Dodaj do ulubionych

Pigułki antykoncepcyjne Qlaira

20.11.22, 18:30
Witam. Jestem na 3 opanowaniu pigułek antykoncepcyjnych Qlaira. Czuję się ok ale mam plamienia i krwawienia środcykliczne. Pierwsze opakowanie rozpoczęłam jak należy w dniu okresu. W 16 dniu wystąpiło krwawienie środcykliczne które trwało 3 dni i następnie niewielkie plamienia. Krwawienie pojawiło się w dniu przyjęcia pierwszej czerwonej tabletki. Na drugim opakowaniu już nie miałam plamień ale krwawienie pojawiło się już tydzień wcześniej bo na 21 tabletce. Nie przerwałam mimo tych krwawień i stosowałam tabletki do końca opakowania. Następna zgodnie z harmonogramem zaczęłam 3 opakowanie. Czy ja dobrze zrobiłam? Czy skuteczność antykoncepcji została zachowana?Zastanawia mnie czy te tabletki wogole na mnie działają skoro krwawienia nie występują z odstawienia tylko wedle własnego schematu. Do tego mam bóle menstruacyjne i śluz. Przez ginekologa byłam dwukrotnie badana i jestem zdrowa.
Obserwuj wątek
    • sylwia0i12 Re: Pigułki antykoncepcyjne Qlaira 25.11.22, 11:26
      krwawienia śródcykliczne to w miarę częste przy hormonach. Jeśli po 6 miesiącach się nie ureguluje to radze do ginekologa iść. Ja np. odstawiłam antykoncepcję i i tak wszystkie problemy sprzed brania powróciły... na stałe nic się nie uregulowało po odstawieniu, więc monitoruję cykle z pomoca komputera cyklu Cyclotest MyWay

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka