Dodaj do ulubionych

szukam auta do 5tys zl. prosze o porade

09.07.06, 00:26
jaka marka , jaki model ,na co uwazac, mysle ze duzo jest ludzi co maja ten
problem co ja, z gory dziekuje
Obserwuj wątek
    • jasiek-23 Re: szukam auta do 5tys zl. prosze o porade 09.07.06, 10:17
      a jaka fura Ci jest potrzebna? Za 5tke kupisz spokojnie patrola ,dużą fure w
      trase albo 2 niezłe japońskie maluchy do miasta..ja ostatnio za carine II kombi
      z dieslem ('91)dałem 1500PLN-dodam,ze auto trzyma sie kupy blacharsko,ma 2
      kpl.kół i nawet nie bierze oleju przy ostrej jezdzie..
    • darek306 Re: szukam auta do 5tys zl. prosze o porade 12.07.06, 10:24
      Generalnie zasada jest taka ze czym starsze auto tym bardziej licza sie
      koszty napraw i czesci a tu najlepsze i najtansze sa samochody niemieckie
      opel,vw ewentualnie francuskie renault ,peugeot .Alternatywa sa fiaty i
      daewoo.
      Nie daj sie namowic na japonski teoretycznie psuja sie rzadziej ale jak
      juz to naprawa moze byc bardzo droga.Kolega kupil mitsubishi colt za 6
      tys i teraz lata za modulem wtrysku a miesiac temu wymienial komputer
      sterujacy.Juz wlozyl w ten samochod 1,5 tys w naprawy a ma go 6 miesiecy
      i teraz stoi bo nigdzie nie moze dostac potrzebnej czesci ,jak jest to z
      calym kompletem za duze pieniadze.
        • wasiek3 mam camry do sprzedania 12.07.06, 18:13
          2.0 TD kombi (w miescie ok 7 litrow - w zime nie przeraczala 7.5) calkim duze auto, wygodne w trasie.
          Z wypozazenia - tylko wspomaganie. Autko leciwe - 87 rok ale...
          Kupine w Polsce w salonie. Od nowosci serwisowana przez jednego mechanika (najpierw w ASO toyoty,
          a potem u niego prywatnie). Przebieg oryginalny 350 tys, nie bierze oleju pomiedzy przegladami -
          przeglady co 5 tys km tzn przy dziesiatkch olej i filtr, przy piatkach tylko olej. Odpala zawsze i w kazda
          pogode za pierwszym razem od dotyku. Mam ja 9 lat, a teraz kupilem nowszy model. Wymienione
          amortyzatory (przod 30 tys temu, tyl 4tys temu), tarcze ostatnio: koncowki drazkow zewnetrzne i
          wewnetrzne, sworzen wachacza (na pewno lewy - prawy moze tez - nie pamietam), glowne przewody
          hamulcowe, rozrzad przy 300 tys (wymiana co 100 tys), filtr paliwa, laczniki stabilizatora.
          Generalnie auto nie sprawialo nigdy zadnych klopotow - jedyna "usterka" byla uszczelka pompy paliwa
          (70 zl + wymiana). Letnie opony nowe, dodaje zimowki.
          Silnik pracuje rowno, nie telepie - mozna szklanke z woda postawic

          Wady: Blacha to poprawek - zwlaszcza drzwi i prawy prog (blotniki wymienione). Do wymiany przegub
          (200zl + robota) i tlumik (ok 230 zl). Auto minimalnie sciaga w lewo. Jest to spowodowane tym, ze
          poprzedni wlasciciel wpadl w dziure i przednie prawe kolo jest cofniete o 0,5 cm - ale opon nie tnie,
          zbieznosc ustawiona. Mozna to naprostowac na ramie (podobno ok 150zl) , ale mi to nie przeszkadzalo
          i nic z tym nie robilem. Synchronizator drugiego biegu zgrzyta przy szybkiej zmianie przelozenia (przy
          spokojnej jest git), poza tym skrzynia pracuje idealnie i cicho. Wiecej wad nie kojaze. cena ok. 2300.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka