Dodaj do ulubionych

proszę o opinie o WSNS im. J. Majki

18.06.09, 08:42
bardzo proszę ;-)
Obserwuj wątek
              • eszi może i wstyd pisać - nie wiem... 26.06.09, 08:36
                ale z drugiej strony uczelnia jest bardzo pro rodzinna - nie ma
                wykładów w niedzielę, bo niedziela to czas dla rodziny - podoba mi
                się takie podejście:-), z trzeicej strony - faktycznie nie słyszę,
                żeby ktoś tam uczęszczał - z czwartej strony- jest już kilka lat -
                więc ktoś tam się uczy....
                • super-topik Re: może i wstyd pisać - nie wiem... 30.06.09, 10:34
                  Co wy mówicie. Uczelnia ciągle się rozwija. Widoczne zatrudniają
                  kiepskiego menagera skoro nikt o niej nie słyszał. Ja tam studiuję i
                  nie jest jakoś lżej czy gorzej niż na innych uczelniach. tak samo
                  trzeba się uczyć. A co do wstydu to niewiem dlaczego tak sądzicie.
                  szkoła kiedyś mieściła się na ulicy Skaryszewskiej w Warszawie przy
                  Instytucie Statystyki Kościoła Katolickiego. Co prawda nie ma takiej
                  renomy jak UW czy UJ ale wydaje mi się że kształci na wysokim
                  poziomie, no i plusem jest to że jest blisko mojego miejsca
                  zamieszkania
                  • biedronkowa Super-topik 30.06.09, 12:41
                    Nie bierz tego do siebie:) Niektórzy lubią się dowartościować czyimś
                    kosztem, a łatwo jest szydzić z czegoś o czym się nie ma zielonego
                    pojęcia. Najłatwiej wyśmiewać...
                      • super-topik Re: Super-topik 01.07.09, 08:34
                        a jak to wygląda jak się jest po renomowanej szkole a w głowie nic
                        się nie ma? bo znam też takie przypadki. Nie krytykuj czegoś czego
                        nie poznałeś. moim zdaniem szkoła jest warta polecenia, ze względu