Dodaj do ulubionych

green card HELP!!!

IP: *.profarb.com.pl 14.07.04, 08:25
hej wszystkim, w maju dostałam z mężem pozwolenie na wyjazd w ramach DV2004,
nasza deadline to listopad tego roku. No i powstaje pytanie czy jechać, po
krótce napiszę jak wygląda nasza sytuacja i czekam na naprawdę mądre
odpowiedzi i rady. Moj mąż ma pracę w której zarabia plus minus 4 tysiaki na
ręke, jest inżynierem elektrykiem. Ja z wykształcenia jestem nauczycielką
angielskiego, natomiast zawodem wyuczonym jest księgowa. Można napisać że
żyejmy na dośc dobrym poziomie, jesteśmy ludźmi młodymi, mamy po dwadzieścia
kilka lat. Ale.. mieszkamy z rodzicami, nie stać nas na własne lokum. Plan
numer jeden obejmował wyjazd na stałe a teraz robi się to coraz trudniejsze
bo sami nie wiemy czy dobrze zrobimy rezygnując tu z naprawdej posady męża i
jako takiej mojej. Czy warto ryzykować? Czy iść na całość i próbować swoich
sił w USA? Co sądzicie?
Obserwuj wątek
    • Gość: Monka Re: green card HELP!!! IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 14.07.04, 11:39
      Szczęściarze z Was.Super, my też wysyłamy z mężem zawsze na Z.K.,(jesteśmy
      krótko po 30-tce) ale na razie nic z tego nie wychodzi. Tu nie ma się co
      zastanawiać, my też mamy niezłą sytuację finansową, mieszkanie, można
      powiedzieć -wszystko, ale od razu byśmy wyjechali, USA to jest najlepszy kraj
      na świecie, pamiętaj,że nigdzie nie ma takich możliwości jak tam, po co masz
      siedzieć w tym bagnie tutaj? Jakby coś, to zawsze przecież można wrócić.
      Jedźcie!
        • Gość: paula Re: green card HELP!!! IP: *.dsl.chcgil.ameritech.net 14.07.04, 16:56
          Wlasnie nad praca sie zastanow, jestem w USA i wbrew pozorom Amerykanie nie
          czekaja na nas z otwartymi rekami i ofertami pracy. Ja sama zaczynalam w
          serwisie sprzatajacym- i byl to dla mnie koszmar, ktory na moje szczescie sie
          skonczyl.Jezeli masz wyksztalcenie wyzsze musisz zatroszczyc sie o tlumaczenie