Dodaj do ulubionych

Wymiana paska rozrządu w TDI PD (115 KM, 285Nm)

04.10.01, 16:06
Czy to możliwe, ze w tych motorach pasek i inne rolki z napinaczami wymienia
się już po 60.000 km? Coś za szybko, ale tak mi powiedział mechanik.
Obserwuj wątek
    • Gość: KTS Re: Wymiana paska rozrządu w TDI PD (115 KM, 285Nm) IP: 10.4.4.* 20.11.01, 15:38
      faktycznie w pierwszych modelach VW z silnikami z PDE nalezalo wymienic pasek co 60000km - a
      jest to nielada zabawa (demontaz reflektorow, zderzaka...!)
      W nowszych wersjach wymiany dokonywac nalezy dopiero po 90000km, nie jestem w stanie jednak
      powiedziec od jakiego roku produkcji to obowiazuje.
      Co 60000km wymiane na pewno trzeba robic w autach z silnikiem AJM (115KM).
      • Gość: mmario Re: Wymiana.. Do: KTS IP: 195.205.211.* 21.11.01, 18:56
        Skąd tak się znasz na tych silnikach? Ja właśnie mam passata z takim silnikiem
        i za baaardzo niedługo będę musiał wymienić pasek rozrządu. Chociaż dynamika
        auta jest naprawdę super, zastanawiam się czy na wiosnę go nie zchipować. Od
        przybytku mocy głowa nie boli. Tylko czy warto. Co o tym sądzisz?
        • Gość: KTS Re: Wymiana.. Do: mmario IP: 10.4.4.* 22.11.01, 15:37
          Gość portalu: mmario napisał(a):

          > Skąd tak się znasz na tych silnikach? Ja właśnie mam passata z takim silnikiem
          > i za baaardzo niedługo będę musiał wymienić pasek rozrządu. Chociaż dynamika
          > auta jest naprawdę super, zastanawiam się czy na wiosnę go nie zchipować. Od
          > przybytku mocy głowa nie boli. Tylko czy warto. Co o tym sądzisz?

          tak sie sklada ze prowadze szkolenia m.in. z tego zakresu.
          Odnosnie tuningu takiego motoru to jest to jak najbardziej mozliwe, po montazu
          Power-Boxa powinno sie spodziewac przyrostu ok. 30KM/60Nm. Nie polecam chipa - no
          chyba ze jest naprawde profesjonalnie przygotowany (za pomoca hamowni
          podwoziowej), w PL tak sie tego nie robi, ale np. w Niemczech wlasnie tak.
          Power-Box mozesz sobie nawet sam zamontowac - to proste. Chip jest
          optymalniejszy - przygotowuje sie go do konkretnego silnika i wtedy to jest to,
          ale to kosztuje.
          Power-Box to wydatek (do silnikow PDE) okolo 2000DM.
          Osobiscie sadze ze warto. Osiagi sa wyczuwalnie lepsze a zuzycie pozostaje
          praktycznie bez zmian (max 0,5 litra wiecej).


Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka