19.12.05, 14:33
media.autobild.de/audio/C/027bb73e3c5fd8fb4ffad482b455b63c-1.mp3
strzela jak stary trabant a nie auto klasy gti...
Obserwuj wątek
    • fru.fru Re: golf gti 19.12.05, 14:40
      moze strzelac jak trabant, wazne, ze jedzie....
      • franek-b Re: golf gti 19.12.05, 23:16
        > moze strzelac jak trabant, wazne, ze jedzie....

        no wlasnie, czy 7,5 do stu to jakis wyczyn?
        • waskes29 Re: golf gti 19.12.05, 23:25
          franek-b napisał:

          > > moze strzelac jak trabant, wazne, ze jedzie....
          >
          > no wlasnie, czy 7,5 do stu to jakis wyczyn?
          Ty najwyrazniej nie rozumiesz pojecia GTI to nie jest samochod sportowy tylko
          usportowiony kompakt i dlatego golf sprzedaje 100tys GTI a reszta duzo duzo
          mniej.
          Powinienes dojrzec ze to jest zwykly silnik taki sam jaki mozna dostac w
          skodzie czy audi dopiero wyjdzie odpoweidni golf to zobaczysz co potrafi
          i nie mowie o R32.
          • franek-b Re: golf gti 19.12.05, 23:51

            > Ty najwyrazniej nie rozumiesz pojecia GTI to nie jest samochod sportowy
            tylko
            > usportowiony kompakt i dlatego golf sprzedaje 100tys GTI a reszta duzo
            duzo
            >
            > mniej.

            idz na Waly Chrobrego do Columbusa i strzel sobie jednego za pomyslonsc vag:-)
            • waskes29 Re: golf gti 20.12.05, 11:52
              franek-b napisał:


              > idz na Waly Chrobrego do Columbusa i strzel sobie jednego za pomyslonsc vag:-)


              Znam lepsze miejsca do wypicia piwa ale chyba bardziej niz za pomyslnosc
              VAG wypije zdrowie za Ciebie -pogarsza sie blyskawicznie .
          • habudzik Re: golf gti 19.12.05, 23:54
            Ten człowiek jeszcze wielu rzczy nie rozumie.
        • fru.fru Re: golf gti 20.12.05, 12:24
          franek-b napisał:
          <cut>
          mam wolniejsze auto ;-) kombi coprawda i o sekunde ale..wiec 7,5 by mnie
          zadowalalo..tymbardziej ze pozniej jest pewnie lepiej(w rejonach przyjaznych
          trakcji)_
          A tak serio...to wiesz cupholdery swoje wazą...
    • sympatico.ca Re: golf gti 20.12.05, 00:58
      franek-b napisał:

      > media.autobild.de/audio/C/027bb73e3c5fd8fb4ffad482b455b63c-1.mp3
      > strzela jak stary trabant a nie auto klasy gti...

      Typowy pomroczanin,tylko marudzi i sam nie wiem o co mu chodzi,zenada!
    • mktrzy Re: golf gti 20.12.05, 01:12
      Głupcy są genialni w niedorzecznościach. Żaden mędrzec nie przewidzi swym
      rozumem, co ich głupota wymyśli.... Nic dodadać nic ująć...
    • air1984 moja opinia 20.12.05, 08:37
      to faktycznie żeś się przyczepił.. fajnie brzmi. jak dla mnie mogę słuchać
      każdego dnia.
    • mobile5 Re: golf gti 20.12.05, 12:14
      franek-b napisał:

      > media.autobild.de/audio/C/027bb73e3c5fd8fb4ffad482b455b63c-1.mp3
      > strzela jak stary trabant a nie auto klasy gti...
      >
      Wygląda na złą regulację jałowych obrotów, lub nieszczelności w dolocie.
      • robert888 Re: golf gti 20.12.05, 12:18
        facet odpalił po powrocie do domu w Orleanie. Było troche wilgoci i tyle.
        • devote Re: golf gti 22.12.05, 04:18
          moze to i nagranie gti tylko pytanie ktory rocznik :)
          • franek-b Re: golf gti 22.12.05, 09:37
            > moze to i nagranie gti tylko pytanie ktory rocznik :)

            2005 golf V
            pelny tekst
            www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10355
            • fru.fru Re: golf gti 22.12.05, 12:41
              A tu w innej wersji jezykowej, test, bo "tabelka" bedzie czytelna.
              Szkoda, ze nie ma megane rs i cifa tajp ar.
              www.km77.com/marcas/volkswagen/2005/golf/gti/m02.asp
    • polski_murzyn Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wina 22.12.05, 07:30
      nagrania ,ale facet ma rację ,jakby slyszało się syrenę lub trabancika.
      • waskes29 Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 10:31
        polski_murzyn napisała:

        > nagrania ,ale facet ma rację ,jakby slyszało się syrenę lub trabancika.

        No wlasnie bo wy obaj macie pojecie o tym.
        Dla tych co nie wiedza- tak wlasnie pracowaly 2 pierwsze VW GTI .I dobrze ze
        tak pracuje i w nareszcie jakis prawdziwy GTI bo Golf IV pod tym wzgledem to
        totalne nieporozumienie .
        Nie ma to jak GOLF I GTI 30 lat temu z silnika 1.6 robil wieksza moc niz
        teraz wiekszosc tych wynalazkow typy v-tec ,vvti itd a do setki mial 8.5
        sec -niech mi ktos powie gdzie ta technika silnikow benzynowych doszla po
        30latach?
        • franek-b Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 10:54

          > Nie ma to jak GOLF I GTI 30 lat temu z silnika 1.6 robil wieksza moc niz
          > teraz wiekszosc tych wynalazkow typy v-tec ,vvti itd a do setki mial 8.5
          > sec -niech mi ktos powie gdzie ta technika silnikow benzynowych doszla po
          > 30latach?

          Nie podniecaj sie tym tak bardzo - moc 110KM (jak dobrze pamietam). Auto wazylo
          800 czy 900 kg i dlatego mialo takie osiagi. Zreszta sam vw z silnika
          1.6 'wyciska' od 100 do 115KM, wiec jakos lepszy nie jest od konkurencji.
          Dodatkowo teraz 1.6 to praktycznie podstawowa wersja (nie topowa jak gti), a
          topowe maja +200KM i ponizej 7s do 100.
          • waskes29 Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 11:16
            franek-b napisał:
            >
            > Nie podniecaj sie tym tak bardzo - moc 110KM (jak dobrze pamietam). Auto
            wazylo
            >
            > 800 czy 900 kg i dlatego mialo takie osiagi. Zreszta sam vw z silnika
            > 1.6 'wyciska' od 100 do 115KM, wiec jakos lepszy nie jest od konkurencji.

            Nie pisalem ze lepszy tylko ze prawie nie widac zadnego znaczacego postepu,
            dzisiaj przecietna moc z silnika 1.6 to chyba nawet mniej niz te 110ps.

            > Dodatkowo teraz 1.6 to praktycznie podstawowa wersja (nie topowa jak gti), a
            > topowe maja +200KM i ponizej 7s do 100.

            Tyko zauwaz ze to bylo 30 lat temu , z jaka moca musi dzis byc samochod
            kompaktowy ktory ma mniej niz 8.5 do 100 i za jaka cene? Jak masz mozliwosc to
            sprawdz ile wtedy ta "topowa" wersja odbiegala cenowo od zwyklego 1.6?Bardzo
            niewiele, dzis te topowe wersje kompaktow kosztuja czesto wiecej niz
            samochody klasy sredniej a wtedy to byl bardzo tani samochod .
            Dlatego odrazu po wprowadzeniu GTI do sprzedazy zdobyl taka popularnosc.
            • mobile5 Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 12:00
              Dodaj do tego inne normy emisji spalin. To też bardzo wpłynęło na osiągi.
              • waskes29 Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 12:06
                mobile5 napisał:

                > Dodaj do tego inne normy emisji spalin. To też bardzo wpłynęło na osiągi.

                Zgadza sie, ale chodzi mi o to ze w silnikach benzynowych tak naprawde nie
                nastapily jakies przelomowe zmiany jak to mialo miejsce w dieslach a roznica
                30 lat to bardzo duzo w motoryzacji i mozna sie bylo spodziewac wiecej bo i
                pod wzgledem zuzycia paliwa tez tak naprawde nie widac jakis duzych zmian.
                • franek-b Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 12:35

                  > Zgadza sie, ale chodzi mi o to ze w silnikach benzynowych tak naprawde nie
                  > nastapily jakies przelomowe zmiany jak to mialo miejsce w dieslach a roznica

                  A na jakiej podstawie to twierdzisz? wziales jeden silnik 1.6 z modelu, ktory
                  byl na maxa wysilony jak na tamte czasy jako benchmark, co jest bledem.
                  Obecnie 1.6 przecietny ma taka sama moc (wtedy to 1.6 mial 50KM i palil 10 na
                  100), pali polowe tego, spelnia duzo wyzsze normy spalin, jest praktycznie
                  bezobslugowy, wprowadzony jest bezposredni wtrysk, niektore silniki (np fsi)
                  pracuja na wyzszych cisnieniach wtrysku, czas zycia silnika to ok. 300 tys. km
                  (poprzednio 50-80tys.), standard w tej chwili to ok przedzial od 75-100KM z
                  litra pojemnosci. I to caly czas mowimy od silnikach atmosferycznych, dodac do
                  tego turbine i mamy podwojone wskazniki.

                  Postep diesli jest niewatpliwy, ale jest to takze postep w swietle jupiterow
                  propagandy niemiecki, podczas gdy benzynowcow trwa caly. A dla wiekszosci jak
                  nie napisza w auto swiecie to znaczy, ze tego nie ma...
                  • waskes29 Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 13:35
                    franek-b napisał:


                    > A na jakiej podstawie to twierdzisz? wziales jeden silnik 1.6 z modelu, ktory
                    > byl na maxa wysilony jak na tamte czasy jako benchmark, co jest bledem.

                    Nie znasz sie na mechanice a wyciagasz takie wnioski.Silnik z GolfaI GTI
                    jedynym czym roznil sie od zwyklego silnika 1.6 to tylko i wylacznie sposobem
                    wtrysku paliwa ,prosty mechaniczny wtrysk zastapil primitywny gaznik jaki w
                    tamtym okresie byl stosowany.Powiem ci wiecej ten silnik praktycznie bez
                    wiekszych zmian byl stosowany jeszcze w samochodach z 96r z oczywistych
                    wzgledow ze zmienionym sposobem wtrysku paliwa na jednopunktowy.I takich
                    przykladow silnikow u prawie kazdego producenta mozna znalezc co przez 20-25
                    lat pozostawaly praktycznie niezmnienone az do polowy lat 90tych i dluzej .
                    Przyklady ford escort silnik 1.4-1.6,renault megane 1.4 ,ford 1.8d itd.


                    > Obecnie 1.6 przecietny ma taka sama moc (wtedy to 1.6 mial 50KM i palil 10 na
                    > 100), pali polowe tego, spelnia duzo wyzsze normy spalin, jest praktycznie
                    > bezobslugowy, wprowadzony jest bezposredni wtrysk, niektore silniki (np fsi)
                    > pracuja na wyzszych cisnieniach wtrysku, czas zycia silnika to ok. 300 tys.
                    km
                    > (poprzednio 50-80tys.), standard w tej chwili to ok przedzial od 75-100KM z
                    > litra pojemnosci. I to caly czas mowimy od silnikach atmosferycznych, dodac
                    do
                    > tego turbine i mamy podwojone wskazniki.

                    Zapytaj tych co mieli taki silnik w golfach passatach czy audi 80 [ja sam
                    mialem z 15 samochodow z takim silnikami} jakie przebiegi robily te silniki
                    wiekszosc znacznie przekraczala bez naprawy 300tys i to na prymitywnych
                    olejach o niskiej klasie nie mowiac juz o syntetykach ktorych historia
                    zaczela sie 20lat pozniej- zapytaj tez o przebiegi silnikow mercedesa ktore
                    dochodzily do 1mln km..Jesli chodzi o moc to ten silnik 1.6 mial 75 ps a na
                    wtrysku 110ps,golf z takim silnikiem zuzywal bardzo zblizone wartosci
                    paliwa czyli podobnie w miescie ok 10l. i ok 7 litrow poza.



                    > Postep diesli jest niewatpliwy, ale jest to takze postep w swietle jupiterow
                    > propagandy niemiecki, podczas gdy benzynowcow trwa caly. A dla wiekszosci jak
                    > nie napisza w auto swiecie to znaczy, ze tego nie ma...

                    Podsumowujac silniki diesla przez 30 lat zmniely sie calkowicie ,spalaja 40-
                    50% paliwa mniej przy zwieszkeniu mocy od 50do 100% ,dynamika nie ustepuja
                    juz silnikom benzynowym ,poziom halasu nieznacznie wiekszy w przy wiekszych
                    predkosciach nawet mniejszy ,przy aktualnej technice sa bardziej ekologiczne
                    niz benzynowe .
                    To samo silniki benzynowe: wzrost mocy max 20%{dla normalnych silnikow} a przy
                    porownaniu sposobu wtrysku paliwa to mozna powiedziec ze zadnych zmian, zuzycie
                    paliwa max 10% i jedynie w czystosci spalin to najbardziej widoczny postep.
                    Mozna przyjac ze caly postep silnikow benzynowych zniwelowal sie przez wzros
                    masy i normy ekologiczne .Moce ,osiagi jak i zuzycie paliwa zmnienily sie
                    nieznacznie albo wcale.
                    • franek-b Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi 22.12.05, 14:25

                      > To samo silniki benzynowe: wzrost mocy max 20%{dla normalnych silnikow} a
                      przy
                      >
                      > porownaniu sposobu wtrysku paliwa to mozna powiedziec ze zadnych zmian,
                      zuzycie
                      >
                      > paliwa max 10% i jedynie w czystosci spalin to najbardziej widoczny postep.
                      > Mozna przyjac ze caly postep silnikow benzynowych zniwelowal sie przez
                      wzros
                      >
                      > masy i normy ekologiczne .Moce ,osiagi jak i zuzycie paliwa zmnienily sie
                      > nieznacznie albo wcale.

                      bełkot. EOT
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka