Dodaj do ulubionych

najlepsze podpaski (ranking ;)

04.04.04, 11:20
ostatnio ze zdrowotnych powodow nie moge uzywac tamponow crying
dlatego zaczelam uzywac podpasek. nigdy tego za bardzo nie lubilam,no ale coz
poczac...
kupilam te (jak mi sie wydawalo) najlepsze - Always
ale czuje sie z nimi fatalnie!
jakbym miala jakas cerate w majtkach uncertain
dlatego mam pytanie: jakie Waszym zdaniem podpaski sa najlepsze?
jakies takie nie wyscielane z gory folia uncertain
naturalne, bawelniane podpaski. jakie?
glosujcie na najlepsze,a moze i mnie pomozecie smile
Obserwuj wątek
    • urbanchaos Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 11:44
      HELEN HARPERS !!! ze skrzydełkami i małe wkładki pakowane pojedyńczo
      always są do nieczego,odparzają,tak samo inne z tymi ceratami są okropne
      • mala-moo Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 14.05.04, 08:42
        BELLA NIEBIESKIE perfecta SSSUUUPPPEERRR smilesmilesmilepolecam
        • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 27.05.04, 15:52
          dostalam list od Belli
          ale troche dziwny. mail jest faceta a podpisane przez kobiete...
          Wy tez dostalyscie?
        • mon.dan Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 11.06.04, 22:16
          tak jest. bez uczucia ceraty. Jeszcze Ria są ok. Wogole kto wymyslil te ceraty
          w always - i jeszcze sie tym chwala.
    • snow.white Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 11:49
      Libresse,moim zdaniem idealne-i nie ma tej "ceraty",co w alwaysach.
      Ja zwykle kupuje takie rozowe lub zielone(na dzien lub na noc),sa cieniutkie i
      ze skrzydelkami-i wlasnie takie "naturalne",jak napisalas.
      • kalinosia Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:05
        Ja tez nie moge uzywac tamponów i przetestowalam chyba wiekszosc podpasek.
        Alwaysy to chyba najgorsze jakie istnieją. A dla mnie najlepszymi okazaly sie
        nasze, polskie Bella Perfecta. W takich kwadratowych paczuszkach,3 mm, pakowane
        pojedyńczo. Są rozne rodzaje (z siateczka, bawelniane, ze skrzyd. i bez).
        Kosztują ok.4 zł. pzdr-aga
      • buterfly1 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 12.05.04, 17:33
        Moim zdaniem tez Libresse, sa rewlelacyjne, dobrze wchlaniaja a co wazne mozna
        w nich "oddychac".Jesli chodzi o Always to tez mam uczucie ,ze sa jak "cerata".
      • gooska2 LIBRESSE! 12.05.04, 20:30
        sa najlepsze bez dwoch zdan
        ..rozowe ze skrzydelkami wink
      • maryanne69 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.09.04, 21:18
        moim zdaniem libresse bylyby dobre gdyby nie to ze maja malo kleju i odklejaja
        sie przy kazdym pojsciu do toalety
    • cordosa Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:04
      też mi się wydaje że te alwaysy żadna rewelacja..
      juz zwykła bella standard bez skrzydełek ta gruba z włókniną jest lepsza uncertain
      (te 1-cm materace wink)
      słyszałam że podobnno ta bella 2003 (czy 2004) jest super, z bawełną, ale
      niesteyty nie miała okazji wypróbować.
      Bella też produkuje z ceratką - z drainette, chyba jednak ze względu na
      zapobieganie wszystkim infekcjom i ich nawrotom lepiej stosować ze zwykła
      włókniną podpaski.
      • snow.white a to prawda... 04.04.04, 12:06
        te belli 2003 tez sa bardzo dobre! always do nich dalekowink)
        • chinskie_ziola dziękuję :) 04.04.04, 12:10
          chyba faktycznie przerzuce sie na podpaski bella. kupilam dzis opakowanie i nie
          maja tej wstretnej folii na wierzchu smile
        • maryanne69 Re: a to prawda... 08.09.04, 21:23
          ale czy te bella sa wystarczajaco chlonne?? Bo ja uzywam na ogol always
          zielonych no obfite krwawienie innych nie mam odwagi sprobowac bo boje sie ze
          sie utopie we wlasnym sosiesmile)
      • Gość: katiusza Re: najlepsze podpaski (ranking ;) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 14:12
        ja używałam bella 2003
        są dwa rodzaje - niebieskie i zielone (w włókniną i czymś podobnym do siateczki
        w always - ale delikatniejsze) oba rodzaje są ok.
        są świetne, wygodne i pewne mają dość odlotowe rozwiązanie tuż przy
        skrzydełkach są "uniesione" do góry żeby nic nie przesiąkało.
        klej dobrze trzyma.
    • natine Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:34
      a ja myslalam, ze tylko te pierwsze alwaysy byly z cerata...ale widac w Polsce
      jeszcze sie utrzymujasad( ja uzywam tylko always cieniutkich ze skrzydelkami,
      ale w Anglii one juz dawno ceraty nie maja, tylko mieciutkia bawelniana
      warstewke, cudne sa, lepszych nie mialam.
      pozdrawiam
      • Gość: babka Re: najlepsze podpaski (ranking ;) IP: *.4-2.cable.virginm.net 16.01.14, 22:51
        Ale bredzisz! Wlasnie,ze always sa na folii!!! Nawet Tu - w Anglii! Parza skore niczym zywy plomien. Wszelkie produkty typu eco-friendly sa bez plastiku. Polecam Belle, zwlaszcza nowe rozowe albo fioletowe. Moze klej nie najlepszy, ale chlonne i naturalne.
    • ka.te Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:43
      always to dla mnie najgorsze podpaski jakich kiedykowiek używałam!!!!
      a jeśli chodzi o najlepsze to bardzo, bardzo długo używałam libresse (3mm), a
      jakieś pół roku temu przerzuciłam się na bella perfecta (też 3mm, używam tylko
      maxiblue - na noc - bo lubię czuć się pewnie smile )
      są świetne, nic nie odparza, zachowują 'kształt' - moim zdaniem są nawet lepsze
      niż libresse a sporo tańsze..
      naprawdę polecam!
      pozdrawiam
    • piegoosek Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:46
      BELLA PERFEKTA BLUE!! tylko wlasnie uwazaj, bo sa dwa rodzaje: "drainette"
      i "softiplaite" -nie wiem czy tak sie to pisze!
      pozdrowienia
      piegoos
      • ka.te Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 12:55
        no właśnie smile
        www.bella.pl/index.php?o=1&group_id=11#
        tu są opisy - ja też polecam softiplait!!
        pozdrawiam
        • snow.white zobaczcie:) 04.04.04, 13:01
          czyli jednak nasze,polskie najlepsze smile
        • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 13:48
          a czym, jesli moge spytac, rozni sie ta siateczka drainette od softiplait?
          obie sa bawelniane, prawda? ale jaka jest roznica?
          trzeba sie przestawic na to,co polskie smile
          • snow.white Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 14:08
            drainette to taka mniej wiecej "cerata",jak w always-wiec to nie sa "te
            dobre" wink) softiplait to ta,o ktora Ci chodzi smile
            • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 14:24
              snow.white: dziekuje smile
              ja wlasnie kupilam dzis Blue z sofiplait smile sa o niebo lepsze od Alwaysow!!!
              juz nigdy ich nie kupie!
              czyli Bella wygrala ranking? wink
              • annuczek Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 15:21
                też się dołączę:

                ZDECYDOWANIE BELLA PERFECTA BLUE - SOFTIPLAIT EXTRA - po prostu są
                bezkonkurencyjne!A Alwaysy - według mnie to porażka.
                • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 15:30
                  ja do tej pory stosowalm podpaski tylko na noc, wiec nie czulam dyskomfortu.
                  teraz jednak musze uzywac w dzien. wczoraj z alwaysem czulam sie...fatalnie uncertain
                  przyklejalo mi sie toto do pupy (ta cerata!!! uncertain)
                  a dzis mam belle i jest ok smile
                  naprawde warto wybierac polskie produkty smile
                • kalinosia Czyli BELLA PRERFECTA BLUE wygrywa :-) 04.04.04, 15:39
                  • snow.white no to teraz ; 04.04.04, 16:46

                    • snow.white Re: no to teraz ;) 04.04.04, 16:47
                      za szybko sie wyslalo smile

                      to teraz chyba bella powinna zapewnic glosujacym darmowa dostawe tych blue,za
                      reklame wink))
                      • kalinosia Re: no to teraz ;) 04.04.04, 16:55
                        hahahahha, popieram smile
    • gosia1983 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 18:45
      Używam Bella Nova sotfipalit już od dłuższego czasu. Zaczynałam jednak od
      Allwaysów i widzę, że nie tylko ja mam negatywną opinię na ich temat. Szkoda że
      w dalszym ciągu nie mogę przekonać koleżanek, one są zadowolone z Allwaysów crying
      Polecam wszystkim Bella!
      Pozdrawiam
    • igunia2 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 04.04.04, 19:13
      Ja używam Always i nie narzekam,czasami kupuję Bella Perfecta te bawełniane
      (chyba softplait),albo Bella Nova.Moja córka zaś woli Always.Myślę,że to
      kwestia przyawyczajenia.
      • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 21:57
        ja tez jestem za darmowymi podpaskami od belli big_grin
    • sylwia_a_s Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 22:06
      ja normalnie cale zycie myslalam, ze always i libresse sa najlepsze (te drugie
      jeszcze wzgledne)
      ale slowo - najbardziej lubie i uzywam od kilku lat bella ze skrzydelkami,
      nocne, w granatowym opakowaniu smile

      "nigdy mnie nie zawiodly!" hehe wink)))
      • amby Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 23:01
        To macie dobrze, mi tez always sie nie podobaja za bardzo ale tylko w nich
        jeszcze moge jakos wytrzymac bo 3 dni leci ze mnie jak z kranu.. czy jest cos
        (jakis lek?) co powoduje zmniejszenie obfitosci okresu ?
        • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 23:17
          leku chyba nie ma, nie znam sie...
          wiem natomiast, ze podczas brania tabletek antykoncepcyjnych zmniejsza sie
          obfitosc okresu
          • mandi.ole Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 23:22
            zmniejsza się, nie zmniejsza - względne pojęcie, bo u mnie naodwrót jest. tzn
            leci gorzej niż było.
            ale tak odnośnie podpasek, to BELLA bezsprzecznie wygrywają, choć też tampony
            stosuję. Te oczywiście softplait, bo wszelki z ceratą to się strasznie kleją i
            odparzają, a poza tym przesuwają się i głupio gdzieś na środku ulicy wyczyniać
            cyrkowe figury, żeby toto jakoś ułożyć
            DARMOWE BELLA DLA FORUMOWICZEK
            • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 23:32
              a to mnie zaskoczylas, mandi.ole
              u mnie okres jest bardziej skapy i u wszystkich kolezanek tez...
              ale widac: ile kobiet tyle mozliwosci smile

              a co do darmowych podpasek: moze by tak wyslac im (Belli) ta stronke do
              poczytania? wink
              • sylwia_a_s Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 06.04.04, 23:41
                U mnie tez jest miliard razy mniej bolesny po pigulkach, no i bardziej skąpy
                oczywiscie tez.

                a co do zmniejszenia krwawien, to cos mi sie kojarzy, ze na obfite miesiaczki
                stosowac mozna ziolowe tabletki przeciwkrwotoczne "Hemorigen". To sa tabletki
                na rozne krwawienia, ale jak mowie, kojarze, ze polacane sa tez na Twoja
                dolegliwosc (bodjaze gdzies tu na forum, poczytaj moze)

                Pozdrowienia
                • mandi.ole Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 07:05
                  pisałam gdzieś wcześniej w wątku, że mam już hmmm by pomysleć- dziś wzięłam 18
                  tabl i cały czas regularnie krwawie. byłam wczoraj u gin i zaproponował, żebym
                  skonczyla to opakowanie i zaczela drugie bez przerwy,a jak bedzie sie
                  utrzymywac, to przerwac branie. widocznie moj org sie zbuntowal. dzieki za
                  nazwe tych tabl, bo prawdopopdbnie spróbuje. z tą stronką belli też dobry
                  pomysł smile)
                  • sylwia_a_s Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 09:10
                    A bierzesz moze pigulki nieskodawkowe ? Bo czesto dziewczyny wlasnie po nich
                    krwawia, plamia. Ja nie na szczescie. Po innych tez moga byc pewnie takie
                    sytuacje. (pomijajace 2-3 pierwsze miesiace, bo to raczej norma, oczywiscie
                    jesli to plamienie, a nie krwawienie)
                    Byc moze po prostu bedzie trzeba zmienic pigulki, bo te sa za slabe czy za
                    jakies tam i problem sie skonczy smile

                    Pozdrowienia smile

        • lakasha Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 01.06.04, 18:49
          Bez dwóch zdań BELLA.
    • nikasob Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 09:01
      Cześć! Ja też używam Belli i też uważam że do pięt nie dorastają Always.
      Dałam dziś cynk o naszym forum na stronie belli, ciekawe, czy zareagują smile?

      nika
      • neti87 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 09:34
        po długim czasie używania Always przerzuciłam się na Bellę. I uważam, że dobrze
        zrobiłam. Co mi po tym, że Always są niby najlepsze skoro mam wrażenie jakby
        ktoś wsadził mnie w jakiś plastik. Podpaski są po to by je zmieniać to nie są
        pampersy i do tego celu uważam, że najlepsze są podpaski Belli.
      • an_ni Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 09:46
        ja tez jestem za bella tyle ze ja uzywam wkladek bella intima
        teraz pewnie producent Always sie zaaktywizuje chyba Procter & Gamble i
        namiesza tak ze Belli nie zobaczymy na oczy bo co sie ma polska firma do
        wielkiego koncernu
        • pepsii Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 10:28
          ja też używam tylko Bella Perfecta a Always to jakieś nieporozumienie. Ta
          cerata odparza jak diabli a juz nie wspomnę nawet o jej działaniu w lecie -
          mozna się zaparzyć...
          Pozdrzwiam
    • aroska Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 10:33
      Popieram w 100%...dla mnie też Bella jest najlepszawink...no i cena też ma tu
      znaczeniewink)
      • fenka Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 12.05.04, 16:09
        Tak - Bella The Best!! I ceny bardzo przyjazne.
        Używam (tych pakowanych pojedynczo w zielone kopertki) od chyba 2 lat i nie
        zamieniłabym na żadne inne. A właściwie używałam, bo teraz mam spokój na ponad
        rok - w ramach żartów natury: przed ostatnią miesiączką kupiłam zapas na jakieś
        pół roku, a miesiąc później okazało się, ze jestem w ciąży wink)
    • nikasob Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 11:11
      Cześć dziewczyny, zgłaszajcie swoje adresy na meila: anna.wochna@tzmo.com.pl ,
      a Firma przyśle próbki!

      nika
      • sylwia_a_s Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 11:31
        bedziemy slawne ! hehewink)))

        ps: nie moge wyslac mejla do nich, nie da sie sad
      • gosia1983 Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 11:35
        Hej Nikasob wink
        Widzę, że miałaś taki sam pomysł jak ja wink Wczoraj wysłałam firmie Bella ten
        link z naszym wątkiem... i dziś również otrzymałam odpowiedź wink
        Pozdrawiam wszystkie forumowiczki.

        PS W mailu pytają się czy mam kontakt z innymi forumowiczkami. Proszę piszczie
        anna.wochna@tzmo.com.pl
        • lilka.k Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 11:38
          hej
          Wysyłać meile mogą tylko te dziewczyny co tu się wpisały?
          lilka
          • mandi.ole Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 11:58
            no i pięknie, wysłałam i teraz poczekamysmile)
            • gosia1983 Mi działa 07.04.04, 12:08
              Mi działa, udało się wysłać maila. Pani Ania prosiła o kontakt z wami więc
              wysłałam im wasze "namiary" meilowe wink Mam nadzieję, że nie będziecie złe na
              mnie? Na pewno się z Wami teraz skontaktują.
              Pozdrawiam
              • neti87 Re: Mi działa 07.04.04, 12:31
                A co napisałaś??? Ja wysłałam podając link, ale nie otrzymałam odpowiedzi.
            • kalinosia EXTRA :-) 07.04.04, 17:28
              Dzięki za info smile Ja też wysłałam i zobaczymy co będzie smile. Może trzeba
              częściej takie rankingi produktów robić? smile pozdrowionka
      • sylwia_a_s Nie dziala mi :( 07.04.04, 11:59
        nie moge wyslac mejla na ten adres z zadnego konta sad
        czy WAm tez ?
        • neti87 Re: Nie dziala mi :( 07.04.04, 12:02
          Ja wysłałam o 11.43, ale nikt jeszcze nie odpowiedział. W każdym razie
          wysyłanie się powiodło.
      • chinskie_ziola Re: UWAGA!!!! BELLA ODPOWIEDZIAŁA!!! 07.04.04, 14:05
        no prosze smile
        nie spodziewalam sie,ze moj topik odniesie taki sukces wink

        a na ten adres anna.wochna@tzmo.com.pl trzeba wyslac swoje dane czy jak?
    • zosia_13 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 12:02
      Tylko Bella Perfecta w niebieskim opakowaniu! Polecam!
      • neti87 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 12:03
        I ja takich używam! Świetne są.
        • deanna1 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 13:20
          Rzeczywiście Bella to rewelacja, a Bella 2003 (2004?) ma taki patent (gumki z
          boku) którego chyba nie ma w żadnych innych podpaskach. Poza tym Libresse
          (niezłe są te nowe na noc, cienkie ale bardzo dobrze wchłaniają). Always - fuj!!
          • zewa1981 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 16:37
            bella sa zdecydowanie najlepsze!!!
      • ciociacesia Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.04.04, 09:32
        > Tylko Bella Perfecta w niebieskim opakowaniu! Polecam!

        ja tam wolę te pomarańczwe smile

        steffi
    • brenya Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 17:35
      Ja tez uzywam tylko i wylacznie bawelnianych Bella. Pamietam jaki szok
      przezylam kiedy kupilam kiedys Belle, a okazalo sie, ze sa z cerata sad
      Myslalam, ze chcieli sie upodobnic do Alwaysow i ze juz nigdy nie zobacze
      bawelnianych podpasek. Malo sie nie poplakalam z zalu. I wtedy na ktorki czas
      przerzucilam sie na podpaski Ria i tez byly rewelacyjne (nie pamietam ceny).
      Ale pewnego dnia polapalam sie co i jak, ze sa po prostu dwa rodzaje Belli -
      bawalniane i z cerata. Mysle, ze te z cerata powinni wywalic z produkcji.

      Bella jest bella!
      • gerdzia1 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 21:36
        dołanczam się do fanek Bellismilenie ma nic gorszego od Always, nie wiem kto je
        jeszcze w ogóle kupuje, nie dość, że drogie to jeszcze beznadziejnesad
    • kwiatek-822 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 07.04.04, 22:50
      Jako mlodziutka nastolatka zafascynowalam bylam reklamami Alwaysow, wiecie
      chcialam byc na topiesmile tzn isc z moda i reklama smile Jednakze powiem szczerze
      zabraklo mi keidys podpasek w domu i mama skusila mnie na Belle
    • bird-dogging BELLA 08.04.04, 11:29
      na poczatku lat '90 przechodzilam krotka fascynacje always'ami, ale to bylo
      dwano i nieprawda. nawet, kiedy wyjezdzalam na dluzej z kraju bralam ze soba
      kilka opakowan BELLI, zeby mni nie zabraklo smile
      • agakukla Re: BELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 02.06.04, 21:10
        Cała moja żeńska familia używa podpasek Belli i naprawdę są super....nie
        zamienimy je na inne,,,,
    • ainer1 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.04.04, 11:51
      Czesc,

      dopisze, ze tez nie cierpie ceraty always i zrezygnowalam z nich calkowicie
      chyab z rok temu a pzrerzucilam sie na libresse i uwielbiam je.
      Mialam tez bella ale chyba nie te zachwalane pzrez was bo ez byly ceratowe...
      (takie dosc grube, z napisem night)

      Renia
    • monika.p6 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.04.04, 12:17
      ja też używam Bella Perfecta, szczególnie lubię zielone i granatowe
      • girl201 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 20:44
        Fakt - always są strasznie ceratowe i nie raz miałam ich dosyć, ale szczerze
        mówiąc ufam im - jeszcze mnie nie zawiodły. Przymierzam się jednak do
        zmiany... - kto wie czy nie na Belle smile Ps. Jak to jest z tym adresem mailowym?
        Co trzeba napisać w treści? Pozdrawiam.
    • mandalay00 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.04.04, 19:11
      Uzywam Always od lat (cieniutkich) i jestem zadowolona. Nie mam zadnych
      problemow z ta jak mowicie cerata, czuje sie komfortowo. Mialam i Belle i
      Libresse, nie czulam sie pewnie, nie odpowiadal mi ten material, ale nie bede
      sie wdawac w szczegolysmile, poza tym byly bardzo nieekonomiczne (chociaz moze to
      przez moje obfite miesiaczki).
      • agulabis Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 09.04.04, 09:25
        podpasek generalnie nie lubię, zwykle używam tamponów OB (w
        wersji "skręconej"); niestety od czasu do czasu przyplątuje mi się zapalenie
        pęcherza i wtedy do łask wracają podpsaki - zawsze wybieram BELLA PERFECTA
        BLUE. Są bardzo dobre. Bawełna daje skórze oddychać. Jak tylko pojawiły się
        ALWAYS'Y to chciałam być nowoczesna (po latach udręki z centymetrowymi
        podpaskami) i przez pewien czas ich używałam. Nie trwało to długo, bo moja
        potrzeba komfortu okazała się silniejsza niż ówczesna moda. Do dziasiaj jestem
        wierna OB i Belli smile)
    • joolanta Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 09.04.04, 11:28
      bella
      • lilka.k Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 09.04.04, 11:34
        Ja też używam belli (niebieskiej).Te 2003 jakoś mi nie podeszły,bo o ile
        pamiętam mają te falbanki z boku i nie bardzo mi to pasowało,ale te niebieskie
        są o.k.
        • chinskie_ziola Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 17.04.04, 20:10
          odpowiedziala Wam bella?
          ja wyslalam maila na ten podany adres i nic...
          a u Was jak?
          • sylwia_a_s Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 17.04.04, 20:40
            U mnie nawet mejl z outlooka nie chcial sie wyslac, byc moze poszedl ze strony,
            ale odzewu ani widu, ani slychu crying
    • briggie Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 17.04.04, 21:06
      Zdecydowanie bella perfecta blue. Always sie nie umywaja. smile
      • cytryna76 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 17.04.04, 23:39
        Tylko Always. Są zdecydowanie najlepsze. Ta jak to mówicie "cerata" powoduje,
        ze sa miękkie i przyjemnie dla skóry , przynajmniej dla mojej. Poza tym dużo
        lepiej chłoną. W belli i libresse miałam wrażenie, jakbym sobie podłozyła
        zwykłą chusteczkę higeniczną lub garśc kosmatej ligliny. i ciągle wydawało mi
        się, ze zaraz przemoknę. Kiedys kupowałam Ria, do czasu gdy i oni nie
        przerzucili się na bawełnę. Widocznie większośc kobiet ją woli. Nie wiem,co
        zrobię , gdy zabraknie alwaysów. A wkladki allday to prawdizwa rewelacja.
        Zdania sa więc podzielone.
        • gosia1983 Dziś znów użyłam Allwaysów i... 17.04.04, 23:52
          Tak, tak. W pewnym miesięczniku były jako dodatek, aż 4 sztuki (czyżby
          Allways "chwytało się ostrza"?). Jakaś nowość więc wypróbowałam. Hmmm... po
          godzinie nie wytrzymałam. Ta "cerata" jak zwykle przykleiła się do pupy. Cóż,
          one są dla mnie nie odpowiednie. Dobrze, że wciąż mam w szafce paczkę Bella
          Nova! I będę mieć ją non stop... aż do końca wink
          Pozdrawiam
        • briggie Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 00:03
          cytryna76 napisała:

          >A wkladki allday to prawdizwa rewelacja.

          A ja od nich dostaję swędzącego uczulenia - pierwszy raz w zyciu cos mnie uczuliło... sad
          • milenka29 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 08:06
            witam i także jestem za bellą, pełen komfort, pozdrawiam i polecam innym.
            • milenka29 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 08:17
              milenka29 napisała:

              > witam i także jestem za bellą, pełen komfort, pozdrawiam i polecam innym.
              aha udało mi sie wysłać do nich emaila , ale dziś niedziela więc nie spodziewam
              sie żę odpiszą pa
              • paraamina Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 10:09
                Ja równiez jestem za Bellą.
                Używam niebieskich Bella Perfecta.
                Lepszych nie znalazłam.
    • kicia.kocia23 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 13:38
      ja przetestowałam wszystkie chyba, jakie są na rynku.
      i oto mój prywatny ranking:
      1) bella 2003
      2) bella nova (są tanie, dobre i bezpieczne)
      3) bella perfecta softicośtam

      Na ostatnim miejscu wszystkie z ceratą, a już na samym końcu drogie allwaysy z
      ceratą (chociaz ostatnio staniały jakoś dziwnie - może już nikt ich nie chce
      kupować?)

      Zawsze mam w torebce malutką, zgrabną bellę 2003, a w domu zapas bella nova.
      Miesiączki mam 7-dniowe, więc ta bella nova jest dla mnie najbardziej wygodna i
      ekonomiczna smile
      Pozdrawiam wszystkie Babeczki smile

    • kocikk Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 16:12
      Moze to dziwne, ale mnie też odpowiada "cerata" Always; to co sie ma wchłonąć-
      wchłania się, a podpaski sa naprawde cieniutkie. Jestem z nich zadowolona
      bardziej niż z bawełnianychsmile
    • beciaw77 Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 18.04.04, 16:41
      Dołaczam do fanek Belli! Always? Nie chce ich za darmo! Kiedyś się skusiłam...
      żałowałam tego bardzo długo bo nie dość że miałam odpieczenia to jeszcze
      nabawiłam się jakiegos uczulenia w "tym" miejscu! Szok! Bella jest i tańsza i
      moim zdaniem dysponuje szerokim wachlarzem swoich produktów! Do wyboru do
      koloru! Tak trzymać!
      Becia
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka