Dodaj do ulubionych

Co sadzicie o perfumach La Rive??

02.08.08, 16:53
Wiem, ze to podrobki znanych zapachow ale coz...nie stac mnie na flakonik za
200 zl. Chcialam sie zapytac jak z jakoscia tych perfum? Czy dlugo sie
utrzymuja? Nie uczulaja czy cos? A moze polecicie jakas inna firme tego typu?
Z gory dzieki za odpowiedz :)
Obserwuj wątek
    • carolla8 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 09:55
      Nie kazdego stać na perfumy za 200 i wzwyż. Nie widzę powodów aby sie mieć czego
      wstydzić.

      Moja babcia ma taki rózowy, widziałam jak byłam. I ładnie pachnie, dość trwale.
      To jest po prostu substytut, ale jak jest ładny zapach, nie tandetny-to dlaczego
      nie?

      ps.
      Miałam dawno temu taki dezodorant Lumene, taki śliczny morski zapach.Był
      b.trwały i b.ładny.Niestety w naszym kraju wycofano go już dawno.Szkoda.
      • paulinaa Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 10:03
        ja rozumiem, ze nie kazdego stac
        juz pomijając fakt, ze mozna kupic taniej wysokopolkowe perfumy
        przez internet to naprawdę mozna kupic ładne i oryginalne zapachy
        średniopółkowe za niewielkie pieniądze, np. yves rocher, coty,
        oriflame czy avon
        wszystko jest lepsze od podroby
        gdybym miala pachniec podroba to wolałabym nie pachnieć w ogóle
        • evil_woman666 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 11:00
          paulinaa napisała:

          > ja rozumiem, ze nie kazdego stac
          > juz pomijając fakt, ze mozna kupic taniej wysokopolkowe perfumy
          > przez internet to naprawdę mozna kupic ładne i oryginalne zapachy
          > średniopółkowe za niewielkie pieniądze, np. yves rocher, coty,
          > oriflame czy avon
          > wszystko jest lepsze od podroby
          > gdybym miala pachniec podroba to wolałabym nie pachnieć w ogóle


          A ja nie rozumiem takiego podejscia do sprawy, ze "lepiej nie pachniec niz
          pachniec podroba". Na takiej zasadzie to powinnam chodzic gola bo nie kupuje
          markowych ubran. Jeden zapach spodobal mi sie szczegolnie i wcale nie byl
          tandetny. Jest niewiele zapachow, ktore mi sie podobaja wiec nie wiem po co
          mialabym sobie kupowac cos z Avonu czy YR skoro mi sie nic nie podoba? Mnie
          "metka" nie interesuje az tak bardzo. Poza tym zapach ma sie podobac mi a nie
          komus innemu, kto i tak nie bedzie wiedzial czym pachne.
        • iluminacja256 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 11:01
          Oj, zdecydowanie sa podróbki, która bija na głowę cięzkie,
          smierdzace perfumy Avonu i płaskie, mdlące Yves Rocher dla
          nastolatek. Jak w kazdej dziedzinie, równeiz i w dziezinie podrobek
          perfum istnieją produkty udane i takie od Ruskich z bazaru:)
          W kazdym razie ja wspomnianego powyzej Kleina uzywałam i
          oryginalnego i tej konkretnej podrobki i z pełną swiadomoscią
          dopóki będzie ta podróbka bez zmainy składu, będę ją kupować , bo
          to przypadek, kirdy z pełnąswiadomością móiwie - kopia przewyzsza
          orygianł.
          • alessia27 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 11:37
            Paulina i ty pewnie nie uzywasz zadnych perfum.
            Ciagle szczekasz i szczekasz a pewnie gowno masz
            Tesco produkty sa zle podrobki sa zle...za to
            ty jestes najlepsza z najlepszych.
            Skoro dziewczyny nie stac na takie za 200 to
            dlaczego ma sobie nie zafundowac podrobki ???
            Sa tez ladne i mniej kosztoene.
            Perfumy w polsce osiagaja koloslne ceny mieszkam
            w niemczech i uwierz mi sa one tutaj tansze nawet
            o 20 euro za sztuke.Wejdz sobie na

            douglas.de/ i sprawdz ceny.
            Gdybym mieszkala w polsec pewnie tez bym uzywala podrobki.MNic w tym zlego
            lepiej pachnac podrobka niz glupota.
            • paulinaa Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 12:43
              alessia27 napisała:

              > Paulina i ty pewnie nie uzywasz zadnych perfum.

              a skąd ten wniosek?

              > Ciagle szczekasz i szczekasz a pewnie gowno masz

              na tak kompromitujący tekst odpowiadac nie bede...


              > Skoro dziewczyny nie stac na takie za 200 to
              > dlaczego ma sobie nie zafundowac podrobki ???

              bo podrobka to podrobka!!! juz pomijając fakt, ze podrabianie perfum
              to przestepstwo, w ktorym sie posrednio uczestniczy kupując perfumy
              podrabiane!!!
              naprawde mozna kupic tanio oryginalne perfymy, ciągle są promocje w
              superpharm, rossmanie, naturze
              jest tez truskawa gdzie tanio mozna kupic wysokopolkowe markowe
              perfumy


              > Sa tez ladne i mniej kosztoene.

              nie są ładne, moze dla kogos kto sie nie zna pachna ładnie przez
              pierwszych 5 minut, pozniej na sobie sie zapachu nie czuje a podroba
              rozwija sie tandetnie i plasko, na ulicy o razu mozna wyczuc kto
              pachnie podrobą, niestety;/

              > Perfumy w polsce osiagaja koloslne ceny mieszkam
              > w niemczech i uwierz mi sa one tutaj tansze nawet
              > o 20 euro za sztuke.Wejdz sobie na
              >
              > douglas.de/ i
              sprawdz ceny.

              na to niestety wplywu nie mamy. ale mozna rozwiązac te kwesie
              inaczej, na pewno najgorszym wyjsciem jest upowanie podróby


              > Gdybym mieszkala w polsec pewnie tez bym uzywala podrobki.MNic w
              tym zlego
              > lepiej pachnac podrobka niz glupota.
              >

              a to glupota można pachnieć? jakas ty mądra....
            • paulina.galli Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 19:21
              alessia27>>> Paulina i ty pewnie nie uzywasz zadnych perfum.
              > Ciagle szczekasz i szczekasz a pewnie gowno masz<<<

              Alessio gratuluje ci telepatii i wróżenia z fusów albo siedzenia w szafce
              paulinny - i tak dogłebnej pewnosci czego uzywa i co ma na swojej półce P:)
        • paulina.galli Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 19:18
          paulinaa napisała:

          > ja rozumiem, ze nie kazdego stac
          > juz pomijając fakt, ze mozna kupic taniej wysokopolkowe perfumy
          > przez internet to naprawdę mozna kupic ładne i oryginalne zapachy
          > średniopółkowe za niewielkie pieniądze, np. yves rocher, coty,
          > oriflame czy avon

          Mam dokładnie to samo zdanie.
          Podróbka pachnie po prostu ohydnie i na kilometr czuc że jest podróbka.
          Lepiej pachniec niedrogim YR, Coty etc. niz jakimś "Diurem" czy "Gurllanem".
          Lepiej juz nie pachnieć niczym - tylko mydłem i czystym ciałem .
          I do wszystkich Pan które twierdza ze niektóre podróbki pachną "ładnie"
          Nie. Nie pachną. To wy macie takie wrazenie. A reszta społeczeństwa cierpi
          mijajac was na ulicy, siedząc obok w kinie czy knajpce albo stojąc za wami w
          kolejce :):):)
    • klaviatoorka To nie są podróbki 03.08.08, 13:11
      Ludzie, la Rive to nie sa podróbki! To średniej jakości oryginalne perfumy
      wyprodukowane we Francji i rozlewane na potrzeby dużych sieciówek.Fakt, maja
      zapachy zblizone do niektórych wielkich firm, ale to wynika raczej z dostępności
      na rynku pewnych komponentów do produkcji perfum.Nie maja aspiracji, żeby
      podszyś się pod reklamę wielkich firm. To tak, jakby twierdzić, że polskie
      Miraculum czy jakaś MalwaCelia, Ewa to podróbki Diora...Czy proszek Bryza to
      podróka Persilu?Bo pachnie, pierze i występuje w podobnych plastikowych
      opakowaniach?
      Z la Rive lubię zapach Sunny- stoi u mie obok Wielkich Znanych Marek i dobrze
      się spisuje na co dzień, np. na zakupy ...
    • nelly87 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 15:54
      Mama mojego chłopaka ma dezodorant La Rive żółty, ale nie podoba mi się.
      Zresztą, nie bawię się w podróbki. I nie chodzi o to, że jestem snobką. Po
      prostu stawiam na jakość. U mojej Mamy w pracy jest babka, która perfumuje się
      podróbą Chanel N5 a rozpowiada wszem i wobec, że to oryginał. Nie wie biedaczka,
      że podróbę wyczuwa się na kilometr. Jako że subtelne aluzje (otwieranie okna)
      nie dały rady, pani została bezpośrednio poinformowana, że w jej towarzystwie
      raczej trudno oddychać :)
    • koma77 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 17:34
      Ja kupuję testery z Allegro od sprawdzonych sprzedawców. Nie uważam, żeby to były podróbki, bo pachną tak samo, w 100% tak samo jak testery stojące w Douglasie. Płacę 100-250 zł i mam piękne, długo pachnące i na długo starczające perfumy. Jeśli mi się nudzą to odsprzedaję na Allegro i odzyskuję część pieniędzy. Jak narazie wszyscy byli zadowoleni i nigdy nie spotkałam się z reklamacją ze komuś sprzedałam podróbkę.
      • alessia27 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 19:16

        no tak ja dostalam z polski od klezanki
        coco mademoiselle chanel i pachnial naprawde
        pieknie wszyscy myslelismy ze to oryginal
        a okazalo sie ze dupa zbita bo zaczela mis chodzic
        farba z buteli a perfum z rozowego koloru przeistoczyl
        sie po jakims czasie w bialo/zolty a zapach byl naprawde
        piekny bo uwielbiam ten perfum.
        Wiec nie mow mo kobieto ze ty rozpoznasz oryginal i podrobke
        kazdego perfumu nawet tych ktorych wogole nie znasz.
        Owszem mozna rozpoznac perfum ktory na codzien uzywam
        badz go dobrze znam ale jak bys mi dala do powochania firme
        oryginalna X i podrobke firmy X to bym nie wiedziala co jest co.

        ♥ Macius 10.05.2002
    • alessia27 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 19:35
      zapomnialam jak bede w polsce to napewno kupie
      sobie ten tani perfum o ktorym tutaj mowa bo
      czytajac rozne fora na jego temat jest bardzo chwalony
      dobrym i nawet trwalym zapachem, ktory niesamowicie przypomina
      oryginal escada.

      ♥ Macius 10.05.2002
        • pocketgirl90 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 22:16
          paulinaa nie znam Cie, ale tyle razy w tym samym wątku napisałam to samo, ze
          wydaje się to jednak być kompromitujące..używasz oryginałów, dobra, Twoja
          sprawa, inni podróbek, Twoja sprawa, każdy odczuwa zapach nieco inaczej, nie
          rzucaj się, nie mądrzyj też, jak Cie ktoś denerwuję to luzuj szelki bo
          klawiatura spłonie :>

          Co do podrób, to faktycznie da się odróżnić, sama używałam La Rive, podróbę
          Armani Code i jednak różnił się od oryginału. Choćby tym, że oryginał jest
          subtelny, psikniesz 2-3 razy i dość, a podróbka znika szybko, w dodatku jest
          pozbawiona swej delikatności przez co dusi, bo używasz tego w nadmiarze ze
          względu na szybkie wietrzenie zapachu.
          Są ładne zapachy, niedrogie.. C-thru (czy jakmutam), Adidas, Puma (sama używam
          fioletowej 'i'm going') i wiele innych. :)

          Ale PRZECIEŻ.. Wasz gust, Wasz węch i Wasza KIESZEŃ.
          Pachnijcie czym tam chcecie.
          Pozdhawiam.
    • araceli Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 22:32
      evil_woman666 napisała:
      > Wiem, ze to podrobki znanych zapachow ale coz...nie stac mnie na
      flakonik za
      > 200 zl.

      Podrabianie czegokolwiek to dla mnie kradzież. Nie usprawiedliwia
      jej brak kasy. Można kupić tanie perfumy nie będące podróbkami.
      Nawet LaRive ma własne zapachy.
    • kasiaj_siwunia Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 03.08.08, 23:12
      cóż za zażarta dyskusja...
      paulinaa: ja też jestem z tych co nie popierają podróbek. I też
      uważam, że oryginalne perfumy to wydatek, który się opłaca, bo
      zostają na skórze o wiele dłużej niż ich "odpowiedniki" i w o wiele
      lepszym stanie.
      Tym co bardziej zajadłym wielbicielkom podrabianych zapaszków
      proponuję jeszcze dokupić modną torbę z logo Chanel (Channell czy
      inne) na bazarku i w długą!
      Tym mniej zajadłym polecam dwa rozwiązania:
      1) niedrogie zapachy Avon/Oriflame/YR/Puma itp
      2) przyoszczędzić i zakupić jedne porządne perfumy - jest to
      inwestycja na długo. Zalety: nie nabijasz złodziejom kieszeni i nie
      trujesz otoczenia.
      • iluminacja256 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 04.08.08, 10:46
        Ok, powiem tak. Obecnie uzywam oryginalnej Noa Perle i Mexxa Woman .
        Kto zna te zapachy wie, ze są dość podobne i maja konkretną
        charakterystykę zapachową . Stać mnie na oryginały, nie lubię
        przepłacać w polskich perfumeriach, które zdzierają ceny, więc
        kupuję na truskawce .

        Mimo to, dopóki będzie istaniała ta podróbka, będę ją kupować zawsze
        bo PRZERASTA oryginał i jesli ktoś da mi do wyboru w TYM konkretnym
        wypadku oryginal i podróbkę, zawsze wybbiorę tę podróbkę . Dlatego,
        z e nei ma w niej orzecha laskowego, który tworzy obrzydliwą baze
        oryginału. Przykro mi, ze ktoś sie truje w otoczeniu. Mnie zatruwa
        na 3 kilometry Angel, ale nie narzekam.



        www.allegro.pl/item398789556_promocja_la_rive_night_impression_woda_perfumowan.html



        • cola2008 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 06.08.08, 23:04
          Popieram tu Paulinę, chociaz nie do konca:) Nie uwazam ze kupowanie podrobek to
          kradzież. Pracuje w sklepie w ktorym sprzedajemy oprocz oryginalnych perfum,
          podrobki min wspomniane La rive. I szczerze mowiac mam juz tak wyczulony nos na
          wszystkie ich perfumy ze jak mam popryskac testerem papierek badz korek jest mi
          niedobrze. Znam chyba wszystkie zapachy tej firmy i zaden, powtarzam zaden
          zapach nie jest identyczny z oryginalem. Jest podobny ale nie taki sam. Ma
          podobne nuty zapachowe ale nie te same. Jest nietrwaly, po jakims czasie zmienia
          zapach, w korku rowniez. Kiedy mijam jakas pania czy pana naprawde wyczuwam ze
          to la rive czy bi es czy inna podrobka. Oryginalne perfumy maja rozpoznawalny,
          gleboki zapach (nie mylic z duszacym czy ostrym zapchem), tego po prostu nie
          mozna pomylic. Takie jest moje zdanie. Codziennie wacham podroby i wierzcie mi,
          mimo ze nie wiem co u danej pani czy pana stoi na polce, jesli jest to wlasnie
          podroba to ja czuje. Ale nie potepiam i nie uwazam ze to kradziez czy wstyd
          kupowac takie zapachy. Rozumiem ze jesli ktos nie ma pieniedzy na oryginaly a
          chce ladnie pachniec, bo to normalne ze chce, sprawia sobie wlanie taki
          zapaszek. Ja to rozumiem ale moze dlatego ze wacham je na codzien, jesli nie
          bede miala pieniedzy na prawdziwego Diora, podrobki nie kupie.

          Pozdrawiam:)
    • wanilijka Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 07.08.08, 19:38
      i tym samym zrobił się jeden wielki OT, który zapoczątkowała sama moderatorka.
      Kobieto, jeśli stać Cię na wszystko, to wyjedź sobie na Hawaje na urlop, a nie
      poniżaj dziewczyn/kobiet, które dobrą wodę oszczędzają na ważne wydarzenia, a
      pieniądze wolą wydać na coś innego i dlatego korzystają z tańszych marek.
      Tymczasem, uważaj, zapachy podobne do jakichś znanych pachnideł kreatorów nie
      mają tych samych składników.
      Ba!, chyba zadrżysz z grozy - ja wielokrotnie używając podróbki zapachu - jak to
      nazywasz - Lacoste Pour Femme byłam wielokrotnie pytana przez koleżanki,
      znajomych 'czym tak ładnie pachnę?', tymczasem używając ORYGINAłU jakoś nigdy
      nie zwróciłam na siebie większej uwagi.
      Większy szacunek do innych!
      • restless Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 07.08.08, 19:54
        ale w tej offtopowej dyskusji nie chodzi o tańsze marki tylko podróby właśnie,nie ma nic złego w uzywaniu tanich perfum
        i nie chodzi o to czy ładnie pachną (bo niektore byc moze sa ładne,o gustach sie ponoć nie dyskutuje),tylko czy moralne jest kupowanie czegos co z oszczędności i chęci zysku podczepia się inną markę
        jesli ktos nie ma z tym problemu - niech używa na zdrowie,a jesli ten proceder potępia - to nie i koniec

        a szacunek nalezy sie wszystkim,a więc takze moderatorce ;)
          • wanilijka podróby 08.08.08, 16:27
            rozumiem, że nie masz na swoim twardym dysku ani jednej pirackiej empetrójki,
            wszystkie filmy oglądasz w kinie albo czekasz jak zostaną wyemitowane w TV?
            jeśli już walczysz z piractwem - bo tak to trzeba nazwać, skoro się uwzięłaś, to
            proszę o więcej samokrytyki.
            Używanie zapachów alternatywnych jest be, ale słuchanie za pomocą przenośnego
            odtwarzacza tysiąca pirackich utworów jest ok. Oczywiście na wieczorach
            filmowych w domowym zaciszu masz tylko filmy z wypożyczalni lub z tandetnych gazet?

            już o nic nie można zapytać na tym forum, bo zostanie się zjedzonym przez inne
            użytkowniczki, które pozjadały wszystkie rozumy albo jedna buteleczka
            oryginalnych perfum przewróciła w głowie.
            • paulinaa Re: podróby 08.08.08, 16:38
              wanilijka napisała:

              > proszę o więcej samokrytyki.

              hmmmm

              > Używanie zapachów alternatywnych jest be, ale słuchanie za pomocą
              przenośnego
              > odtwarzacza tysiąca pirackich utworów jest ok.

              a gdzie ja napisałam, ze sciągam nielegalnie muzyke czy filmy?????

              > już o nic nie można zapytać na tym forum, bo zostanie się
              zjedzonym przez inne
              > użytkowniczki, które pozjadały wszystkie rozumy albo jedna
              buteleczka
              > oryginalnych perfum przewróciła w głowie.


              bez komentarza...
              widze, ze jesteś kolejną osobą, która nie zrozumiała o co w tej
              dyskusji chodziło...
                • satia2004 Re: podróby 09.08.08, 17:35
                  niebieska_konwalia napisała:
                  > 'wiesz, dlaczego dzwon głośny? bo wewnątrz jest próżny...'
                  > Kobieto, siejesz chaos, a nie taka rola Twoja na tym forum.

                  Jak kończą się argumentu ad mieritum to zaczynają ad personam )
            • miriam_73 Re: podróby 19.08.08, 10:28
              A na jakiej podstawie od razu zakładasz, że jeśli ktoś potępia podróbki perfum,
              to na pewno nie jest konsekwentny jesli chodzi o inne rzeczy, np. muzyke????

              Tu zgadzam się w całej rozciągłości z Paulinaa - podróbki są marne jakościowo,
              kiepsko pachna, a poza tym uczestniczenie w obrocie tym to jest udział w
              przestępstwie. Po prostu. Jest bardzo wiele możliwości zakupu ładnych,
              oryginalnych zapachów za niewielkie pieniądze bez konieczności nabijania kabzy
              producentom podróbek. Podróbki naprawdę łatwo wyczuć, jesli ktoś ma dobry węch.

              A co do innych rzecz - dokładnie tak: nie mam żadnej pirackiej muzyki na kompie,
              oprogramowanie mam legalne i licencjonowane, muzykę i filmy na DVD kupuję w
              sklepach i na Amazonie. Legalne.

              Buteleczek oryginałów ma ciut więcej niż jeden. Więc mam porównanie i trochę
              doświadczenia w zakresie zapachów.
    • kaya-88 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 11.08.08, 12:39
      Dziewczyny! Ja jestem nastolatką,i nie stać mnie na oryginały. Nie
      mam nic przeciwko perfumom La Rive sama mam jedne "Love Dance" i
      pachną b.ładnie(to moje zdanie :)). Kupując perfumy mają się
      spodobać mnie(!) a nie sąsiadce czy kobiecie z internetu[czyt.z
      forum lub czatu]. A pozatym trzeba ich używać z umiarem. Kto chce(i
      komu się podobają) i kogo stać niech kupuje Chanele,Diory czy inne
      Lancome'y,natpomiast ja nie lubię się chwalić ze pachnę czyms tak
      drogim...-jednym słowem nie lubię sie przechwalać. Osobiście nie mam
      również nic przeciwko perfumom YR. Niektóre zapachy mają ładne. Ale
      Avon'y czy Oriflame'y wogóle mi się nie podobają. Ktoś kiedyś bardzo
      madrze powiedział: "O gustach i guścikach się NIE dyskutuje".I
      KONIEC KROPKA :). Każda z Nas kupuje takie zapachy jakie jej się
      podobają i nieważne czy są strasznie drogie czy strasznie tanie-
      ważne że kupującej się podobają.
      • alessia27 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 11.08.08, 17:22
        Mlodziutka jestes i bardzo madra !!1
        Popieram twoje zdanie zreszta co za cytowalas
        to moje zdanie na temat gustow i guscikow.
        widzisz mnie stac na takie a mimo to mam
        tzn moj maz ma la rive wsrod innych :)
        I naprawde ladnie pachnie


        ♥ Macius 10.05.2002
        • satia2004 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 12.08.08, 11:59
          alessia27 napisała:
          > Mlodziutka jestes i bardzo madra !!

          Mądra bo zgadza się z Twoim zdaniem?

          > Popieram twoje zdanie zreszta co za cytowalas
          > to moje zdanie na temat gustow i guscikow.

          Skoro się nie dyskutuje to PO CO autorka wątku pyta nas o zdanie?
          Żeby usłyszeć tylko pochwały?
          • kaya-88 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 12.08.08, 12:27
            Droga Satia2004!
            Autorka wątku pyta nas o zdanie na temat marki La Rive a (o gustach
            w sensie w indywidualnym doborze zapachów) Także nie rozumiem po co
            się drażnić...

            Pozdrawiam. :-)
            --
            "Nikt nie moze być dla Ciebie lepszym przyjacielem niż ty dla samego
            siebie" :)
            • satia2004 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 12.08.08, 12:32
              kaya-88 napisała:
              > Droga Satia2004!
              > Autorka wątku pyta nas o zdanie na temat marki La Rive a (o
              gustach
              > w sensie w indywidualnym doborze zapachów) Także nie rozumiem po
              co
              > się drażnić...

              Autorka pyta nas co sądzimy. Tak więc WSZYSTKIE opinie powinny być
              traktowanie jednakowo. Również tych co uważają, że one śmierdzą :)
          • wanilinowa Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 12.08.08, 13:03
            >
            > Skoro się nie dyskutuje to PO CO autorka wątku pyta nas o zdanie?
            > Żeby usłyszeć tylko pochwały?

            autorka pyta żeby dowiedzieć się: "Czy dlugo sie
            utrzymuja? Nie uczulaja czy cos? A moze polecicie jakas inna firme tego typu?"

            nie prosi o tę krucjatę.
      • satia2004 Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 12.08.08, 12:01
        kaya-88 napisała:
        > Dziewczyny! Ja jestem nastolatką,i nie stać mnie na oryginały

        Mnie też nie było stać ale podrób nie kupowałam. Tak samo jak nie
        kupowałam butów AdidOs i torebek Loui VittEn.

        Wolałam inne marki - tanie i orginalne. Kwestia podejścia :)
    • cantatrice_chauve Re: Co sadzicie o perfumach La Rive?? 16.08.08, 14:17
      nie kupuj podróbek. są tandetne i nietrwałe. przebija się zawsze
      zapach "spirytusowy". jest tyle kosmetyków niekoniecznie z górnych
      półek (Coty, Adidas, Zara i masa innych). Na pewno coś z tego
      wybierzesz. Kupowanie podróbek to żenada, a poza tym poniekąd
      uczestniczysz w przestępczym procederze.. BTW w sieci Super Pharm
      mają świetne promocje dobrych zapachów (Chanel, CK, Cacharel, Max
      Mara, Lcoste). Możesz kupić 30 ml dobrych perfum np. za niecałe 100
      zł. W Rossmannie również są tego typu promocje (za szklaną
      gablotką), ale już mniejszy asortyment jest nimi objęty i szklana
      gablotka tworzy barierę, która ogranicza swobodne obwąchanie
      wszytskiego:))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka