Dodaj do ulubionych

Nowe A6 + trochę różności

13.08.03, 16:48
Artykuł:

www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=4868&A_SESS=bcd40ef7f03cff644c48f1659b2f2ed0

Zdjęcia:

www.autobild.de/projektor/projektor.php?artikel_id=4868&pos=1
Silniki (jeśli komuś nie chce się przebijać przez tekst):
2.4 V6 - 170KM/230Nm, 2.8 V6 FSI - 210KM/285Nm (od 2006), 3.0 V6 -
220KM/300Nm (do 2006), 3.2 V6 FSI - 250KM/320Nm, 4.2 V8 - 335KM/430Nm,
później 4.2 V8 FSI 345 KM/440Nm, w topowych - 5.0 V10 - 420KM/520Nm, a w RS6
wręcz V10 turbo/biturbo (ponad 500KM); nowe V6 24- a nie 30-zaworowe. Diesle -
2.7TDI 190KM/380Nm, 3.0TDI - 225KM/450Nm.
Do tego trochę o bolidzie i SUV.
Obserwuj wątek
    • greenblack Re: Nowe A6 + trochę różności 13.08.03, 16:57
      Całkiem przyjemnie wygląda to A6. Pocieszające, że nieśmiało odchodzą od
      pompowtryskiwaczy. Ciekawe, czemu zmieniają rozrząd 5- na 4-zaworowy?


      Pozdrawiam
      • dreaded88 Re: Nowe A6 + trochę różności 13.08.03, 18:14
        greenblack napisał:

        >Ciekawe, czemu zmieniają rozrząd 5- na 4-zaworowy?

        No właśnie.
        3.2 będzie zapewne taki sam jak w Phaetonie, R32, nowym Passacie etc.
        Ciekawe też, jak wielka będzie skala unifikacji przyszłego VW C1 z A6.
        Pozdr.
        • greenblack Re: Nowe A6 + trochę różności 13.08.03, 18:21
          dreaded88 napisał:


          > No właśnie.
          > 3.2 będzie zapewne taki sam jak w Phaetonie, R32, nowym Passacie etc.

          Miejmy nadzieję, że nie! Nie dość, że FSI to jeszcze VR6!?

          > Ciekawe też, jak wielka będzie skala unifikacji przyszłego VW C1 z A6.

          Znając "logikę" Ludowozu, raczej nikła. A8 z Phaetonem też niewiele łączy.
          Ciekawe, jak wielką katastrofą okaże się C1?

          > Pozdr.

          Pozdrawiam
          • dreaded88 Re: Nowe A6 + trochę różności 13.08.03, 18:40
            greenblack napisał:

            > dreaded88 napisał:
            >
            >
            > > No właśnie.
            > > 3.2 będzie zapewne taki sam jak w Phaetonie, R32, nowym Passacie etc.
            >
            > Miejmy nadzieję, że nie! Nie dość, że FSI to jeszcze VR6!?

            Do Audi TT i S3 VR6 jednakowoż zbłądzi/ł. Podobieństwo parametrów do jednostki
            3.2 zapowiadanej dla Passata VI jest uderzające (nie chce mi się wierzyć, żeby
            VW/Audi miał produkować dwa zupełnie różne V6 3.2 24V FSI 240-250KM).


            > > Ciekawe też, jak wielka będzie skala unifikacji przyszłego VW C1 z A6.
            >
            > Znając "logikę" Ludowozu, raczej nikła. A8 z Phaetonem też niewiele łączy.
            > Ciekawe, jak wielką katastrofą okaże się C1?

            Jeżeli tej unifikacji nie będzie - znaczy, że poszaleli do reszty.
            Pozdr.
      • Gość: Piotr Re: Nowe A6 + trochę różności IP: Cerber:* / 10.0.0.* 13.08.03, 18:54
        greenblack napisał:
        > Ciekawe, czemu zmieniają rozrząd 5- na 4-zaworowy?

        mi sie wydaje to dosc oczywiste. Zyski faktyczne z 5 zaworow na cylinder w
        stosunku do 4 nie sa na tyle duze by pokryc wysokie koszty produkcji, wyzsze
        niz w przypadku 4 zaworow. Owszem jest pewien zysk marketingowy ale jak duzo on
        daje? Nie wiemy.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka