Dodaj do ulubionych

Guzki między łechtaczką, a wargą sromowoą większą

IP: *.internetia.net.pl 04.07.11, 15:14
Witam, na forum jestem 1 raz, ale nie raz czytałam tutejsze wątki.
Mam 13 lat i baaardzo wstydliwy problem sad
Na wstęp powiem że chyba mam jakieś zakażenie, o którym zorientowałam się dopiero około 9 miesięcy temu. Czemu tak sądzę? Z mojej pochwy wydobywa się dziwny biały śluz (o strasznym zapachu, podobnym do ryby) i pojawia biały osad. Było to dla mnie oczywiste, bo odkąd pamiętam.. zawsze tak miałam... Ale nie to mnie najbardziej niepokoi.
Otóż, około 8 miesięcy temu wyczułam dziwny guzek (ruchomy) pod skórą, miedzy wargą sromową większą a łechtaczką (wydaje, że dobrze opisałam tego miejsce - mam 13 lat i nie znam się świetnie na budowie narządów płciowych). Zignorowałam to, przez pierwsze kilka dni wmawiałam sobie, że tego nie ma, potem zapomniałam o tym.
Po kilku miesiącach od tamtego zdarzenia, przy dokładniejszym sprawdzeniu- guzków było więcej (około 5-6), podobnej wielkości (największy około 3-5 mm.) , lecz wydaje mi się, że tak było od początku, tylko reszty nie zauważyłam, myśląc, iż te wszystkie to jeden, ten sam. Chciałam powiedzieć mamie, ale się okropnie wstydziłam .
Około 3-4 miesiące temu pojawiła się ciemna plamka (około 1cm.) też między łechtaczką, a wargą, ale po drugiej stronie od guzków. Nie odstaje, nie boli, nic się z nią nie dzieje. Trochę się wtedy wystraszyłam.
Jednak, ja durna stchórzyłam, a szkoła mnie wciągnęła tak - że nie miałam czasu nic zrobić w tej sprawie. Ale aż do dziś... I właśnie chciałabym wiedzieć co to mnie więcej może być!? Czy to musi być śmiertelnie groźne, lub po prostu groźne, jest szansa, że nic złego się nie stanie??? Wiem, że od lekarza nie ucieknę i muszę o tej sprawie powiedzieć mamie... ALE JAK!? Ja chyba się załamię, proszę pomożecie mi? wiem, że tu są też dorosłe dziewczyny, może któraś coś podobnego miała ? Może powie co to może być?