Dodaj do ulubionych

jakie kąpielówki w Grecji ?

IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 29.06.08, 21:36
Przepraszam jeśl kogoś urażę tym pytaniem ale nie mam innego żródła
a po raz pierwszy wybieram się za granicę. Dowiedziałem się, że
popularne w polsce kąpielówki-slipki nie nadają sie na wyjazd.
Proszę o info. jakie mają być i czy to prawda. Lecę na Rodos.
Obserwuj wątek
    • voyager747 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 29.06.08, 21:44
      Od dawna modne są tzw. szorty kąpielowe. Takie tzw. trójkąty są niezbyt modne i
      za granicą nikt w takich nie chodzi. Np. na plażach w USA są zabronione. Można
      kupić u nas fajne nawet za 40-50 pln, np. firmy McNeel w Peeku i Clopenburgu,
      zresztą mnóstwo tego, np. w Go Sporcie też i innych sklepach.
    • lopp1 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 29.06.08, 21:50

      Gość portalu: gość napisał(a):
      ... dowiedziałem się, że popularne w polsce kąpielówki-slipki nie
      nadają sie na wyjazd. Proszę o info. jakie mają być i czy to
      prawda. Lecę na Rodos.

      A kto Ci powiedział że się nie nadają ?
      Jeśli tylko nie są to barchany sprzed 5 lat to nie ma problemu :D
      Pierwsze słyszę :D Poza tym nie wypbrażam sobie bym na urlopie
      inreresował się ktoma jaki fason kąpielówek.

      Stary powiem Ci tak.... jedź i nie martw się takimi pierdołami, kup
      se kąpielówki z tej epoki i delektuj się urlopem :)

      P.S. Kolor dowolny :D



    • bebiak Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 29.06.08, 23:34
      W Grecji już od kilku lat (może nawet 10-ciu jak patrzę na zdjęcia)
      panowie kąpią się/plażują w szortach i to obrazek na tyle już
      typowy, że lepiej sobie takie kup chyba, że nie przeszkadza Ci
      odstawanie w tej mierze od innych - w końcu chodzi o Twoje dobre
      samopoczucie.
      Pytanie nie uraża: po to są tego typu fora aby rozwiewać
      wątpliwości.
      Pozdrawiam serdecznie. B.
      • Gość: moonbeauty Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.06.08, 14:07
        Kup sobie takie jakie Ci się podobają. Oscar Wilde napisał "skoro
        kierujemy się zdaniem innych, po co nam własne?". Moim zdaniem
        szorty wygladają po prostu lepiej, ale dla mnie bardziej śmieszny
        jest facet w różowych szortach w kwiatki (widziałam :P) niż ten w np
        granatowych kąpielówkach. Co do opalania topless - ja mimo wieku
        przed 30 i całkiem niezłej figury nie zamierzam opalać się topless i
        nie obchodzi mnie aktualnie panująca moda. Nie jest to wynikiem
        mojej pruderii, ale po prostu uważam że prawie każda kobieta lepiej
        wyglada w bikini (nawet bardzo minimalistycznym :P), poza tym nie
        mam ochoty pokazywać moich piersi wszystkim facetom. Podsumowując,
        niech każdy opala się, kąpie w tym w czym lubi :)
      • Gość: ron5 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.chello.pl 30.06.08, 16:27
        jak byłem we Włoszech i na Korsyce to na basenie ,który był przy
        plaży nie wolno było się kąpać w szortach.
        To by znaczyło,że w tym wypadku trzeba 2 pary-jedne trójkąty na
        basen a drugie szorty jak się idzie na plażę ,żeby nie robić
        obciachu?
        Sorry ale takie problemy sa mocno przesadzone jak dla mnie.Pozdrawiam
        • f1.alonso Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 30.06.08, 17:20

          Gość portalu: ron5 napisał(a):
          Sorry ale takie problemy sa mocno przesadzone jak dla mnie.

          Dla mnie rownież. Też nie widziałem na plażach by królował 1 trend.
          Każdy chodzi w czy mu sie podoba i jest mu wygodnie.
          Fajnie by było gdyby Polacy tak jak Niemcy, Francuzi, Hiszpanie czy
          Anglicy na urlopach zajmowali się swoim nosem a nie kąpielówkami
          innych ludzi ;/
    • Gość: Roman Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: 78.8.141.* 30.06.08, 20:22
      Cześć ! Ja też mam ten sam dylemat ,ale chyba postawię na
      kąpielówki .Bo czuję ,że w długich nogawach będzie mi niewygodnie
      się kąpać (pływać ) ,a i po wyjściu z wody takie mokre przyklejające
      się nogawki nie wyglądają efektownie .Może to jest dobre do
      chłopaków około 20-stki ,ale trochę dalej to jakoś dziwnie
      wygląda .Co nie znaczy ,że jestem staruszkiem i mam zamiar ubierać
      stringi lub maluśkie obcisłe majteczki ....Poprostu wystąpię w
      tradycyjnych w jednolitym kolorze kąpielówkach .Pozdrawiam i życzę
      miłego wypoczynku .
      Ps I nie będę się przejmował ,że albo Polacy albo tylko Rosjanie tak
      chodzą ,bo to nie zależy od narodowości ,braku gustu tylko ze
      zwykłej wygody .
    • Gość: magda Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.home.otenet.gr 01.07.08, 14:06
      faktycznie "trojkaty" nie sa modne. na pewno zadnen tubylec by ich
      nie zalozyl. fakt, pojawiaja sie w nich panowie na plazach, ale
      rzeczywiscie glownie polacy i rosjanie. w stringach rowniez
      podstarzali niemcy :/
      wydaje mi sie ze odpowiedz w stylu- niech sobie nosci co chce nic do
      sprawy nie wnosza. pytanie bylo- jakie sa tutaj standardy. i sa to
      niewatpliwie szorty
      • tacomabelle bzdury 01.07.08, 15:04
        nosi sie co kto chce i jak kto chce

        www.figleaves.com/uk/nsf/qwiseranswered.asp?page=2&searchhandle_rhs=A%253dMen%25GGs%2BSwimming%2BTrunks%257eB%
        253dMen%25GGs%2BSwimming%2BTrunks%257eD%253d12%257eG%253d4060%255e1%
        257eK%253d4%257eL%253d1%257eM%253d5%257eN%253d2%
        257e&sort_order_rhs=1&sortorderrequested=&size=&spellercorrections=&c
        olouranswerselected=&match=&fid=&hd=&productid=&productcolour=&sort_o
        rder=1&selectpagesize=12

        www.figleaves.com/uk/nsf/qwiseranswered.asp?page=3&searchhandle_rhs=A%253dMen%25GGs%2BSwimming%2BTrunks%257eB%
        253dMen%25GGs%2BSwimming%2BTrunks%257eC%253d1%257eD%253d12%257eG%
        253d4060%255e1%257eK%253d4%257eL%253d1%257eM%253d5%257eN%253d3%
        257e&sort_order_rhs=&sortorderrequested=&originalquery=Men%
        27s+swimming+trunks&size=&spellercorrections=&colouranswerselected=&m
        atch=&fid=&hd=&productid=&productcolour=&sort_order=1&selectpagesize=
        12

        forumowi eksperci od mody plażowej się znaleźli, hehe
    • Gość: Greta Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: 78.8.137.* 01.07.08, 18:14
      No dobra ,slipy niemodne ,ale wiadomo ,że na plażę chodzimy się
      też opalać .A jak tu leżeć i opalać się w spodniach do kolan ?
      A tak na marginesie te które "zaprezentował" nam Voyager to
      przypominają dół od piżamy .Ok ,ok powiecie ,że na modzie się nie
      znam ,ale tak mi się kojarzy ....A co do USA to tu przyznam rację
      Papalaya ,że jeśli chodzi o modę i ubiory to niestety bardzo
      odbiegają .....
      • voyager747 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 01.07.08, 19:42
        Moda i USA, hm... miałem o tym już nie pisać, ale jeśli znacie takie firmy jak
        Ralph Lauren, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Donna Karan, GAP i wiele innych, to
        są to światowej klasy domy mody i to nie podlega dyskusji.To są firmy znane i
        cenione na całym świecie.
        Jeśli chodzi o kąpielówki, to wcale nie muszą być do kolan, mogą być krótsze (
        to właśnie szorty).
        Jeśli nie lubicie amerykańskiej mody, to mogą być europejskie firmy: Lacoste,
        Navigare, Paul & Shark,Mc Neel, D&G, tańsze Triumph, wszędzie to wygląda podobnie.
        Tu jeszcze link z Macys( też amerykański, ale firmy z całego świata), są tam też
        krótsze spodenki:
        www1.macys.com/catalog/index.ognc?CategoryID=3291&PageID=3291*3*24*-1*-1&CURRENT_PAGE=3
          • harydv Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 01.07.08, 20:23
            Ja byłem na Rodos w zeszłym roku i faktycznie większość facetów chodzi po plaży
            w spodenkach z nogawkami. Takie obcisłe slipy to może są dobre na basen, chociaż
            też już są takie z nogawkami np. Areny, Speedo itp(od kliku lat).Faceci nie
            wyglądają w nich zbyt pięknie :D
            Kilka lat temu jak u nas nie było za dużo takich w sklepach, to kupowałem takie
            na Majorce ( to chyba Nike były). Są wygodne, mają kieszonki, szybko schną.
            Teraz w każdym sklepie sportowym w Polsce można takie kupić bez problemów za
            30-100 pln.
            • bobo1964 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? 01.07.08, 20:40
              Hejka
              Mam już parę lat i pomimo zakończenia z niezłymi wynikami kilku
              szczebli tzw. "szkół", nie miałem pojęcia, że można zrobić doktorat
              na slipach męskich.Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że
              wiedzę zdobywalem w PRL-u.
              Milego urlopu dla wszystkich bez różnicy co będą mieli na sobie na
              plaży.
              Pozdrowienia
              • Gość: paranka Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.07.08, 21:19
                Zgadzam się z moim przedmówcą, pomimo tego, ze część "szkół"
                kończyłam juz w innym ustroju :) Urlop ma być miły w kazdych gaciach
                i to jest najważniejsze. Co prawda na tym forum rozwiewamy tylko
                rozterki pytającego, ale tak żywiołowej dyskusji juz dawno tu nie
                widziałam :))) A od miesiaca forum śledzę, a od kilku dni
                bezskutecznie próbuje się dowiedzieć jak najwiecej na temat rejsów z
                Rodos do Marmaris.. Moze na złe forum trafiłam? Ale moze się mylę,
                moze fakt, iż nie posiadam zółtej sukienki - ponoc najmodniejszej w
                tym sezonie - powinien mnie słonic do rezygnacji z wakacji? Ja także
                cudownego urlopu życzę wszystkim - bez względu na to czy będą w
                szortach, trójkątach, stringach, bikini, tankini, barchanach czy
                bez :D
    • Gość: alunia12 Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.petrus.pl 01.07.08, 21:24
      to najglupsza i najmniej konstruktywna dyskusja jaka udalo mi sie
      znalezc na tym forum! :)
      btw voyager ty naprawde na temat mody wiesz wszystko!! jestem pod
      wrazeniem. a twoja znajomosc firm gaciowo odziezowych jest po
      prostu imponujaca. obejmujesz nie tylko rynek europejski ale i
      amerykanski! ah! drugi jacykow! rotfl... zenujace.
      a ty gosciu wychodz na plaze w slipach, ktore uznasz za wygodne.
      chocby w stylowych getro majciochach borata. ot co. ;)
      pozdrawiam wszystkich modoMANIAKOW
    • Gość: ss Re: jakie kąpielówki w Grecji ? IP: *.broker.com.pl 15.07.08, 06:22
      Jakiekolwiek bedziesz mial nikt Ci nie powie zlego slowa. Jesli
      lubisz serferskie-niechbeda, jesli trojkaty lub bokserki- tez ok.
      ALe stringi raczej zostaw na noc ;)))

      Przklad oferty Banana- marki nie z najwyzeszej polki ale tez o niebo
      lepszej niz Decathlon czy Go-sport ))

      www.we-dwoje.pl/kolekcja;kapielowek;bruno;banani,artykul,6304.html
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka