Dodaj do ulubionych

zatrzymywanie wody

IP: *.gdansk.sdi.tpnet.pl 03.02.05, 09:31
Błagam pomożcie, już nie wiem co robić. Coraz mniej jem, coraz więcej ćwicze a
jestm spuchnięta i waga idzie w góre. Wiem, że na 100% jest to zwiazane z
plastrami Evra. Niestety to jedyny środek, który moge przyjmować. Czy jest
jakiś sposób aby mieć naturalną wagę podczas stosowania estrogenów?
Obserwuj wątek
      • Gość: destinka Re: zatrzymywanie wody IP: *.gdansk.sdi.tpnet.pl 03.02.05, 12:57
        w tym problem, że nie mogę odstawić. Mam androgeny na górnej granicy. Bez
        pigułek anty mam olbrzymie kłopoty z trądzikiem. Nie jakieś 2 krostki na krzyż,
        ale koszmar zajmujący połowę powierzchni ciała. Naprawdę marze o tym aby nie
        stosować estrogenów. Nie czuję się na nich dobrze ani psychicznie ani fizycznie.
        Skóra tez nie jest idealna ale i tak jest bez porównania lepiej niz było. Gdybym
        znała inną motodę obniżenia androgenów to bardzo chetnie porzuciłabym plastry.
        Stosowałam spironol ale z marnym efektem. Juz naprawę nie wiem co robić.
    • akima8 Re: zatrzymywanie wody 04.02.05, 18:34
      Może zapytaj lekarza o Diane-35.Mój lekarz przepisał mi to gdy miałam problemy
      z tradzikiem. Działa antykoncepcyjnie.Jeśli chcesz moge przesłać Ci mailem
      informacje o Diane.Jestem bardzo zadowolona, a tez miałam problemy z
      zatrzymywaniem wody w organizmie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka