Dodaj do ulubionych

Inneov d-tox na niedoskonałości

11.09.09, 08:00
witam, czy któras z was probowala juz tych witamin??? Jest to jakas
nowosc firmy vichy na problemy z cerą. Cena tego preparatu jest dosc
wysoka dlatego postanowilam zasiegnąć waszej opini przed dokonaniem
zakupu :)
Obserwuj wątek
    • januta Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 11.09.09, 22:34
      ja równiez wpadlam na ten specyfik w aptece. podobno to witaminki, które
      oczyszczają o odstresowuja nasza skore:) Ja z cera nie mam wiekszych problemow,
      ale od czasu do czasu cos wyskoczy. a ze nastolatka juz nie jestem;), byc moze
      dam sie namowic Vichy na sprobowabnie.
        • mela331 Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 27.09.09, 09:08
          alanis11, moja kumpela kupił go 2 tygodnie temu i mówi, że widzi już poprawę (a
          miała zawsze straszne problemy z cerą). Ja też widzę, że lepiej wygląda, choć
          myślałam, że to efekt dobrego makijażu;)
          Inneov d-tox nie kosztuje kilku stów. Widziałam go w aptekach internetowych za
          70 zł i taka cena jest ok, no nie? Szególnie jak sobie pomyślę, że to tyle, co
          jedna wizyta w sklepie ciuchami. Teraz decyzja: nowa bluzka, czy ładna cera?? ;)
          • alanis11 Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 27.09.09, 11:44
            Obawiam się że kuracja nie kończy sie na jednym opakowaniu , zapewne należy to
            przyjmować dłuzej i koszta się zwiększają własnie do tych kilku stów.Skład
            faktycznie nie jest powalający , dlatego mam wątpliowsci. Stosowałam kiedys
            Oenobiol nieskazitelna cera, podobno swietny francuski specyfik i niestety
            rozczarowanie. Jestem bardzo sceptyczna tym bardziej ze głosno mowi sie o tym ze
            tylko 20% aptecznych specyfików ma udowodnione działanie kliniczne
    • sleepysheep Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 30.09.09, 01:53
      Z tymi preparatami Inneov jest tak, że większość osób, które je stosują, widzi
      poprawę. Sęk w tym, że problem powraca po pewnym czasie od zakończenia kuracji
      (a kuracja przecież nie trwa całe życie tylko ok. 3 miesięcy). Oczywiście to nie
      jest reguła - są osoby, którym te suplementy w ogóle nie pomagają, a są i takie,
      którym pomagają i efekty zostają na stałe - nie da się przewidzieć niestety, jak
      u kogo zadziała. Myślę więc, że i ten najnowszy ich wynalazek będzie dawać
      podobne efekty.
      • misia.m Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 02.01.10, 23:32
        Aby skóra była w dobrej kondycji powinna dostawać wraz z
        pożywieniem kwasy Omega 3 i 6 w odpowiednich
        proporcjach,antyutleniacze do walki z wolnymi rodnikami, duużo wody
        mineralnej i przydałby się naturalny wyciąg kolagenowy do stymulacji
        produkcji własnego kolagenu.
        Inneov powinien mieć niższą cenę,osobiście nie spotkałam sie z
        bardzo pozytywnymi opiniami moich klientem, raczej uważały efekty po
        stosowaniu tego preparatu za bardzo przeciętne.
    • lola.b Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 03.01.10, 05:45
      Myślę, że spokojnie zamiast tego inneovu możesz kupić MagneB6, witaminę C w
      tabletkach i jakiś wyciąg z zielonej herbaty/winogron, wyjdzie taniej a
      składniki te same.
      Uważam jednak, że lepszym rozwiązaniem byłoby dostarczenie sobie tych składników
      w pożywieniu,np.w takim zestawie:sałatka z jednego banana i pomarańczy bądź
      dwóch mandarynek, kilka białych winogron,trochę jogurtu i do tego kakao(zrobione
      z tego gorzkiego, ciemnego kakao,możesz posłodzić do smaku cukrem lub
      miodem(zdrowiej).W ten sposób i zadbasz o cerę, i o figurę, i o zdrowie, bo
      raczej wtedy nie ma ryzyka, żebyś przedawkowała witaminy.
        • nessie-jp Re: Inneov d-tox na niedoskonałości 04.01.10, 20:14
          > Ok, a co z dawkowaniem?

          Ale w jakim sensie "co"? Tzn. nie chcesz stosować normalnego dawkowania
          zalecanego przez producenta danej formy magnezu, witamin i wyciągów roślinnych?
          Nie upierałabym się przy zmianie, w końcu te wartości podane w ulotkach są
          dobierane na podstawie dość starannych badań.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka