Dodaj do ulubionych

Espero 1,5. Czy warto?

IP: *.katowice.sdi.tpnet.pl 14.06.02, 09:32
Zastanawiam się nad kupnem Espero 1,5 z przebiegiem ok. 80kkm.
1. Jaka jest awaryjność tego auta? Na co zwracać uwagę przy zakupie auta z
takim przebiegiem?
2. Jak wygląda sprawa dostępu do części i czy są drogie?
3. Czy warto montować gaz?

Z góry dziękuję za sensowne opinie.
Obserwuj wątek
    • Gość: noras Re: Espero 1,5. Czy warto? IP: 2.2.STABLE* / 212.244.59.* 14.06.02, 19:35
      Sam mam takie - od września zeszłego roku (1.5 GLX, 1997, aktualnie 84 tkm)
      1. Awaryjność - w moim - rzeczy eksploatacyjne + łożysko koła przód.
      2. Części - są wszędzie, ceny przeciętne, dużo pasuje od opla (Kadett, Vectra
      I, Ascona)
      3. Gaz - jeśli do 1.8 to na pewno, co do 1.5 sam się waham, bo na benzynie jest
      to mułowate do 3.5 tys. obr.
      Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz noras@interia.pl
      Moje generalne wrażenie - warto.
    • Gość: Martinez Re: Espero 1,5. Czy warto? IP: *.dami.com.pl / 172.16.0.* 17.06.02, 00:03
      Moim zdaniem samochód jest wart uwagi (za te pieniądze nie kupisz nic
      podobnego).
      Jeśli chodzi o uwagi odnośnie samego samochodu:
      -silnik 1.5 jest trwały, spalanie średnie nie przekracza mi 8 l (a i to rzadko)
      -zwróć uwagę na dolne krawędzie drzwi, szczególnie tylnych (strona wewnętrzna,
      od dołu, najlepiej zajrzyj pod gumową uszczelkę, która się tam znajduje)
      czasami pojawia się tam korozja
      -układ wydechowy jest podatny na korozję
      -dokładnie sprawdź zawieszenie (u mnie pękła tylna sprężyna)
      Jeżeli chodzi o ceny przeglądów i części to nie są one wysokie. Ostatnio byłem
      w ASO i za przegląd + wymiana podnośnika szyby + wymiana końcowego tłumika
      zapłaciłem 520 zł. Bardzo dużo części pasuje też od vectry i są one zazwyczaj
      lepszej jakości.
      Więcej grzechów nie pamiętam.

      pozdrawiam Martinezzz
    • Gość: 130rapid Re: Espero 1,5. Czy warto? IP: *.pila.cvx.ppp.tpnet.pl 17.06.02, 20:23
      Jeżeli jesteś szosowcem-dalekodystansowcem, to na twoim miejscu poszukałbym
      Espero 1,8 albo 2,0 i zainwestował w instalację gazową. Opłaty opłatami, ale
      stare oplowskie silniki są dopieszczone przez lata przez konstruktorów, niemal
      wieczne (300-400 tkm bez poważnych napraw to standard) i przekonują bardzo
      harmonijną charakterystyką - są ciche, elastyczne, ładnie wchodzą na obroty i
      wcale nie palą aż tyle ile można spodziewać się po ich pojemności.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka