Dodaj do ulubionych

I faza - wiórki kokosowe?

11.03.05, 14:49
Witajcie plażowiczki,
A ja znowu mam problem: czy można do serka dodawać wiórki kokosowe? Jak
robicie dererek z serka na słodko to co dodajecie, aby był pyszny???
Trzymajcie sie cieplutko
Obserwuj wątek
      • eska25 Re: I faza - wiórki kokosowe? 16.03.05, 15:47
        Wlasnie wczoraj zrobilam sobie taki deserek figura 3%+ olejek migdalowy + 2 tabletki slodzika oraz wiórki kokosowe wyszlo pycha.
        Jestem początkująca, ale do deserów dodaje wszystko co nie zawiera cukru , tluszczu, owoców. Można spróbować z różnymi olejkami do ciast,naturalnym kakaem,cynamonem, wiórkami, posiekanymi migdalami, orzechami itp.

Doświadczone plażowiczki, może mają odmienne zdanie, dlatego proszę o wypowiedz. Poniżej podaje sklad przykladowych wiórków kokosowych.

Wiórki kokosowe, firma Bakaland masa netto 75g. W 100g 606 kcal, 5g bialka, 27g weglowodany, 63g tluszcz. (trochę sporo tego tluszczu, ale przecież chodzi nam o lyzkę wiórków, a nie cale opakowaniewink
    • camaretto Re: I faza - wiórki kokosowe? 15.10.19, 10:33
      Taaak, olejek kokosowy rozbija ponoć cellulity! Dlatego się je poleca na forach i w książkach o olejkach aromatycznych. Ja używałam diety "NŻ" czyli ja to nazywałam dietą PRL, wczoraj nic
      przedwczoraj nic,wiórki będą do lodów ;D