Dodaj do ulubionych

AlfaRomeo GTV

10.06.06, 07:48
Jakie opinie krążą na temat używanej AR GTV, rocznik 95-97 ? Czy warto
kupować ją ? Oglądałam ogłoszenia i jej koszt to 15-20 tys. zł. CZy mógłby
ktos podzielić się wrażeniami i doświadczeniem ? Zewnętrznie miły widok, ale
czy nie za swój wygląd nie "wynagradza" niespodziankami ? I jeszcze jedno:
zużycie paliwa.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • purhed Re: AlfaRomeo GTV 10.06.06, 08:29
      poszukaj informacji tutaj:
      forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=14687
      • uki145 Re: AlfaRomeo GTV 10.06.06, 11:51
        Witam! po pierwsze to nie GTV ,ale Gtv . pojazd zbudowany na płycie podłogowej
        alfy 145/146 /155/fiata bravo /brava /marea. z przodu identyczne zawieszenie z
        tyłu jest jednak inaczej ,bo mamy do czynienia z układem wielowahaczowym.koszty
        eksploatacji zawieszenia nie beda wiec znacznie odbiegac od kosztów w alfie w/w
        modeli ,za wyjatkiem drozszej koniecznosci wymiany tylnych wahaczy (ile
        wytrzymuja nie wiem ,ale warto na forum alfy zapytac załozyciele forum, Rafała
        Gtv,eksploatuje identyczna konsrtrukcyjnie Alfe Spider ,chyba 2.0 T.S) .
        silniki 1.8 T.S(16v) i 2.0 T.S (16 V) to konstrukcje identyczne z
        tymi ,montowanymi w alfie 145/146 i 155 . czyli obowiazujea typowe ,alfoskie
        wymogi eksploatacyjne ( dosyc droga wymiana napedu rozrzadu z wariatorem co 60
        tys km :koszt okoló 1000-1500 zł,czesta wymiana oleju :co 10 tys km) spalanie
        srednio na poziomie 10 l . to była tania w eksploatacji alternatywa ,sa
        jeszcze wspaniałe silniki v6 (3.0 12 v ,starej konstrukcji ,jeszcze z płytkowa
        regulacja luzu zaworowego , 2.0 Turbo 12v _rewelacyjne osiagi ,ale kłopotliwa
        eksploatacja i silnik 3.0 24V ,najlepsze osiagi,silniki maja równiez paskowy
        naped rozrzadu ,ale brak wariatora ,koszt wymiany napedu rozrzadu bedzie tu
        podobny) eksploatacja silników v6 z uwagi na skomplikowanie i wysoke spalanie
        (czesto,przy ostrej jezdzie , nawet 16-18 l/100 km)bedzie jednak drozsza.
        czesli eksploatacyjne ,zestawy naprawcze silników(T.S) itd sa ogólnie dostepne
        i stosunkowo niedrogie ,mozna przyjac ,ze wtym zakresie jest to całkowicie
        porównywalne z kosztami eksploatacji alfy 147 czy 156 . usterkowosc zalezy od
        dbałosci uzytkownika , zadbane nie przysparzaja zadnych problemów ,warto jednak
        dorzucic pare tys zł i kupic auto od prawdziwego alfisti. schody zaczynaja sie
        gdy trzeba znalezc jakas czesc blacharska(maska ,błotnik ) . auto jest
        niszowe ,na zamienniki tych czesci nie ma co liczyc , a w ASO drogo . warto
        miec to na uwadze. Pozdrawiam Łukasz
        • iberia30 Re: AlfaRomeo GTV 10.06.06, 13:26
          uki145 masz racje, ale mysle, ze jesli trafi sie na odpowiedni zadbany
          egzemplarz to jazda tym autem to naprawde duza frajda, pod warunkiem, ze ktos
          nie wpadnie na genialny pomysl zalozenia instalacji lpg, co w tym aucie przy
          tych silnikach to istna profanacja, nie ma to jak brzmienie 2.0 tb :-))
        • ag400 Re: AlfaRomeo GTV 10.06.06, 13:29
          Dziękuję. To się trochę przestraszyłam.
          • tcp.komunikacja Re: AlfaRomeo GTV 10.06.06, 21:49
            jeżleli trafi sie egzemplarz nie regularnie serwisowany to mogą być wydatki,
            spalanie... mało ekonomiczne
            cena/dostępność częsci - nie za ciekawa
            takie auto kupuje sie głównie ze wzgledu na to że (jak reklamuje A.R.) ma dusze...



            włoskie samochody rulez !

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka