astepna
        > opowiastka w rodzaju tych jak to jezdziles BMW ktorego nie bylo

        Linku nie dostaniesz bo moje informacje nie są z internetu :D
        Jak nie wierzysz to zobaczysz we wrześniu. A zresztą na pewno już niedługo w
        gazetach i na internecie będzie ta informacja więc się przkonasz wcześniej.

        Po co miałbym dawać tutaj informacje, które są ogólno dostępne ??? :D

        A przycichłem bo nudno się zrobiło na tym forum. Nie pisze już "stara gwardia"
        i nie ma co czytać. Jakieś bzdety o teściowej i inne babskie opowiastki.
        Zrobiło się nie forum Auto-Moto tylko forum "Hej dziewczyny, wzięłam samochód
        od męża i nie wiem gdzie jest sprzęgło - pomóżcie" :(
        • 01boryna Re: do Szymiego 15.02.05, 19:53
          szymizalogowany napisał:


          > Linku nie dostaniesz bo moje informacje nie są z internetu :D



          A skad?




          > A przycichłem bo nudno się zrobiło na tym forum. Nie pisze już "stara gwardia"
          > i nie ma co czytać. Jakieś bzdety o teściowej i inne babskie opowiastki.
          > Zrobiło się nie forum Auto-Moto tylko forum "Hej dziewczyny, wzięłam samochód
          > od męża i nie wiem gdzie jest sprzęgło - pomóżcie" :(


          Zgadza sie.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka