Dodaj do ulubionych

Barcelona - jak zorganizować wyjazd?

02.05.18, 10:11
Witam :) Obiecałam córkom wyjazd zagraniczny, marzą o Hiszpanii. Myślałam o Barcelonie, ale...
Funduszy mam mało, muszę szukać taniego przelotu (niestety w sierpniu) i noclegu dla 5 osób. Wiem, że nie będą mogła pojechać w innym terminie, roku itd. Może ktoś z Państwa ma jakieś sposoby, miejsca? Nawet w szukaniu samolotu jestem zielona. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • gabrysiowe.podroze Re: Barcelona - jak zorganizować wyjazd? 02.05.18, 11:32
      WizzAir lata do Barcelony z 4 miast w Polsce, ceny sa bardzo rozne w zaleznosci od dnia tygodnia, ale jezeli nie musicie leciec w weekend to da sie znalezc cos w przyzwoitej cenie. To na pewno najtansza opcja. Poza tym jest tez RyanAir i oczywiscie LOT. My zawsze szukamy lotow na skycanner.com albo na momondo.com
      Byc moze bedzie taniej leciec do Girony, ale trzeba byc swiadomym, ze to jest 100km od Barcelony i autobus tez swoje kosztuje. Co do noclegow, to dla 5 osob najtansza opcja powinna byc wynajecie mieszkania np przez AirB&B.
    • mocno.zdziwiona Re: Barcelona - jak zorganizować wyjazd? 02.05.18, 14:39
      Jeśli córki marzą o Hiszpanii, nie o Barcelonie, to sobie Barcelonę odpuść. To w tej chwili najdroższe miasto w Hiszpanii, w sierpniu zapchane turystami ponad granice możliwości.
      Wybierz miejsce gdzie masz w miarę tanie loty (tanich lotów do Hiszpanii w sierpniu nie ma). Może to być blisko morza lub w głębi lądu, jak wolisz. Tam poszukaj niedrogich noclegów. I będzie taniej i przyjemniej. A do Barcelony wpadniesz kiedyś na jakiś weekend.
        • mocno.zdziwiona Re: Barcelona - jak zorganizować wyjazd? 02.05.18, 16:27