Dodaj do ulubionych

tabletki antykoncepcyjne=pare kilo wiecej?

16.11.08, 21:18
przez najblizsze 5 miesiecy musze byc na tego rodzaju
antykoncepcji.obawiam sie ze przybedzie mi extra pare kilo (do super
szczuplych nie naleze zreaszta),czy slusznie?? jak to jest?
Obserwuj wątek
      • kroke96 Re: tabletki antykoncepcyjne=pare kilo wiecej? 17.11.08, 16:41
        ja przytylam bardzo jak zazywalam tabletki antykoncepcyjne. Ale mysle ze to nie
        byla jedyna przyczyna. Ogolnie rozregulowane hormony.

        Znam kolezanki ktore schudly zazywajac tabletki antykoncepcyjne. Mysle ze kazdy
        inaczej reaguje. Waz sie co dwa trzy dni jak zaczniesz zazywac tabletki i po
        prostu badz czujna.
    • jagoda_k Re: tabletki antykoncepcyjne=pare kilo wiecej? 17.11.08, 18:32
      Przy prawidlowo dobranych pigulkach nie powinnas przytyc. Jesli
      jednak zacznie Ci tu przybywac kilogramow, to zadzwon do lekarza i
      popros o zmiane. Ja biore juz trzeci rodzaj pigulek i nie przytylam
      przy zadnych. Przy pierwszych dwoch moze mi przybylo funt czy dwa,
      bo zatrzymywaly mi troche wode w organizmie, ale to bylo niemal
      niezauwazalne, moze poza biustem, bo ten byl troche wiekszy :)
        • jagoda_k Re: tabletki antykoncepcyjne=pare kilo wiecej? 18.11.08, 15:30
          Nie mialam zadnych boli glowy, ani nudnosci. Ale wiem, ze nudnosci
          to w niektorych przypadkach normalny skutek uboczny brania pigulek w
          pierwszym miesiacu czy dwoch. Mnie to omnielo :)
          Co do boli glowy, to moja siostra nie moze brac z ich powodu
          hormonow. Ale ona i bez pigulek ma regularne migreny, pigulki je
          tylko nasilaly. Tak naprawde to ona jest jedyna osoba, ktora znam z
          takim problemem, wiec chyba nie jest on az tak czesty.
          Z tego biustu tez sie cieszylam ;) Niestety przy tych pigulkach,
          ktore teraz biore juz nie ma tego efektu. Ale pasuja mi z innych,
          wazniejszych wzgledow, wiec musze sie podgodzic z brakiem
          tego "skutku ubocznego" ;D
          • oliv2 Re: tabletki antykoncepcyjne=pare kilo wiecej? 04.12.08, 03:38
            przy dobrze dobranych tabletkach nie powinnas przytyc. tabletki
            musza byc dopasowane indywidulanie, co dla kogos jest dobre nie
            znaczy ze bedzie dla ciebie. u mnie ze skutkow ubocznych byly bardzo
            bolesne piersi (i tak, powiekszyly sie troche:) ale co z tego -
            bolaly strasznie. no i czestrze migreny jak juz ktos napisal - wiec
            to nie bylo dla mnie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka