Dodaj do ulubionych

focus II 1,6 TDCi

19.06.06, 12:36
Proszę o opinie ponieważ te z 2005 roku są dobrej cenie.
Obserwuj wątek
    • jasiek-23 Re: focus II 1,6 TDCi 19.06.06, 13:52
      dobrej to znaczy takiej jak w usa-7k papieru czy taniej?
      • hillux Re: focus II 1,6 TDCi 19.06.06, 13:56
        dla mnie dobra to ponizej 55 tys. zł.
      • uki145 Re: focus II 1,6 TDCi 19.06.06, 14:00
        Witam! całkiem nowa konstrukcja ,wiec trudno cokolwiek sensownego pwiedziec o
        trwałosci np zawieszenie (choc w zwiazku z tym ze jest bardzo podobne do focusa
        I -z tyłu skomplikowany wielowahacz,trzeba liczyc sie z koniecznoscia dosyc
        drogiej naprawy po 70-100 000 KM. ) sam silnik to bardzo skomplikowany
        technicznie silnik Peugeota /Citroena . nmontowany jest równiez w Volvo S40 .
        w niezaleznie od wersji (90 KM czy 110 KM) cechuje go bardzo niskie zuzycie
        paliwa(nizsze niz w TDI VW) i bardzo dobre parametry (wysoki moment obrotowy :
        90 KM i 215 NM i 110 KM i 240 NM) . silnik jest całkowicie aluminiowy ,ma 2
        wałki ropzrzadu i 16zaworów (rozrzad napedzany jest paskiem: napedza jeden
        wałek rozrzadu a drugi napedzany jest od pierwszego łancuchem ,jesli łancuch
        bedzie wies=czny to wymiana napedu rozrzadu jest tania: w ASO peugeota to koszt
        800 zł) tak jak pisałem silnik jest skomplikowany ,ma juz common raila III
        generacji,ma bardzo nowoczesne wtryskiwacze i jesli cos sie w nim zepsuje to
        koszty beda astronomiczne (szczególnie trezba wiec uwazac na stacje z e złym
        paliwem : koszt jednego etryskiwacza ponad 2.500 zł !!!!!!!!!!!!!!) .Pozdrawiam
        Łukasz
        • hillux Re: focus II 1,6 TDCi 19.06.06, 14:09
          uki145 napisał:

          > Witam! całkiem nowa konstrukcja ,wiec trudno cokolwiek sensownego pwiedziec o
          > trwałosci np zawieszenie (choc w zwiazku z tym ze jest bardzo podobne do
          focusa
          >
          > I -z tyłu skomplikowany wielowahacz,trzeba liczyc sie z koniecznoscia dosyc
          > drogiej naprawy po 70-100 000 KM. ) sam silnik to bardzo skomplikowany
          > technicznie silnik Peugeota /Citroena . nmontowany jest równiez w Volvo S40 .
          > w niezaleznie od wersji (90 KM czy 110 KM) cechuje go bardzo niskie zuzycie
          > paliwa(nizsze niz w TDI VW) i bardzo dobre parametry (wysoki moment
          obrotowy :
          > 90 KM i 215 NM i 110 KM i 240 NM) . silnik jest całkowicie aluminiowy ,ma 2
          > wałki ropzrzadu i 16zaworów (rozrzad napedzany jest paskiem: napedza jeden
          > wałek rozrzadu a drugi napedzany jest od pierwszego łancuchem ,jesli łancuch
          > bedzie wies=czny to wymiana napedu rozrzadu jest tania: w ASO peugeota to
          koszt
          >
          > 800 zł) tak jak pisałem silnik jest skomplikowany ,ma juz common raila III
          > generacji,ma bardzo nowoczesne wtryskiwacze i jesli cos sie w nim zepsuje to
          > koszty beda astronomiczne (szczególnie trezba wiec uwazac na stacje z e złym
          > paliwem : koszt jednego etryskiwacza ponad 2.500
          zł !!!!!!!!!!!!!!) .Pozdrawiam
          >
          > Łukasz


          Dzieki za info. te foczki, które ogladałem mają małe przebiegi więc
          wymiany o których piszesz będą za ok. rok.
          Chyba pęknę, bo podoba mi się to auto.
          • uki145 Re: focus II 1,6 TDCi 19.06.06, 14:14
            warto zerknac na oferte peugeota. 307 po faceliftingu ,z tym samym silnikiem
            kosztuje jakies 5 tys zł mniej niz focus . ale to kwestia wyboru .sam
            silnik ,jak nie zalejesz trefnego oleju napedowego powinien byc
            wieczny .Pozdrawiam
        • marogn Re: focus II 1,6 TDCi 20.06.06, 09:26
          "zawieszenie (choc w zwiazku z tym ze jest bardzo podobne do focusa I -z tyłu
          skomplikowany wielowahacz,trzeba liczyc sie z koniecznoscia dosyc drogiej
          naprawy po 70-100 000 KM"
          skąd takie informacje? ja mam przejechane 106000 w foce I i nic z tyłu się nie
          dzieje, z inf. w sklepie gdzie zawsze kupuje części do forda wynika że nie
          spotkali się z sytuacją, że coś trzeba było robić z tyłu przed 150 000 km
          z przodu wymieniałem tylko łączniki stabilizatora - teraz mam 3 komplet
          • miszasty Re: focus II 1,6 TDCi 20.06.06, 09:35
            marogn - to o tym zawieszeniu to akurat prawda.
            Tylko że niektórych to chwyta przy 80 a niektórych przy 140 tys. km: są dwa
            objawy -> stuki z tyłu plus ew. większe niż kiedyś bujanie tyłu na zakrętach,
            czego powodem wbrew podobnym objawom NIE są amory (te akurat są wytrzymało
            ponadprzeciętnie):to łączniki stabilizatora z tyłu (zupełnie inny element niż z
            przodu mimo podobnej nazwy).
            Ale na marginesie - do Polski nie kupowałbym fordowskiego tdci -> one są
            strasznie skomplikowane i wrażliwe na złą ropę: pojeździsz za dużo na złej
            ropie a wymiana wtryskiwaczy to tylko kwestia czasu... i kilku tys. zł :/
            A jak sklep się "nie spotkał z sytuacją, że coś robić przed 150.000 km" to...
            mało wiedzą, wierz mi:) Foka choć mimo wszystko w miarę bezawaryjna, to cierpi
            na co najmniej kilkanaście przypadłości typowych dla Fok... długo by wymieniać
            i choć większość z nich nie unieruchamia auta, to jednak są uciążliwe...
            • skuti Re: focus II 1,6 TDCi 20.06.06, 12:59
              całkowity koszt wymiany 4 wtryskow w ASO 6800zł
              koszt wtrysku bez wymiany w ASO 1300zł

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka