Dodaj do ulubionych

zmienilem samochod

20.04.06, 01:45
skoro to forum o motoryzacji to sie pochwale ze zmienilem samochod.sprzedalem
swoja Jetta/Bora VR6 automat za dosc dobre pieniadze.potem przez internet
zaczalem szukac Golfa GTI 1.8T tiptronic.Dlaczego akurat tego a nie nowego
GTI? W tej chwili u niektorych dilerow jeszcze stoja nie sprzedane stare
modele i sa na nie ogromne promocje i przeceny.Wlasnie udalo mi sie takiego
znalesc.Poza tym nowy GTI jest dla mnie troche za drogi.Sprzedalem stary
samochod i doplacilem nieduzo i mam nowe auto.Nie bylo zbyt duzego wyboru
jesli chodzi o kolory i wyposazenie ale jestem zadowolony.Mam nadzieje ze nie
bedzie duzo nawalac choc zdaje sobie sprawe ze silnik turbo jest bardziej
skomplikowany niz VR6.A jak juz to gwarancja jest na 4 lata lub 50k mil.

Jestem przygotowany na wszelkie ataki ze stronmy forumowych awanturnikow:)
Obserwuj wątek
      • waskes29 Re: zmienilem samochod 20.04.06, 08:46
        waskes29 napisał:

        > Taki troche wybor skrajny.O ile Jetta VR6 to najbardziej luksusowa
        odmiana golfa to GTI jest po przeciwnej stronie.Ale z drugiej strony kupujac
        prawie ten sam samochod kupilas calkiem inny.Moj brat ma teraz Golfa GTI ale
        juz ma swoje lata.
        A jaka moc ma ten GTI na USA 180PS?
    • uki145 Re: zmienilem samochod 20.04.06, 14:45
      Witam!gratuluje zmiany ,ale raczej pozbyłes sie VR5 ,jesli to Jetta /Bora
      (oparta na płycie golfa IV). VR6 umarło wraz z koncem produkcji golfa
      III,passata b4 i corrado . tak na marginesie ,to jak mozna pozbyc sie takiej
      ikony wspaniałego dzwieku ikultury pracy silnika ,jaka jest VR5 i zmienic na
      nedzne ,4 cylindrowe 1.8 T o zwykłym ,nudnym brzmieniu ;-). pewnie koszty
      eksploatacji zadecydowały . vr6 ,vr5 to kawał pozytywnej historii
      motoryzacji .za kilka lat bedzie to poszukiwany rodzynek konstrukcyjny.
      Pozdrawiam Łukasz
        • uki145 Re: Dość trudno się przyzwyczaić.... 20.04.06, 15:02
          Witam! i jeszcze ten automat,ale to juz kwestia upodoban ,wiec rozumiem.
          jezdziłem bora VR5 (150 KM) i musze przyznac ,ze w porównaniu z golfem IV GTI(
          150 KM) pojazd ten sprawia o wiele wiecej frajdy. tak jak pisałem brzmienie
          jest niesamowite i faktycznie tak jak piszesz charakterystyka rozwijania mocy
          to w przypadku 5 cylindrówki bajka . vr5 to bardzo dobry i trwały
          silnik,łancuch rozrzadu wytrzymuje spokojnie około 150 tys km . widlasto-
          rzedowa koncepcja VW to dowód na to ,ze firma potrafiła kiedys robic
          wyrózniajace sie technicznie pojazdy. szkoda ,ze definitywnie zaprzestali
          produkcji: ostatnie VR5 mozna jeszcze znalezc własnie w borze, leonie I ,toledo
          II , passacie B5(wersja 170 KM) i to juz chyba wszystko.Pozdrawiam Łukasz
        • uki145 Re: zmienilem samochod 20.04.06, 15:30
          Witam! nie wiem czym jezdził nie jestem madry tylko staram sie ustalic pewne
          fakty ,tylko sugeruje. w stanach troche inaczej wyglada oznaczenie pojazdów
          VW ,wiec jest mozliwe,ze jesli była to jetta oparta na golfie III(czyli u nas
          popularne Vento) to faktycznie tam był montowany VR6. jesli jednak była to
          jetta oparta na golfie IV to moze to byc jedynie VR5.Pozdrawiam Łukasz
          • waskes29 Re: zmienilem samochod 20.04.06, 15:54
            uki145 napisał:

            > Witam! nie wiem czym jezdził nie jestem madry tylko staram sie ustalic pewne
            > fakty ,tylko sugeruje. w stanach troche inaczej wyglada oznaczenie pojazdów
            > VW ,wiec jest mozliwe,ze jesli była to jetta oparta na golfie III(czyli u nas
            > popularne Vento) to faktycznie tam był montowany VR6. jesli jednak była to
            > jetta oparta na golfie IV to moze to byc jedynie VR5.Pozdrawiam Łukasz

            Ja sie juz kiedys pytalem devote czy aby napewno ma VR6 i potwierdzil ze
            tak .Czyli wychodzi na to ze w stanach VW Bora miala silnik VR6 bo w
            Europie byl juz V6.
              • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 09:09
                greenblack napisał:

                > Czyli wychodzi na to ze w stanach VW Bora miala silnik VR6 bo w
                > > Europie byl juz V6.
                >
                > Waskes, debilu, to był ten sam silnik, tylko inaczej oznaczony.

                Nie greenbus mylisz sie troche ten silnik ktory devote pokazuje z
                bialej Jetty
                i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/VR6.jpg
                nie byl juz montowany w Europie w Golfach IV czy Bora .
                Zreszta masz zdjecia to sa dwa inne silniki.
                Z tego co doczytalem to niby ten V6 czyli ten
                i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/vr6_24valve.jpg
                jest mocno zmodyfikowanym silnikiem VR6 ,ja myslalem ze to calkowicie
                nowy silnik.Glownie chodzilo mi o budowe czy jest klasyczny V6 czy dalej
                rzedowa V-ka czyli VR6.
                • uki145 do green cos tam 21.04.06, 15:34
                  Witam! Waskes ma racje . silnik VR6 a silnik V6 to dwie rózne
                  konstrukcje,których porównac sie nie da(jak np silniki V6 róznych producentów.
                  Vr6 to indywidualna koncepcja Volkswagena która z tego co wiem nie miała
                  nasladowców u innych producentów .mylenie V6 i Vr6 swiadczy o braku wiedzy na
                  temat budowy silników.Pozdrawiam Łukasz
                • uki145 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:01
                  Witam! to drugie zdjecie (niby Vr6 24v ) nie do konca wiadomo co to za
                  silnik ,chociaz po kolektorze wydechowym wskazywałoby to na VR6. dlaczego wiec
                  nie jest oznaczony ? z tego co sie orientuje i pisałem wczesniej to V6 nie
                  zmiesciłby sie pod maske bory (silnik umieszczony poprzecznie i jest tam tylko
                  miejsce na max Vr6).takie tez było załozenie konstruktorów(zmiescic 6 cylindrów
                  pod maska kompaktowego golfa).moim zdaniem w borze nie było nigdy V6 niech
                  mnie ktos oswieci dla 100 % pewnosci. Pozdrawiam
                  • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:15
                    uki145 napisał:

                    > Witam! to drugie zdjecie (niby Vr6 24v ) nie do konca wiadomo co to za
                    > silnik ,chociaz po kolektorze wydechowym wskazywałoby to na VR6. dlaczego
                    wiec
                    > nie jest oznaczony ? z tego co sie orientuje i pisałem wczesniej to V6 nie
                    > zmiesciłby sie pod maske bory (silnik umieszczony poprzecznie i jest tam
                    tylko
                    > miejsce na max Vr6).takie tez było załozenie konstruktorów(zmiescic 6
                    cylindrów
                    >
                    > pod maska kompaktowego golfa).moim zdaniem w borze nie było nigdy V6 niech
                    > mnie ktos oswieci dla 100 % pewnosci. Pozdrawiam

                    Ja tez sie pogubilem i trudno znalezc innnnformacje na ten temat ale
                    wynika z tego byly montowane dwa inne silniki VR6 iV6 .Teraz nie wiadomo
                    czy ten V6 to tak jak czytalem jest mocno przekonstruowany dawny VR6 czy
                    to klasyczny silnik V6 .Mysle ze klasyczny V6 tez sie zmiesci skoro
                    miesci sie jeszcze wiekszy silnik V6 3.2 a w nie az tak duzo wiekszej
                    komorze passata miesci sie silnik W8.
                    Jedno czego jestem pewien w Europie nie bylo juz w Borze takiego silnika
                    jak na 1 zdjeciu czyli z oznaczeniem VR6 .Te silniki skonczyly sie wraz
                    z golfem III i vento ,a byly montowane pozniej juz tylko w
                    T4 ,Sharanie,Galaxy i Alhambrze.
                    I dlatego jestem ciekaw czy w golfach IV byl juz klasyczny V6 czy tylko
                    mocno przerobiony dawny sinik VR6 .Wydaje mi sie ze jednak V6 tak jak
                    silnik R32
                      • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:20
                        uki145 napisał:

                        > zobacz moj ostatni post

                        Nie jestem do konca pewny czy to napewno VR6 ten z nowszego zdjecia , i nie
                        rozumiem dlaczego zrezygnowano z oznaczenia VR6?
                        Silnik w Golfie R32 wydaje mi sie ze jest klasycznym V6 a jesli tak to
                        widocznie V6-tka sie miesci .To ze ten silnik jest inny niz 2.8 z audi to
                        wiedzialem bo sam mam taki i jest calkiem inny niz te z golfa.
                        • uki145 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:34
                          Witam! www.autoera.dt.pl/model.php?nr=2740 róznia sie pojemnoscia. 2.8
                          Vr6 ma 2792 cm3 193KM/6000 obr ,2.8 v6 ma 2771 cm3 204 KM / 6200 obr. to
                          daje jakis obraz ,ale do konca nie wyjasnia problemu. ze zródła które
                          odnalazłem wynika ,ze silnik o mocy 204 km przy 6200 obr to tylko vr6.co
                          ciekawe zródło podaje równiez ,ze vr6 204 KM to jednostka 12 zaworowa!!!!!!!!
                          gdzies tu sie chyba wkradł bład.z tych danych da sie wyciagnac wniosek ,ze w
                          passacie b5 był montowany równiez vr6(wersja 204 KM) ,natomiast v6 (193
                          km) .obłed
                        • marilicia Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:43
                          > Silnik w Golfie R32 wydaje mi sie ze jest klasycznym V6 a jesli tak to
                          > widocznie V6-tka sie miesci .To ze ten silnik jest inny niz 2.8 z audi to
                          > wiedzialem bo sam mam taki i jest calkiem inny niz te z golfa.

                          Mam tutaj test nowego silnika 3.6 FSI w Touareg. Opisuja tu zmiany do starego
                          V6, ktory debiutowal w Passacie i w Golfie (tak tu pisze) w 1991 roku. Pisza ze
                          po raz pierwszy zostal zmieniony kat w "bardzo kompaktowo zbudowanym VR-silniku"
                          z 15 na 10,6 stopni (co pozwolilo zwiekszyc pojemnosci przy tych samych
                          wymiarach). Czyli wyglada na to, ze kiedys zmienila sie tylko nazwa z VR na V.

                          pozdrawiam
                          • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 16:58
                            marilicia napisała:

                            > > Silnik w Golfie R32 wydaje mi sie ze jest klasycznym V6 a jesli tak to
                            > > widocznie V6-tka sie miesci .To ze ten silnik jest inny niz 2.8 z audi to
                            > > wiedzialem bo sam mam taki i jest calkiem inny niz te z golfa.
                            >
                            > Mam tutaj test nowego silnika 3.6 FSI w Touareg. Opisuja tu zmiany do starego
                            > V6, ktory debiutowal w Passacie i w Golfie (tak tu pisze) w 1991 roku. Pisza
                            ze
                            > po raz pierwszy zostal zmieniony kat w "bardzo kompaktowo zbudowanym VR-
                            silniku
                            > "
                            > z 15 na 10,6 stopni (co pozwolilo zwiekszyc pojemnosci przy tych samych
                            > wymiarach). Czyli wyglada na to, ze kiedys zmienila sie tylko nazwa z VR na V.
                            >
                            > pozdrawiam

                            No to wyglada na to ze i Audi i Porche jezdza na silnikach VR6 skoro
                            silnik 3.2 jest tak zbudowany.
                            Tu znalazlem wiekszosc silnikow VW-Audi ale silnika 3.2 nie widze.
                            vwforum.pl/silniki/tech5.html.
                            Wynika z tego tez ze passat od B5 nie mial juz silnikow VR6 tylko takie jak
                            w Audi.
                                • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 17:42
                                  uki145 napisał:

                                  > mam pytanie . ile ci srednio pali v6 w twojej a6.to v6 które masz to 2.6
                                  > pojemnosci(165 KM /150 czy jakos tak) czy ten sporny 2.8(193 KM)? Pozdrawiam

                                  Ja mam 2.8 wersje kombi z automatem tiptronic.
                                  Spalanie miasto ok 12 ale mozna nawet mniej niz 11 trasa ok 8 przy dosc
                                  oszczednej jezdzie .Srednia z kazdego pelnego zbiornika zawsze mi wychodzi
                                  miedzy 9.5 a 10.5
                                    • waskes29 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 18:04
                                      uki145 napisał:

                                      > bardzo mało Ci pali ,musisz spokojnie jezdzic. sadziłem ,ze 2.8 srednio pali
                                      > spokojnie z 13 l . a jak sie mocno depta to i 16 wezmie. Pozdrawiam

                                      No bo to prawda jak czasami sie spiesze i mocno cisne to srednia w
                                      miescie do prawie 20 dochodzi.Ale jezdzac normalnie czyli wtapiajac
                                      sie w ruch nie pali wiecej jak 12litrow.
                                      Jak mialem Audi cabrio z silnikiem 2.8 palil mi litr wiecej w miescie
                                      ale to byla starsza konstrukcja jeszcze 174 konna chociaz samochod niby
                                      troche lzejszy i z reczna skrzynia.Ten pali nawet znosnie ale
                                      przymierzam sie do Allroada 2.5tdi znalazlem fajnego w Niemczech po malej
                                      kolizji ale wlasciciel waha sie ze sprzedaza i troche to mnie
                                      blokuje bo mam kupca na swoje Audi a nie bardzo moge sprzedac tego jesli
                                      nie kupie tamtego.
                                      • frax1 Re: zmienilem samochod 23.04.06, 18:10
                                        Mi A4 2.8q z tym właśnie starszym silnikiem pali do 12,5 - mrozy krótkie trasy,
                                        średnio jest tak koło 11,5. Po mieście stołecznym. W trasie 8,2 (przy średniej
                                        105km/h trasa 250km) do 9,5 - jazda gaz hamulec przy dużym ruchu i częstym
                                        wyprzedzaniu. A co do 2.8 30v, jechałem ze znajomym kilkaset km, ja swoim on
                                        swoim a6 c4 z tą jednostką i spalanie miał o ok.1-1,4l większe.
                                        Pozdrawiam
                          • uki145 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 17:34
                            Witam! ale wyróznikiem vr jest jedna głowica. czy kat rozwidlenia cylindrów
                            bedzie wynosił 15 czy 10 stopni to i tak bedzie to jednostka vr.kat rozwidlenia
                            w widlakach to conajmniej 30 stopni . wtedy mamy juz zawsze 2 głowice (tak jak
                            w v6 audi, v6 alfy romeo ,itd).Pozdrawiam
                            • devote wyjasnienie 21.04.06, 22:28
                              w USA i Kanadzie do mk4 w latach 00-02 montowany byl silnik VR6 2.8 12v o mocy
                              174km.Jest to ten sam silnik ktory byl w mk3.lekko zmodyfikowali kolektor
                              dotowy,inna plastikowa obudowa silnika,drive by wire przepustnica itd

                              Od roku 02 do 05 montowano juz nowszy VR6 24v o mocy 200km.Dochodzi jeszcze VR6
                              3.2 24v 240km ktory byl dostepny w R32 i teraz w Touareg.

                              w europie z nastaniem mk4 od razu montowany byl VR6 24v 200km.Golfy z takim
                              silnikiem byly oznaczane jako V6 4 motion bo auto mialo takze 4 motion.

                              W mk4 nigdy nie byl montowany tradycyjny widlak V6 poniewaz by sie nie zmiescil.
                              Vr6 maja rozwartosc 15 stopni wiec dlatego mieszcza sie pod maska golfa.

                              wydaje mi sie ze wytlumaczylem wszystko.jak sa jakies pytania to pytajcie.
                              • uki145 Re: wyjasnienie 21.04.06, 22:55
                                Witam! to wszystko wyjasnia . wniosek z tego taki ,ze silnik Vr6 ciagle zyje ;-
                                ). do tego dochodzi fakt ,ze Vw dowolnie mieszał modele passata b5 wyposazajac
                                je albo w 2.8 v6 audi (193 KM) albo Vr6 (204 KM). ten ostatni silnik zastapił
                                v6 takze w caravelle . ciekawy jest jednak fakt ,dlaczego zrezygnowano z
                                oznaczenia VR6. przeciez nie z oszczednosci (literke mniej);-). vr6 zdazył
                                sobie zapracowac na swój indywidualizm i to oznaczenie .róznice miedzy zwykłym
                                V6 sa równiez zauwazalne . moze po prostu w erze totalnej globalizacji
                                uznano ,ze to niewazne. Pozdrawiam Łukasz
          • devote Re: zdjecia 21.04.06, 00:17
            VR6 w moim Bora/Jetta i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/VR6.jpg
            moja byla Bora/Jetta
            VR6i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/jetta_1.jpg

            05 GTI 1.8T i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/000_1120.jpg

            moze sie skusze i obnize zawieszenie i kupie jakies wieksze kola
            moze
              • devote Re: zdjecia 21.04.06, 01:59
                drpawelek napisał:

                >Za ile go kupiles i z
                > jakim wyposazeniem?

                cena MSRP byla 21,440$ i byl przeceniony na 18,400$
                jednak bo godzinnym debatowaniu z sprzedawca auto jest moje za rowne 17,000$
                po prostu chcieli sie go pozbyc.zostal im jeszcze jeden taki sam ale czerwony.

                kolor srebrny
                tapicerka czarny material
                silnik 1.8T 180km
                skrzynia 5 biegowy tiptronic
                klima manualna
                ESP
                ABS
                poduchy przednie,boczne i kurtyny
                sportowe fotele (mocniej wyprofilowane boki)
                radio,kaseta,cd z 8 glosnikow
                zamki i szyby elektryczne
                elektrycznie ustawiane i podgrzewane boczne lusterka
                fabryczny alarm
                kola aluminiowe 16" opony 205/55/16

                najwazniejsza jest gwarancja ktora na cale auto jest 4 lata lub 50k mil
                na uklad napedowy 5 lat lub 60k mil
                • kodem_pl Re: zdjecia 21.04.06, 17:06
                  To jeszcze tylko

                  moto.allegro.pl/show_item.php?item=97778028
                  i

                  www.allegro.pl/item99429661_navi_vw_wersja_g_stan_idealny_dziala_w_polsce_.html
                  i jest miod malina:-D
                • drpawelek Re: zdjecia 21.04.06, 20:51
                  Widze, ze jestes mistrzem negocjacji! Ze wzgledu na cene jest to rzeczywiscie
                  bardzo dobry zakup. Gwarancja na 4/5 lat w przypadku VW moze byc konieczna.
                  Poprzednie warunki (24miesiace/24k mil) skutecznie odstreczyly mnie od zakupu
                  GTI VR6 trzy lata temu.
                  • devote Re: zdjecia 21.04.06, 22:37
                    drpawelek napisał:

                    >skutecznie odstreczyly mnie od zakupu
                    > GTI VR6 trzy lata temu.



                    kup teraz bo mozna jeszcze takowe znalesc
                    teraz gdy jest nowy GTI to dilerzy oddaja mk4 za male pieniadze
                    wcale nie musialem sie wysilacz przy targowaniu.diler sam obnizyl cene od razu
                    o 3k$ i nie bylo chetnych na zakup wiec zbicie o jeszcze jednego tysiaka nie
                    bylo problemow.
              • kszyrztow Re: Bora byla ladniejsza:-D 21.04.06, 15:46
                kodem_pl napisał:

                > Bo golfow srebrnych to tu jak nasral i mam ich dosc...
                >
                > A biale auta (ale nei biale jak dostawczaki tylko biale biale) sa super.

                no właśnie, jak to jest,że w Stanach tak uwielbiają białe samochody? W Europie
                cięzko byłoby sprzedać białą M5.
                Ja tez jeżdżę białym, więc jestem prestyżowy jak talala :D
    • uki145 pytanie odnosnie bory 21.04.06, 01:27
      w takim razie mam pytania . jaka dokładnie pojemnosc (2.8 czy 2.9 )i moc miał
      twój VR6 . nie wiesz czasem czy Vr5 tez był montowany w Jettcie amerykanskiej?
      Pozdrawiam
      • devote Re: pytanie odnosnie bory 21.04.06, 01:46
        pojemnosc 2.8
        rok 00-02 byl montowany stary 12v 174km (taki jak moj na zdjeciu)
        rok 02-05 byl to VR6 24v 200km
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/vr6_24valve.jpg
        VR5 nigdy nie byl dostepny w ameryce polnocnej
        • uki145 Re: pytanie odnosnie bory 21.04.06, 15:40
          Witam! cos niesamowitego,to prawdziwy potwór (szczególnie ten ostatni 24v).w
          europie najwyrazniej wzgledy ekonomiczne zmusiły VW do odciecia jednego
          cylindra!!! . jeszcze zatesknisz za jego kultura pracy ;-) ;-) ;-) a tak na
          powaznie to ile Ci srednio palił Twój 12 zaworowiec .Pozdrawiam
        • uki145 Re: pytanie odnosnie bory 21.04.06, 15:50
          Witam! no własnie to jest bardzo ciekawe,przeciez do bory nie zmiesciłby sie
          silnik V6 (ułozenie poprzeczne) . co faktycznie wskazuje na to ,ze jesli był w
          golfie/borze europejskiej 6 cylindrowy silnik to był to vr6. w przypadku
          europejskiego passata B5 , był 2.8 V6(konstrukcja audi) i Vr5 (150 KM i 170
          KM) ten drugi idealnie wypełniał luke miedzy 1.8 t i 2.8 V6.6 cylindrowy widlak
          audi miescł sie ,bo silnik w b5 ułozony jest wzdłuznie. Pozdrawiam
        • devote Re: pytanie odnosnie bory 21.04.06, 22:42
          greenblack napisał:

          > Pie..u, w europejskiej Borze też był 2.8 VR6, tylko mocniejszy - 204 KM, z
          > 4Motion i ręczną skrzynią.

          dokladnie
          w europie VR6 24v byl dostepny w Golf i Bora ale tylko z 4 motion
          przednionapedowych mk4 VR6 w europie nie bylo
    • radomir996 Re: zmienilem samochod 21.04.06, 08:54
      devote napisał:

      Gratulacje, po dotarciu (jakies 300-600 mil) zmien na olej na Mobil1 i tego sie
      trzymaj i nie daj sobie wlac jakiegos gownianego minerala jak to maja w
      zwyczaju robic w ichnich ASO. Jak ci beda cos truli ze ci moga nalaz tylko
      penzoil 10w30 to ich zlej i wymien gdzie indziej, gwarancji nie stracisz.
      Druga sprawa, lej zawsze lepsze paliwo, najlepiej premium nawet jak instruckja
      tego nie nakazuje. Amerykanski regular to prawie takie samo gowno jak chrzczon
      paliwo w polskich prywatnych stacjach na jakichs zadupiach. Mitsubishi na
      amerykanski rynek pakuje do aut stare silniki bo te z bezposrednim wtryskiem
      nie dawaly rady na amerykanskiej benzynie. Gdzies czytalem ze VW mialo (albo
      dalej ma) w stanach podobny problem.

      Szerokiej drogi.
      • devote Re: zmienilem samochod 21.04.06, 22:47
        >radomir996 napisał:

        diler mi gadal ze silniki 1.8T sa zalane fabrycznie olejem syntetycznym.diler
        zaleca lanie syntetycznego 5-40 lub 0-40.taki mam zamiar lac.
        wiem ze trzeba lac premium

        faktem jest ze VW z opoznieniem wprowadza do ameryki swoje nowe produkty
        (silniki,skrzynie,samochody itd) i dlatego to cale zamieszanie z silnikami i
        modelami

    • uki145 była w europie bora VR6(24v) 21.04.06, 16:12
      Witam! a jednak myliłem sie . bora 2.8 4motion ma silnik VR6 i taka był
      równiez sprzedawana w europie. www.autoera.dt.pl/model.php?nr=899 i
      to jest silnik widoczny na zdjeciu devote . 2.8 V6 audi , ułozony
      poprzecznie pod mask kompakta sie nie zmiesci . Pozdrawiam Łukasz
      • devote zdjecia 24.04.06, 00:41
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti008.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti010.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti012.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti016.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti017.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti018.jpg
        i48.photobucket.com/albums/f224/fantomasz/gti020.jpg
        • wowo5 Re: zdjecia 24.04.06, 03:48
          Gratulacje. Za taka cene to dobry zakup. Za podobne pieniadze mozna znalezc 4-
          cylindrowa Mazde6 (tez ma 4 lata gwarancji), ktora bym pewnie wybral. Mazda ma
          lepsze zawieszenie od Golfa IV. Poza tym jest to wieksze auto.
          • devote Re: zdjecia 25.04.06, 00:04
            ja nie szukalem sedana.tym razem chcialem sobie kupic auto zabawke.nie mam
            rodziny wiec 2 drzwi dla mnie jest ok.naprawde jest super frajda z jazdy tym
            autem.krotkie jazdy testowqe jakie mialem nie daly mi tego odczuc co dzisiejsza
            jazda do i z pracy.jestem bardzo zadowolony z zakupu i coraz bardziej podoba mi
            sie ten samochod.zawieszenie twarde i mocno sprezyste,silnik zbiera sie extra i
            z automatem smiga bardzo szybo i przyjemnie.fotele sa super.sa glebokie i
            trzymaja dobrze na boki.czuc ze auto jest lzejsze od jetty vr6 i lepiej
            zachowuje sie w zakretach.jetta byla bardzo ciezka z przodu i orala w zakretach
            ryjem.w porownaniu do tego to jetta miala miekkie zawieszenie.czuje sie jakbym
            jezdzil gokartem.
            • uki145 Re: zdjecia 25.04.06, 10:28
              Witam! z tego punktu widzenia Gti jest bardziej sportowe. vr6 faktycznie jest
              bardo ciezki i pomimo ciezszego tyłu niz w golfie,jetta z pewnoscia gorzej sie
              prowadziła(gorsze proporcje masy tył przód). ładny ten golfik . w zwiazku z
              tym jest własnie jedna najwazniejsza rzecz ,która cenie w grupie VW
              (szczególnie w sportowych wersjach ,jak golf GTI). pozycja za kierownica i
              doskonałe fotele. mało kto robi dzisiaj cos tak wygodnego i dobrego do
              sportowej jazdy. szczególnie istotna jest mozliwosc pionowego ustawienia
              oparcia fotela i precyzyjnej regulacji kierownicy . mozna sie doskonle
              dopasowac, co do milimetra. nie wiem jak w US,ale w polsce ta zaleta nie jest
              taka oczywista u klasowych rywali. mam pytanie co do mozliwosci wyboru wersji
              z manualna skrzynia. jak to jest w US, trzeba dopłacic za manuala ,jest w
              ogóle dostepny w Golfie GTI? Pozdrawiam Łukasz
              • devote Re: zdjecia 26.04.06, 00:58
                manual jest w standardzie a tiptronic byl za doplata
                w nowym GTI za doplata jest DSG

                wcale nie zaluje ze nie mam nowego GTI.ten samochodzik jest naprawde
                swietny.musze tylko jeszcze wyczuc pedal gazu bo inaczej pracuje niz w
                jetta/bora vr6.lekko pocisne a na zegarze juz 5 tysiecy obrotow.silnik lubi
                wysokie obroty i czuc ze sie nie meczy przy 5-6 tysiacach obrotow.ladnie
                ciagnie i ten syk turbo SSSSSSSSSSS wrum.

                zeby sie tylko nic nie psulo to by bylo super
                • uki145 Re: zdjecia 26.04.06, 01:03
                  Witam! jak bedziesz dbał o czesta wymiane pełnisyntetycznego oleju ,najlepiej
                  co 10 tys km i dbał o schłodzenie turbiny po ostrej jezdzie to długo bedzie ok.
                  tym bardziej ,ze podobno (bo głowy nie dam) wszystkie błedy konstrukcyjne 1.8 T
                  zostały usuniete.Pozdrawiam Łukasz
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka