Dodaj do ulubionych

warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 roku?

03.11.05, 20:47
Zawsze chciałem kupić audi ,mam okazje kupić a6 2,5 tdi ,nie wiem jak one
palą ropy ,moze ktoś wie coś wogóle o tym aucie
Obserwuj wątek
    • trypel Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro 03.11.05, 22:45
      Jezdziłem 6 miesięcy słuzbowym sedanem z 2001 więc to chyba ten sam model w
      wersji 150 KM. Pierwsze minusy (porównuje do omegi 2.5 V6 benzynowej z 2001):
      - siedzenia średnio wygodne (za krótkie siedzisko)
      - tylne zawieszenie pływa przy szybkiej jezdzie (żadnych luzów - podobno ten
      typ tak ma)
      - fatalne światła jeżeli nie ma ksenonów (ale naprawdę fatalne)
      - diesel hałasuje jak nawet na diesla nie przystoi tzn jak zapalałem na mrozie
      to przez parę minut klekot jak w ursusie a i potem nie ma szansy sie pomylić
      czym sie jedzie
      - mały zakres obrotów uzytecznych jak to w dieslu - przyspieszał dobrze miedzy
      1900 a 3000 i koniec

      a teraz plusy:
      - jak na samochód 3 letni wtedy po 200 tys km wnetrze wyglądało jak w salonie
      żadnych stuków puków itd
      - jak już złapał te 2000 obr to przyspieszał równo z omegą 180 KM (no ale omega
      to krowa jest)
      - świetne wyposażenie z intuicyjną obsługą
      - najważniejsze - palił jak wóz klase mniejszy - max 7,5/100 przy naprawdę
      szybkiej jezdzie a min. 6 przy spokojnej eksploatacji (do 130)
      - pojemny kufer w sedanie

      Ogólnie gdyby silnik był nieco "kulturalniejszy" a swiatła dużo lepsze to
      samochodzik na długie lata... bo reszta to duperele
    • waskes29 Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro 04.11.05, 07:30
      Ja mam taka tylko rok starsza i benzyne i nie mam ani problemow z swiatlami
      ani tym bardziej co mnie zdziwilo z tylnym zawieszeniem wlasnie uwazam ze
      samochod jest zbyt twardy na czym traci komfort sporo nizszy niz np w E-klasie
      za to jest bardzo pewny w prowadzeniu.Silniki 4 cylindrowe sa slabo
      wyciszone i przy mocnym przyspieszaniu robi sie troche glosno ale w dieslu
      halas jest tylko na krotko po uruchomieniu zimnego silnika pozniej wyraznie
      slabnie i w srodku jest cicho .Ten silnik ma bardzo dobre osiagi i spalanie -
      polecam automatyczna skrzynie z tym silnikiem dobrze sie sprawdzi.
        • waskes29 Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro 04.11.05, 08:35
          szymizalogowany napisał:

          > Nastepny belkot speca od siedmiu bolesci buhehehehhe
          >
          > ten pseuo-silnik od traktora ma 5 cylindrow hehe
          >
          > Pewnie wcale nie masz tego zloma i sie produkujesz albo twoja wiedza jest
          taka
          > jak boryny ze nie wiesz ile masz cylindrow hehehe

          Pisales do mnie klamco ? Ja wiem ile ten silnik ma cylindrow a 0 4
          cylindrowcach pisalem bo tez takimi jezdzilem .
          Dla twojej wiedzy audi nie ma juz 5 cylndrowych silnikow a ten jest V6
    • silikoplast Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro 04.11.05, 07:50
      wszystko zależy od przebiegu, jeżeli ma około 200 tys, to można brać w ciemno.
      te 2,5 są duż lepsze od 1,9 te są za słabe do a6. spalanie około 7 litrów, dobry
      komfort jazdy, ciche wnętrze przy dużych prędkościach. minusem jest dosyć drogi
      serwis, np. wymiana paska rorządu z napinaczem to koszt około 1 tys. zł, gdzie
      przy passacie b6 kosztuje to około 400-500 zł. drogie są też elelemnty
      zawieszenia, amortyzatory, końcówki drążków. ale jak to wymienisz na kilka lat
      masz spokój.
      • fru.fru Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro 04.11.05, 19:01
        ujezdzam v70 z 2,5 tdi, autko jest 1998 roku.
        W tej chwili ma 268 kkm
        W srodku wszystko napier..ala, ale to ot.
        Co do silnika.
        Pali znosnie, halasuje jak traktor, dyzmi jak potiomkin.
        Z tancow:
        kolo pasowe poszlo w drobny mak, pompa wtryskowa rowniez, to juz ladna sumka
        turbo tez juz pora.
        Laga ma masakrycznego...ogolnie srednio.
        takei moje zdanie.
    • marcinc3 silnik ok 04.11.05, 08:29
      wszystko kwestia cany ja moge sie wypowiedziec tylko na temat silnika gdyz
      mam taki w volvo s 80 nie jast glosny dosc dynamiczny spalanie mozna osiagnac
      ok 5,5-6 ale takie normalne to 6,5-7 rozrzad fakt ok 1000 pln filtry tanie
      • greenblack Re: silnik ok 04.11.05, 14:21
        Nastmepny mondry, co ma taki sam tylko nie taki sam, a własciwie to benzynowy,
        hehe.

        Audi wciskało Vulvie starego 5-cylindrowca, a w A6 1997-2003 było V6.
          • waskes29 Re: silnik ok 04.11.05, 19:45
            szymizalogowany napisał:

            > > Audi wciskało Vulvie starego 5-cylindrowca, a w A6 1997-2003 było V6.
            >
            >
            > A VW do tej pory wklada do toureaga tego 5 cylindrowego?

            Tamten stary diesel z audi 5 cylindrowy od prawie 10 lat juz nie jest
            robiony -chyba tylko Volvo jeszcze go wkladalo do siebie po przerobkach a w
            Touaregu R5 tdi to calkiem inny silnik i nie ma z tamtym nic wspolnego zrezta
            chyba tez wypadnie bo teraz VW ma nowego V6 3.0TDI mocniejszego niz BMW X5.
            • qwert789 Re: silnik ok 05.11.05, 08:49
              Rzędowe 2.5 TDI mają opinię bardziej udanych od V6. Są trwalsze i mniej palą
              przy podobnej mocy (jeden cylinder mniej).Niestety R5 jest za długi i nie
              miesci się pod maska.
            • waskes29 Re: tzn ? 05.11.05, 13:43
              marcinc3 napisał:

              > ze ja w volvo s80 z 2000 r mam inny silnik niz w a6 z 2000 r?

              Jasne ze tak ty masz w volvo silnik jaki audi uzywalo do 96r R5 a pozniej audi
              mialo juz 2.5TDI V6.Moze sobie volvo go troche poprzerabialo ale to stary
              silnik bazujacy na pierwszym tdi z 89r.
              • marcinc3 Re: tzn ?- dzieki 05.11.05, 14:41
                a ostatni podjechal gosc do mnie a6 po 98 i on mi powiedezial ze mamy takie
                same silniki i tym sie zasugerowalem [mowil ze takie same i pytal sie jak
                spalanie bo powinno byc takie same ] ja osobiscie z tego silnika jetem
                zadowolony
                • waskes29 Re: tzn ?- dzieki 05.11.05, 15:10
                  marcinc3 napisał:

                  > a ostatni podjechal gosc do mnie a6 po 98 i on mi powiedezial ze mamy takie
                  > same silniki i tym sie zasugerowalem [mowil ze takie same i pytal sie jak
                  > spalanie bo powinno byc takie same ] ja osobiscie z tego silnika jetem
                  > zadowolony

                  Bo to bardzo dobry silnik jak na tamte lata, moj koles ma go w A6 z 95r 140
                  koni i 6 biegow i nabil juz 300tys km bez wiekszych problemow raz cos tam
                  naprawial w pompie i kosztowalo go to 1200zl ale to chyba jego wina kupowal
                  jakies paliwo niewiadomo skad i to chyba przez to.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka