Dodaj do ulubionych

Kobiety zagrażają porządkowi świata

09.08.09, 20:42
Całość tutaj:
wyborcza.pl/1,76842,6814196,Kobieta_zagraza_istniejacemu_porzadkowi.html
Komentarze porażające. Ile w nich nienawiści polskich mężczyzn do
kobiet...
Obserwuj wątek
    • bene_gesserit Re: Kobiety zagrażają porządkowi świata 10.08.09, 11:02
      Komentarze te same od lat. "Jestem lepszy, bo mam fiuta, a
      wiekszosc noblistow ma fiuta" i "fajnie, ze jest rownouprawnienie,
      moge dymac i nie musze sie zenic". Rasie opadaja panom dopiero
      wtedy, kiedy sie im przypomina, ze ich mamusie sa kobietami. Nuda,
      nie ma sie czym podniecac.
    • sabinac-0 Re: Kobiety zagrażają porządkowi świata 10.08.09, 12:56
      Nie wiem czy od razu nienawisci - jesli ktos moze w sposob spolecznie
      akceptowany wyeliminowac polowe konkurencji to bedzie to robic.
      Mysle ze wiekszym zagrozeniem dla kobiet w pracy sa inne kobiety - te, ktore
      najpierw zaszly wyzej przelamujac stereotypy a potem przejmuja je i zaczynaja
      utracac kolezanki uzywajac tych samych argumentow co faceci.
        • sabinac-0 Re: Kobiety zagrażają porządkowi świata 11.08.09, 17:58
          Wlasnie o te argumenty chodzi.
          Mezczyznie powiesz: "wiem ze masz dzieci na utrzymaniu ale nie masz dyplomu wiec
          musuisz odejsc"
          Kobiecie: "wiem, ze masz dyplom i to z wyroznieniem i ze jeszcze masz doktorat,
          ale masz dzieci wiec musisz odejsc"
          Ciekawe ze jeszcze nie spotkalam sie z tym by ktos powiedzial o kobiecie ze ma
          dzieci NA UTRZYMANIU - nawet jesli np jest samotna matka lub jej maz nie pracuje
          lub zarabia duzo mniej. Z gory sie zaklada ze mezczyzna "utrzymuje rodzine" zas
          kobieta "ma rodzine" ale w domysly utrzymuje ja (lub powinien utrzymywac) ktos
          inny.
          Dlatego niejeden szef ktoremu reka zadrzy przed napisaniem wypowiedzenia ojcu
          rodziny (nawet jak jego zona dobrze zarabia) nie ma zadnych skrupulow przed
          wyrzuceniem z pracy samotnej matki lub zony bezrobotnego.
          No wlasnie: mezczyzna "jest bezrobotny", kobieta "nie pracuje" - to sugeruje ze
          siedzacy w diomu mezczyzna jest ofiara kryzysu zas kobieta - wygodna paniusia
          ktorej sie nie chce ruszyc.
          • mijo81 Re: Kobiety zagrażają porządkowi świata 12.08.09, 12:31
            I przykro ci że nie ma równości w argumentach ??? Jak się pozbywa
            rywalki pod pretekstem dyplomu to jest OK a jak pod pretekstem
            macierzyństwa to jest źle??

            Wyzwól się z tych stereotypów, bo nie jest tak jak piszesz. Wiem że
            byś chciała aby było tak jak piszesz bo trzeba mieć jakiś pretekst
            do działania ale im bardziej będziesz się utwierdzać w swoich
            przekonaniach tym dalej będziesz odpływać od rzeczywiśtości.

            To właśnie sprawia że feminizm ma tak kiepskie poparcie wśród
            kobiet - one nie żyją w stworzonym przez was świecie oderwanym od
            rzeczywiśtości.
      • easz Re: Kobiety zagrażają porządkowi świata 11.08.09, 21:50
        sabinac-0 napisała:

        > Mysle ze wiekszym zagrozeniem dla kobiet w pracy sa inne kobiety - te,
        > ktore najpierw zaszly wyzej przelamujac stereotypy a potem przejmuja je
        > i zaczynaja utracac kolezanki uzywajac tych samych argumentow co faceci.

        Zastanawiam się nad tym, jeśli już tak się dzieje, to czy myślisz, że
        wtedy te kobiety, które wysoko zaszły bardziej obawiają się rzeczywiście
        zagrożenia swojej pozycji ze strony innych kobiet na drabinie, niż ze
        strony mężczyzn, czy o co może chodzić? I dlaczego, skąd taki mechanizm?
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka