Dodaj do ulubionych

KUPNO AUTA...na co mam zwrócić uwagę?

14.02.06, 13:34
mam 50 tys. na co mam zwrócić uwagę przy zakupie auta? jestem laikiem? jak
zaplanować taki zakup?
Obserwuj wątek
    • polokokt Re: KUPNO AUTA...na co mam zwrócić uwagę? 14.02.06, 14:03
      szukasz auta w ogloszeniach, umawiasz sie na wizyte. W miedzy czasie umawiasz
      sie na wizyte w tym samym dniu w pobliskim ASO danej marki (najklepiej kilka
      dni wczesniej, bo czasem jest tlok i ciezko uowic sie tak z dnia na dzien).
      Jedziesz do wlasciciela, ktorego wczesniej poinformowales ze bedziesz chcial
      podjechac z autem do ASO w celu sprawdzenia a on sie zgodzil. jedziecie tam.
      placisz 250-300 PLN (tyle kosztowalo w ASO forda) za kompletne sprawdzenie
      autka i powiedzeniem co bedzie do wymiany ewentualnie w najblizszej
      przyszlosci. Jesli autko sie podoba to bierzesz jesli nie to nie bierzesz.
      Dobrze tez wziac ze soba ze dwie osoby (mechanik znajomy mile widziany), moze
      byc nawet zona, sasiadka, sasiad lub osoba ktora sie nie zna na samochodach ale
      poprostu bedzie patrzyla innymi oczami, niz Ty napalony na danych samochod. I
      zeby doradzili czy rzeczywiscie takie cudo jak Ty widzisz czy jednak ma jakies
      wady, ktore oni dostrzegaja(cos stuka, puka, wystaje, odstaje, zadrapane itd
      itp).
      Dla bezpieczenstwa mozesz wrocic do domu, jesli to niedaleko, przespac sie dwie
      noce z problemem i dopiero podjac decyzje jak ochloniessz.
      Wszelkie wady i niedociagniecia (cos stuka, puka, wycieka, nie dziala) niech
      usunie sprzedajacy. Nie wierz w takie rzeczy ze "to Panie 3 minuty roboty albo
      20 PLN". jak takie proste to niech sam zrobi i sprzedaje sprawny. Bo potem moze
      sie okazac ze ten wyciek to wcale nie jest uszczelka za 30 PLN i 10 minut pracy
      ale cos duzo powazniejszego.
      oczywiscie wszystko w papierach musi sie zgadzac.
      pozdrawiam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki