Dodaj do ulubionych

zielona karta + krotki pobyt = kredyt

IP: *.chcgilgm.dynamic.covad.net 13.05.05, 04:11
jestesmy w Stanach pol roku. Staramy sie kupic samochod ale oczywiscie nikt
nie chce nam dac kredytu tzn dealer daje ale z zyrantem, a my nie jestesmy
zainteresowani. nasz bank LaSalle niestety odmowil. Moze znacie jakies
instytucje albo konkretne banki ktore daja taki kredyt.. dzieki
Obserwuj wątek
      • Gość: krzychoo Re: zielona karta + krotki pobyt = kredyt IP: *.hsd1.nh.comcast.net 13.05.05, 22:44
        well, maggie. to masz ciezko.... zgadzam sie z przedmowca, kupcie jakies uzywane
        autko jak na razie, bo nikt z wami nie bedzie chcial rozmawiac w sprawie
        kredytu, nawet credit union. do kredytu potrzebujesz miec punkty kredytowe(czyli
        dobra historia kredytowa), troche gotowki na payment down no i liczy sie czas
        rezydencji. jesli historia kredytowa jest ok, to tak okolo 1 rok lub 1,5 powinno
        byc juz lepiej. do budowy histori kredytowej moze ci posluzyc karta kredytowa,
        regularne placenie za czynsz, telefon, wywoz smieci itp. powodzenia!!!!! jak
        masz pytania to pisz na priv: mad_krzychoo@hotmail.com
        • w357 Re: zielona karta + krotki pobyt = kredyt 13.05.05, 23:10
          Gość portalu: krzychoo napisał(a):

          > do budowy histori kredytowej moze ci posluzyc karta kredytowa,
          >
          ---------------------------
          ?????????????
          Masło maślane...
          Aby założyć konto kredytowe (kartę kredytową), trzeba mieć "historie
          kredytową"!!!

          Ja kiedyś zaczynając te 'zabawy kredytowe' trafiłem do "Polskiego Credit
          Union", gdzie wytłumaczono mi zasady.
          Musisz znaleść "pierwszego" który w Ciebie uwierzy !
          Samochód & dom jest najlepszym przykładem, bo akt własności jest
          na "Bank"/"Credit Union" , a Ty jesteś tylko użytkownikiem (do czasu spłacenia).
          Innym sposobem (popularnym) na "historie kredytową" , to wziąść "cash loan" pod
          zastaw własnego konta!!!
          ....Spłacać w terminie i pokazać jaki to z Ciebie sumienny obywatel:-)
            • ptasiek76 Re: zielona karta + krotki pobyt = kredyt 18.05.05, 15:04
              W pelni popieram przedmowce.
              We wspomnainym polskim Credit Union zalozylem konto, wplacilem 500$ i otrzymalem
              Vise z takim limitem, place nia zamiast gotowka za jedzonko lub paliwko. W ten
              sposob, bedac trzy tygodnie w USA buduje swoja historie kredytowa. Z rozmowy w
              Washington Mutual, dowiedzialem sie ze regularne i terminowe placenie za prad i
              gaz rowniez buduje punkty w historii kredytowej.
    • nexus7 Re: zielona karta + krotki pobyt = kredyt 16.05.05, 15:05
      A ja mialem niedawno odwrotna sytuacje. Kupowalem samochod za gotowke a dealer
      koniecznie chcial mi dac kredyt. Jestem tu dopiero kilka tygodni, zielonej
      karty nie mam. Poniewaz bardzo sie upieral to kazalem mu sprawdzic jak to by
      mialo wygladac. Do uzyskania kredytu przez Ford Financing wystarczy numer SS i
      stala praca, minimalna kwota kredytu to $5,000.
    • Gość: Maggie Re: zielona karta + krotki pobyt = kredyt IP: *.chcgilgm.dynamic.covad.net 19.05.05, 04:52
      hej to znowu ja, chcialam fdodac jeszcze tylko ze karte kredytowa dostalismy
      jakis tydzien temu, nie prepaid ale taka fajna, wlasna, vco prawda ze smieszna
      kwota 300$ ale ... takze wyfdaje mi sie ze teraz to kwestia kil;ku tygodni zeby
      tez dostac upragniony kredyt na samochod, a poza tym dzisiaj sie dowiedzielismy
      ze dostaniemy takowy na 100% na samochod do 10.000. FAJNIE TU JEST!!!!!!!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka