Dodaj do ulubionych

Supersamochód Audi

28.09.06, 23:04
Z tyłu wygląda zupełnie jak Lamborghini dla biednych ;)
Obserwuj wątek
    • bangui Re: Supersamochód Audi 29.09.06, 09:31
      Dla mnie 4.6 do 100 km/h i 300 km/h prędkość max to nie jest super sportowy
      samochód . Szkoda ,że Audi się bardziej nie postarało ,bo przecież już mają
      Bugatti Veyrona z napędem 4x4 ,automatem i 2.5 s do 100 ,7.5 s do 200 i 16.5 s
      do 300 km/h.
      • robert888 Re: Supersamochód Audi 29.09.06, 09:39
        przestańcie się martwić ta "supersportowością". To że sie redaktor przejęzyczył
        to jeszcze nic nie znaczy. R8 to w sumie samochód za dość przystępna cenę (ok
        110k ojro). Za te pieniądze co chcielibyście? Lamborghini Murcielago to wydatek
        2-2,5 x więcej. A na papierze Audi np. jest szybszy niz Gallardo, od którego
        jest duzo tańszy. To taka supersportowa Skoda. Ew. supersportowe TT.
        Ostatecznie Audi M6 Coupe. Te same osiągi i ta sama cena. Żadne Bugatti.

        Auta supersportowe (Carrera GT, SLR, Enzo i spółka) zaczynaja sie od 4 x
        wyższych pułapów cenowych.
      • black_code Re: Supersamochód Audi 30.09.06, 00:59
        bangui napisał:

        > Dla mnie 4.6 do 100 km/h i 300 km/h prędkość max to nie jest super sportowy
        > samochód . Szkoda ,że Audi się bardziej nie postarało ,bo przecież już mają
        > Bugatti Veyrona z napędem 4x4 ,automatem i 2.5 s do 100 ,7.5 s do 200 i 16.5
        s
        > do 300 km/h.
        Bugatti Veyron nalezy do VW nie do Audi tak dla pelnej
        jasnosci .Lambo to grupa Audi
      • notmyself Re: Supersamochód Audi 01.10.06, 01:11
        bangui napisał:
        > Dla mnie 4.6 do 100 km/h i 300 km/h prędkość max to nie jest super sportowy
        > samochód . Szkoda ,że Audi się bardziej nie postarało ,bo przecież już mają
        > Bugatti Veyrona z napędem 4x4 ,automatem i 2.5 s do 100 ,7.5 s do 200 i
        > 16.5s do 300 km/h.

        Na chwilę obecną R8 dostał silnik z RS4, więc nie ma tutaj nowości. Jeśli
        chodzi o te 4.6 to zapewne w praktyce będzie nieco lepiej. RS4 oficjalnie robi
        setkę w 4.7s, a powszechna opinia jest taka, że jedzie szybciej. Co do
        przyszłości - chłopaki pracują nad 5.0 V10 biturbo. Muły R8 jeździły, wedle
        przecieków, z tym silniczkiem ustawianym między 520-620km. I mialy robić setkę
        w 3.7s i 200km/h pod 11s. To już nie jest tak źle :) Ten silnik najpewniej
        wyląduje najpierw w nowym RS6. Ale potem kto wie - może i w R8.
    • 01boryna Co to znaczy 29.09.06, 11:15
      W przytoczonym artykule znalazlem takie oto zdanie:

      " Model R8, którego nadwozie wykonano z aluminium, przyspiesza do setki w 4,6 s
      i rozwija maksymalną prędkość 300 km/h. To znacznie lepsze osiągi niż
      większości masowo produkowanych aut sportowych, ale jednak nie na tyle dobre by
      równać się z takimi samochodami jak należące do tego samego koncernu Porsche
      911 Turbo"


      Czyzby autor artykulu chcial nam wmowic ze AUDI i PORSCHE zaleza do tego samego
      koncernu???? Czy to znaczy ze Porsche nalezy teraz do VW, czy moze VW do
      Porsche... A moze cos sie zmienilo o czym nie wiem?
      • galtom Re: Co to znaczy 29.09.06, 12:23
        Jakie sa dokladne ilosci procentowe nie wiem ale VV ma udzialy w Porshce i
        odwrotnie. Nalezy tez pamietac, ze obie firmy zwiazane sa ze soba personalnie od
        IIWS przez osobe zalozyciela Porsche ktory to potem na zlecenie Hitlera stworzyl
        Garbusa - generalnie wychodzi na to, ze glowni akcjonariusze Porsche i VW to na
        pewno rodzina jesli nie czesto jedna i ta sama osoba.
        Ostatni przyklad wspolpracy obu firm to Tuareg/Cayenne - stworzone razem a
        jednak nie sa dla siebie konkurencja - tak samo R8 jest przeznaczone dla innego
        klienta aby nie stanowic konkurencji dla modeli 911.
          • caesar_pl Re: Ciekawe czy bedzie wypadal z drogi jak audi T 29.09.06, 17:55
            Tylko nie mow tego nikomu,ze Audi to obciach,bo za firma chce w tym roku pobic rekord sprzedazy swych aut.Ida jak cieple buleczki..
            stimme.de/finanzen/wirtschaftregional/art2088,874916.html?fCMS=c5e1f59016d1106d370d84e4f2424497
            wojtek_blankietowy napisał:

            > Ciekawe czy bedzie wypadal z drogi jak audi TT. Tego nie wiem
            > Ale wiem ze na naprawy bedzie jezdzil czesciej niz fiat, znajac beznadziejna
            > jakosc audi.
          • black_code Re: Ciekawe czy bedzie wypadal z drogi jak audi T 30.09.06, 00:41
            wojtek_blankietowy napisał:

            > Ciekawe czy bedzie wypadal z drogi jak audi TT. Tego nie wiem
            > Ale wiem ze na naprawy bedzie jezdzil czesciej niz fiat, znajac beznadziejna
            > jakosc audi.
            Takiego drugiego glupka jak ty na ty forum to chyba nie ma .Jestes tak
            zalosny ze az zygac sie chce niczym Lepper "Balcerowicz musi odejsc" w
            kolko powatarzasz jakie to Audi czy VW sa beznadziejne .
            Zacznij sie leczyc ,masz obsesje na punkcie wszystkiego co jest firmowane
            przez koncern VW ,i to pisze posiadacz starej Toyoty nie wartej nawet 2
            srednich pensji.Istny pajac
        • 01boryna Re: Co to znaczy 29.09.06, 14:22
          nie dorabiaj polityki do rzeczywistosci. A rzeczywistosc jest taka ze Porsche i
          VW a co za tym idzie i Audi to sa dwie niezalezne Firmy, nie majace zadnej unii
          personalnej. W obecnych czasach wszyscy maja udzialy u wszystkich (no prawie
          wszyscy) a wspolpraca przy tworzeniu nowych modeli o niczym jeszcze nie stanowi.
          • crannmer Udzialy i zaleznosci 29.09.06, 18:49
            01boryna napisał:

            > A rzeczywistosc jest taka ze Porsche i
            > VW a co za tym idzie i Audi to sa dwie niezalezne Firmy, nie majace zadnej
            > unii personalnej.

            Mniej lub bardziej. Poprzez 18,5 % udzialow w VW AG (z celem na 25,1 %) firma
            Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG ma spory wplyw na Audi AG. A szef Porsche jest
            jednoczesnie czlonkiem rady nadzorczej VW AG. Rzeczona niezaleznosc jest wiec
            neco ograniczona.

            MfG

            C.
          • galtom Re: Co to znaczy - czyja podloga? 30.09.06, 07:21
            A czy ja napisalem, ze to cos zlego???
            Tak sie uloazyla historia, ze Porsche i VW wyrosly z tech samych ludzi i do dzis
            zostaja ze soba zwiazane. A ze VW jest wlascicielem Audi to przelozenie jest juz
            tak przy okazji.
            Mnie bardziej interesuje na czyjej "podlodze" bazuje R8 - Passat/A6 - bo az tak
            wielkie nie jest - czy to juz "enta" reinkarnacja Golfa?:-)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka