Dodaj do ulubionych

clexane za 1 grosz! - promocja:))

26.08.04, 13:42
dziewczyny..chociaz mi clexane jeszcze niepotrzebny, to dzisiaj kupilam sobie
50 zastrzykow na zapas! i zaplacilam za nie 50 groszy..
A bylo to tak, ze dzisiaj na wizycie u hematologa padla od niej info, ze jest
w sieci Euro Apteka promocja miedzy innymi clexane.
40mg (jeden zastrzyk) kosztuje 5 groszy....
wieksze dawki, czyli 60-tka, 80-tka i 100-tka sa po 1 groszu!!

Taka promocje maja do 31-go sierpnia

Moja hematolog kupila dzisiaj 1000 zastrzykow...i zawiozla do Instytutu..
(wiecej jej nie chcieli dac w aptecesmile
Na razie podaje adresy aptek z Wawy,ktore maja taki tani claxane.Jesli ktos
bedzie zainteresowany innymi miastami to tez napisze, tylko dajcie znac o
jakie miasto Wam chodzi.
A wiec, w Wawie:
ul.Ceglowska 80 (tel.835-28-13) przy szpitalu bielanskim
ul.Grzybowska 34 tel.624-12-56
al.KEN 83 U-04 (metro stoklosy) tel.855-58-03
ul.Plocka 49 tel.632-09-95
ul. Spartanska (instytut reumatologii) tel.854-13-92
ul.Szczesliwicka 36 tel.824-32-03

na moich zastrzykach termin waznowsci jest do poczatku roku 2006, wiec to nie
jest zadna podpucha...potrzymam sobie zastrzyki do zajscia w ciazesmile)))
i jeszcze raz powtarzam:1 grosz za 1 zastrzyk 60-tke, 80-tke i 100-ke
a 5 groszy za 1 zastrzyk 40-stke.

Jesli bierzecie clexane goncie do jakiegos lekarza po recepte i kupcie sobie
na zapassmile)zaoszczedzicie ladna sumkesmile
Obserwuj wątek
      • moniao1 Re: clexane za 1 grosz! - promocja:)) 26.08.04, 18:23
        w Gdansku mam tylko jedna taka magiczna aptekesmile
        ul.Kołobrzeska 41b (Ch Alfa Centrum...tak napisane na kartce..ni wiem co to
        jest) tel.761 89 49
        i jeszcze Gdynia: ul/Wielkokacka 2 (centrum rodzinne witawa) tel. 699-20-86
        dryndnij i sprawdz czy tak faktycznie jest..bo to kurde az dziwnesmile
        ja kupilamsmile
        buziaki dla Wassmile
        • perissa Re: clexane za 1 grosz! - promocja:)) 26.08.04, 18:39
          Moniao!!!!!! Ja mieszkam 9 pięter nad apteką w Centrum Rodzinnym Witawa w
          Gdyni!!!!!! Mam tę aptekę "w laczkach" windą 2 minutki... Zadzwoniłam tam i
          mają za 1 grosz!! Jutro wykupię całe Clexane jakie mają! Może to zabrzmi
          frywolnie, ale jestem Ci winna flaszkę wink Nie mogę w to uwierzyć! Jesteś
          cudowna. A mój mąż wreszcie przestanie narzekać, że ciągle siedzę na tym
          forum... wink
          Całuję Cie mocno!!!
          PS. Ależ mam radochę smile))
          • moniao1 do uslug:) 26.08.04, 22:17
            ciesze sie, ze moglam pomocsmile doskonale wiem jakie to obciazenie finansowe
            a widze , ze panowie maja to do siebie, ze zrzedzasuspicious
            wystarczy jak z Toba i malenstwem bedzie wszystko oksmile
            to dla mnie najwieksza przyjemnoscsmile
            buziaki
            • ewal-m pytanie o clexane 27.08.04, 12:31
              A te zastrzyki to się bierze już w ciąży czy trzeba wcześniej zacząć? Już
              jestem taka skołowana że nie wiem co mam robić sad
              Prosze powiedzcie? Odebrałam dziś wyniki badań, pierwsze były watpliwe, teraz
              wyraźnie dodatnie na przeciwciała kardiolipinowe (o ile nie przekręciłam
              nazwy) - czyli wnioskuje że też powinnam się zainteresować tym lekiem.
              • moniao1 Re: pytanie o clexane 27.08.04, 16:06
                Twoj lekarz powinien wiedziec...
                Ale jesli chodzi o to. kiedy je zaczac brac, to bywa roznie z tego co mi
                wiadomo.
                Moja tutejsza kolezanka (buziaki dla annjansmile) zaczela sie szprycowac bodajze w
                8 tygodniu.Ja zaczne sie szprycowac przed ciaza, poniewaz musze standardowo
                brac leki przeciwzakrzepowe.
                Zapytaj sie lekarza czy ma doswiadczenie w ciazach obciazonych
                antykardiolipinami.Jesli nie, to go zmien. A jesli ma doswiadczenie to juz on
                sam zainteresuje Cie clexanikiem.
                • annjan Re: pytanie o clexane 30.08.04, 15:24
                  Witam Monia smile))buziaki wielkie, dla sprostowania, clexane w zepole
                  antyfosfolipidowym biorę od 6 tc.... ale się przysłużyłaś naszym kieszeniom....

                  Czekamy na Ciebie i Twoją Fasolkę kochana....

                  Buźki
                  Anka
                  8t6d
                  • perissa Re: pytanie o clexane 30.08.04, 23:06
                    Wykupiłam aptekę!! Dałam kilka recept na łącznie... 150 zastrzyków uncertain
                    Musieli mi sprzedawać na raty, bo mieli na "pierwszy rzut" "tylko" 60... Za te
                    60 zapłaciłam... 30 groszy... i dostałam paragon na 96 zł (przekreślone i
                    wpisane 0,30zł) Mój mąż oglądał ten paragon dłuższą chwilę i wyglądał tak,
                    jakby podejrzewał się o zaćmienie wzroku, lub zaćmienie umysłowe...
                    Moniao, jestem Twoją fanką wink Będę to ciągle podkreślać, bo pamiętliwa ze mnie
                    bestia... Całuję!!!
                    Perissa, 17 t.c.
                    • moniao1 Perissko i ja zrobilam zapasy:)) 31.08.04, 10:24
                      Perissko..smile i ja buszowalam po aptekach w Wawie...smile po 50-stce igiel czulam
                      niedosyt i dopelnilam do 150smile)
                      Termin waznosci do 03.2006, a za kilka miesiecy chce zajsc w ciaze, wiec sie
                      przydadza.
                      Poza tym zrobilam prezent swojej mamie, bo w ofercie za jeden grosz byly leki,
                      ktore ona bierze w standardzie (choruje na astme) i zamiast wydac 400zl,
                      wydalam 8 groszysmile))
                      Podobnoz te oferty zwiazane sa z unia i wchodzeniem roznych europejskich sieci
                      aptek na nasz rynek.Euro Apteka to jedna z nich.Jesli polskie apteki nie
                      pokombinuja , beda mialy problem.Ja czekam na kolejne przyjemne dla mojego
                      portfela ofertysmile
                      buziaki dla Ciebie i Maluszkasmile
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka