Dodaj do ulubionych

straszne wahania nastroju!

IP: *.dynamic.chello.pl 13.03.13, 18:07
Kobitki drogie, proszę o pomoc, bo już sama nie wiem co robić sad Od dawna męczą mnie straszne wahania nastroju związane z etapami cyklu. Na początku cyklu zawsze towarzyszy mi bardzo bolesny i obfity okres, potem ok. 4 dni spokoju który jest jedynym momentem w ciągu całego miesiąca kiedy mam ochotę na seks i kiedy czuję się świetnie, a później jest już równia pochyła w dół do tego stopnia, że już tydzień przed okresem mam stany depresyjne, czarne myśli i napady złości. I tak miesiąc w miesiąc! Czuję się jak niewolnik własnego ciała. Czasem moje samopoczucie popada w skrajności w ciągu zaledwie jednego dnia. Od dawna mam podejrzenie, że coś nie tak z moimi hormonami. Rok temu zasygnalizowałam to mojemu ginekologowi, ale ten nie widział potrzeby wysłania mnie na jakiekolwiek badania. Poszłam więc na nie prywatnie i wszystkie hormony płciowe oraz tarczycy: tsh/ft3/ft4 wyszły w normie. Co jest ze mną nie tak? Powtórzyć znowu badania? Albo zrobić jakieś dodatkowe? Bardzo proszę o pomoc! sad
Mam 27lat, nie mam dzieci, nie przyjmuje antykoncepcji hormonalnej, ani żadnych innych leków.
Obserwuj wątek
      • Gość: Lea Re: straszne wahania nastroju! IP: 195.94.198.* 15.03.13, 09:08
        Dwa lata temu lekarz przepisał mi tabsy na złagodzenie bolesnych i obfitych miesiączek, ale wytrzymalam tylko 4 miesiące. Mialam chyba wszystkie efekty uboczne, a wahania nastroju osiągnęły wtedy apogeum. Miałam napady płaczu nawet kilka razy dziennie, zerowe libido, byłam ospała i ciągle rozdrażniona. Nie pomogła nawet zmiana tabletek na lżejsze sad
        • honat5 Re: straszne wahania nastroju! 15.03.13, 12:59
          Gość portalu: Lea napisał(a):

          > Dwa lata temu lekarz przepisał mi tabsy na złagodzenie bolesnych i obfitych mie
          > siączek, ale wytrzymalam tylko 4 miesiące. Mialam chyba wszystkie efekty uboczn
          > e, a wahania nastroju osiągnęły wtedy apogeum. Miałam napady płaczu nawet kilka
          > razy dziennie, zerowe libido, byłam ospała i ciągle rozdrażniona. Nie pomogła
          > nawet zmiana tabletek na lżejsze sad
          Napisz na honat5@gazeta.pl napiszę,jak temu zaradzić.
      • darthtyrannus Re: straszne wahania nastroju! 12.01.14, 21:10
        Witam,
        Wystawiam na sprzedaż zestaw słuchawek Valkee w bardzo okazyjnej cenie. Wygrałem je w konkursie organizowanym własnie przez Valkee, więc towar ma wszystkie oznaczenia i zafoliowanie pochadzące prosto od producenta. Zapraszam do obejrzenia oferty na portalu tablica.pl - tablica.pl/oferta/valkee-sluchawki-do-swiatloterapii-nowe-zafoliowane-ID4AfCx.html
    • enoive Re: straszne wahania nastroju! 22.11.13, 00:18
      To jest PMDD czyli Premenstrual Dysphoric Disorder, bylo o tym sporo na forum:
      forum.gazeta.pl/forum/w,216,117216387,122893458,Re_PMDD_gorsza_wersja_PMS_zesp_przedmiesiaczk.html
      forum.gazeta.pl/forum/w,216,136932117,136994786,PMDD.html
      forum.gazeta.pl/forum/w,216,131610429,132393386,PMDD_nie_PMS.html
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka