Dodaj do ulubionych

mam zamiar rozpętać krótkotrwałą burzę

03.11.05, 14:55
mózgów

czytałam już mnóstwo artykułów, porównań, testów - i nadal jestem zielona jak
groszek :)
mam zamiar kupić na wiosnę (luty/marzec) nowe auto na raty (lub w leasingu -
zalezy co będzie korzystniejsze) i będzie to auto do ok 35 tys PLN

Nie interesuje mnie panda, sc ani aveo.

Natomiast poważnie biorę pod uwagę hyundaia getz’a (nowy model – chyba, że
będą promocje na stary model), skodę fabię i kię Rio-nowy model.

Wszystkie z silnikiem ok. 1,4 lub 1,5.

Przejrzałam kilka forum użytkowników – fabii i getz’a.
Rozsądek wskazuje na fabię, serce podpowiada getz’a a chciałabym kupić Rio –
bo mi się bardzo podoba.

Czy macie jakieś przemyślenia w tej sprawie?

Zaznaczam, że autko musi być nowe- kupuję na firmę - będzie używane około 5-
7 lat, przebieg około 25 tys km na rok.

Jeśli znacie forum użytkowników to dajcie znać, jeśli sami jeździcie – dajcie
znać, jak się te autka prowadzą, jak się spisują i jak jest z kosztami i z
awaryjnością.

Wielkie dzięki za pomoc w wyborze . Mam jeszcze 3-4 miesiące na podjęcie
decyzji, dam znać na wiosnę, czym ostatecznie będę jeździć.
Obserwuj wątek
    • xystos Re: mam zamiar rozpętać krótkotrwałą burzę 03.11.05, 15:18
      cd22 napisał:
      mam zamiar kupić na wiosnę (luty/marzec) nowe auto
      Rozsądek wskazuje na fabię, serce podpowiada getz’a a chciałabym kupić Rio bo
      mi się bardzo podoba.

.. malzenstwa z rozsadku nie sa zbytnio podniecajace lecz sa trwale ,
      jako "uzywka" dostaniesz za Fabie wiecej niz za Rio lub Getza - w pln_ach i
      w % , jestes rozsadnym czlowiekiem ? , wyzyc mozesz sie w inny sposób - auto
      ma Cie bezpiecznie i bez awari zawiesc tasm gdzie chcesz , a gdy przyjdzie
      czas "rozwodu" - powinnas wyjsc na swoje ,,, ja Ci to radze - podwujny wdowiec .
      • 149k Getz na pewno nie Lanos -tak 03.11.05, 16:54