Dodaj do ulubionych

koniec z cerazette! czemu nie mam okresu?

IP: *.vline.pl 19.08.04, 14:53
czy po cerazette (przestalam brac przy 4 opakowaniu po wzieciu z niego 5
tabletek) moze opoznic sie okres?
ten normalny juz
po 28 dniach nic..
teraz juz 13 dni odkad powinnam(czyli ...41) dostac okres a nic..
cholerka co to znaczy??
Obserwuj wątek
    • klaudiaa2 Re: koniec z cerazette! czemu nie mam okresu? 20.08.04, 11:19
      Portia , ja bralam logest, po 3 opakowaniu nie mialm okresu, do tej pory nie
      mam dzisisj jest 20 a ja powinnam dostac 9, w trakcie zazywania 3 opakowania
      logestu mialam palmienia i cos jakby okres hmmm, lekarz zmienil mi pigguly na
      femoden- sa troche mocniejsze, ale juz nie wzielam balam sie ze jestem w ciazy
      itp, zaczelam sie po prostu obawiac pigul...
      w ciazy nie jestem bo mialm robiony test ( w szpitalu nie z apteki), mialam tez
      badanie krzepliwosci krwi i morfologie, badania wyszly ok, lekarz powiedzial ze
      na razie nie daje zadnych lekarstw, mam sie zglosic za 2 tyg do kontroli jesli
      nie bedzie okresu dalej to znowu bede mial test ciazowy robiony, teraz
      czekam ... mysle ze okres dostane z "normalnym terminie" czyli w nastepnym
      miesiacu
      idz do lekarza powiedz mu co i jak, ja mojemu powiem (jjelsi okresu nie
      dostane) zeby mi dal skierowanie na badania na poziom hormonow, nie zwlekahj
      tylko idz do lekarza
      ja rezygnuje z pigul , no chyba ze bede miala badania na poziom hormonow i na
      tej podstawie przepisze mi piguly, na pewno nie zgodze sie znowu na piguly
      przepisane metoda prob i bledow,
      pozdrwaiam goraco

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka