Dodaj do ulubionych

czy po odstawieniu diane tradzik powroci??

09.06.04, 10:40
uzywam diane dopiero 2 miesiace ale juz sie obawiam co bedzie po odstawieniu.
slyszalam ze tradzik powraca ze zdwojona sila. ile czasu mozna brac
diane.???? slyszalam ze do trzech lat bez robienia przerwy? jak to jest
Obserwuj wątek
    • martini_very_bianco Re: czy po odstawieniu diane tradzik powroci?? 09.06.04, 10:49
      wróci, bo "leczenie" go tabletkami antykoncepcyjnymi to jedynie zaleczenie
      objawu. Dużo tutaj było postów od dziewczyn, które po odstawieniu tabletek
      znowu wracały do punktu wyjścia w kwestiach trądzikowych. Z problemami
      skórynymi tak jest - samo się nie zrobi i tabletka nie załatwi problemówsad

      16%VOL
      22%VAT




      --
      takie tam... forum homeopatyczne
      forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=19760
    • nati85 Re: czy po odstawieniu diane tradzik powroci?? 09.06.04, 11:37
      Pigułki tylko pozornie leczą trądzik i hirsutyzm (nadmierne owłosienie). W
      czasie ich łykania cera może się poprawić, ale to tylko dlatego, bo organizm
      jest w tym czasie uśpiony i sam nie produkuje hormonów! Po odstawieniu wszystko
      wraca do stanu sprzed pigułek, a czasami nawet jest gorzej (problemy hormonalne
      się nasilają, bo organizm długo nie może złapać swojego naturalnego rytmu). Tak
      więc pigułką leczy się tylko chwilowo objawy, ale nie przyczyny! Na trądzik
      lepiej pić drożdże (tak jak tu ktoś radził), bratek, regularnie oczyszczać
      skórę, a nie faszerować się bombą hormonalną jaką jest Diane 35.
      • Gość: beti25x Re: czy po odstawieniu diane tradzik powroci?? IP: *.net24.prv / 80.51.233.* 09.06.04, 19:43
        Lepiej zgłoś się do porządnego endokrynologa. Ja mialam podobne problemy i
        tenże lekarz owszem przypisal mi Diane po to żeby uwolnić mnie od tego
        czerwonego koszmaru ale od razu zaznaczyl ze moge to zażywać tylko chwilę (w
        moim przypadku uzasadnione było zażywanie tego przez rok). Od razu jednak
        stwierdzil po wielu badaniach, że problemy mi nie przejdą bo mam tzw. blok
        nadnerczy i produkuję zbyt dużo hormonów męskich. Tak więc po odstawieniu Diany
        problem znówu by powrócił i właśnie dlatego żeby nie przedłużać czasu jej
        brania przepisał mi inne leki właśnie na to schorzenie. Ale schorzeń z takimi
        objawami jest bardzo dużo dlatego radzę przed paniką pójść do dobrego lekarza
        najlepiej endokrynologa. Ja bratki i drożdże i różne takie rzeczy stosowałam
        non stop i nic nie pomagały. One moga być tylko pomocnym dodatkiem ale problemu
        jeśli jest powazny tak jak u mnie nie usuną. Bedziesz pić tony bratków i
        drożdży a syfki dalej nie będą sobie z tego nic robić. Ja poczułam przez długi
        czas naprawde ulgę wielką po kuracji mojego lekarza. Teraz coś mi wyskakuje
        więc znów zapisał mi Dianę ale to juz po 4 latkach przerwy i zaledwie na 4
        miesiące - ale przy tej chorobie tak niestety jest że kłopot może się
        powtarzać. Pozdrawiam ciepło i życzę ci wytrwałości w walce z trądem!!!
        • Gość: jemioła Re: czy po odstawieniu diane tradzik powroci?? IP: *.petrus.com.pl 10.06.04, 14:10
          Hej! Z trazikiem męczę sięjuz od 8 klasy szkoły podstawowej a teraz mam 29 lat.
          Jak słyszę o drożdżach i bratku to przypominają mi się tamte czasy, bo wtedy
          tez to polecano - żadnych efektów! Dopiero Diane, kóra brałam 7 lat- z
          miesięczna przerwą przyniosła efekty. Polecił mi ją dermatolog, u którego byłam
          z trądzikiem. Musiałam iśc do ginekologa i pokazać zalecenia dermatologa. Od
          tamtej pory cały czas byłam na Dianie. Od kiedy odstawiłam tabletki- wszystko
          wróciło i to mozna nazwać, ze podwójnie bo objawy mam jak przed braniem
          tabletek. Póki co, olewam to jak wyglądam bo teraz dziecko jest dla mnie
          najważniejsze. Chodzę do kosmetyczki i tylko regularne oczyszcznie oraz
          kosmetyki do cery trądzikowej firmy La Roche Posay ( Effaclair ) dają jakieś
          rezultaty, oczywiście nie powodują one cery doskonałej, ale łagodzą dalszy
          rozwój stanu trądzikowego. Pozdrawiam...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka