Dodaj do ulubionych

LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne

31.03.04, 08:41
PRZEZ DWA MIESIĄCE BRAŁAM luteine po jej odstawieniu mam bardzo nieregularne
cykle-zazwyczaj były co 29-33 dni ostatnio po 50 dniach i teraz równiez nie
dostałam okresu a jest 50 dzień?Lekarz przepisął mi TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE
harmonet -maja wyregulować cykl i ułatwić zajscie w ciąze.
Obserwuj wątek
    • nastka24 Re: LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne 31.03.04, 21:36
      Ja również brałam luteinę przez 3 miesiące, ale po odstawieniu ciagle mam
      nieregularne cykle.Lekarz także zalecił mi środki antykoncepcyjne dla
      wyregulowania. Ale ja bardzo chcę zajść w ciąże dlatego też nie zgodziłam się
      na to, ale sama nie wiem czy dobrze zrobiłam.Mam pytanie, jak długo lekarz
      kazał Ci brać tabletki anty?Pozdrawiam
    • malwina_m Re: LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne 01.04.04, 22:47
      No to ja tez sie przylaczam, tez dostalam luteine na uregulowanie cyklu, mam
      brac przez 2 miesiace po 1 tabletce (wlasnie minal pierwszy miesiac), ale jakos
      nie mam przekonania, ze to mi pomoze i bede miala cykle jak w zegarku - troszke
      mnie przerazil wasze informacje, ciekawe ile ja bede czekac na okres po
      odstawieniu luteiny?
      • monia.grzesko Re: LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne 02.04.04, 11:54
        Witam
        tak samo jak wy ja rowniez zazywam luteine a to ze wzgledu ze mialam zatrzymany
        okres , po 3 dniach po odstawieniu okres wrocil (moj cykl trwal 50dni
        )teraz mam zalecenie zazywac ja przez 3kolejne cykle miedzy 16-25dniem
        cyklu ,oprocz tego niestety lecze sie na torbiel jajnika ale bez rezultatu
        pozdrawiam
    • martyna1231 Re: LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne 02.04.04, 17:24
      witam
      Czy któraś z was dziewczyny przed zastosowaniem tego leku miała badany poziom
      hormonów w organizmie.Każdy dobry lekarz od tego zaczyna zanim zastosuje
      hormony.Bo luteina to nic więcej jak progesteron, który ma za zadanie
      zagnieżdżenie zapłodnionego zarodka i utrzymanie ciąży(to do dziewczyn
      starających się)Zażywanie hormonów powoduje problemy z @ jedne dziewczyny
      sakrżą się na nieregularność miesiączki, inne na zbyt obfite, a jeszcze inne
      na zbyt skąpe.Mnie też się spóznia.Warto dziewczyne iść do dobrego ginekologa.
      Powodzenia
    • monika.antepowicz Re: LUTEINA A -ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA-pilne 10.04.04, 22:50
      trudno mi wypowiedzieć sie- problem z zaburzeniami miesiaczkowania polega na
      tym ze maja one rózne przyczyny, rózni lekarze maja odrębne doświadczenia
      dotyczące ich leczenia, a co najwazniejesze leczenie i jego sposób zależy nie
      tylko od przyczyny ale i od skutku- po zastsowaniu pigulek rzeczywiscie szansa
      na cviaze wzrasta, gdyz podczas przyjmowania pigułek przysadka ijajnik - jego
      działanie hormonalne i reprodukcyjne( dojrzewanie i wuwalnianie pecherzyków)
      jest zahamowane- po odstawieniu pigułek dgdy czynnośc jajnika zostanie
      odblokowana moze diojśc do tzw owulacji z odbicia- ten sposób do dziś jest
      stosowany też w indukcji owulacji , bo przecież stsowany w tym celu
      clostilbegyt jest antyestrogenem i odhamowuje wydzielanie hormonów przez
      przysadkę.Tak wiec jest to bardzo stary sposób, ale często okazuje sie
      skutecznY!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka