Dodaj do ulubionych

przebarwienia na twarzy

06.06.02, 14:15
Potrzebuję rady jak sobie poradzić z przebarwieniami na twarzy. Pojawiły się
one niedawno, jakiś miesiąc temu. Są to małe plamki w okolicach oczu, nad
kośćią policzkową, pod kącikiem oka. Przypuszczam, iżsąto skutki brania
tabletek i działana słońca. Do solarium nie chodzę i specjalnie się również nie
opalam na słońcu. Więc pewnie musała to być styczność słonca podczas drogi z
pracy i do pracy oraz innych spacerów.
Proszę o radę jak sobie z tym poradzić. Kremy z filtrem? Maści? Co może pomóc
by się tego szpetnego czegoś pozbyć?
Z góry dzięki serdeczne
Jo
Obserwuj wątek
    • staua Re: przebarwienia na twarzy 06.06.02, 14:26
      Chyba to rzeczywiscie po pigulkach - fotouczulenie. Ja pierwszy raz
      zaobserwowalam u siebie przebarwienie pod okiem w zeszlym roku. Mam piegi, ale
      to jest duzo wieksza plamka. Pocieszy Cie moze, ze to zaniknie w zimie (lub
      jesli bedziesz uzywac silnych filtrow = brak oddzialywania UV nz skore), ale po
      jakimkolwiek opalaniu pojawi sie znowu.
      Nie wim, jak podziala odstawienie pigulek...ja dzis biore ostatnia i KONIEC!
      Moze zniknie...
      • trik Re: przebarwienia na twarzy 06.06.02, 17:07
        też miałam przebarwienia na twarzy-szczególnie w okolicy oczu, kiedy brałam
        pigułki; w moim przypadku na 100% pigułki były przyczyną plam, gdy przestałam
        je brać to po kilku miesiacach przebarwienia zniknęły
        • giovanita Re: przebarwienia na twarzy 07.06.02, 16:55
          Dzięki dziewczyny!
          Ja jeszcze nie odstawiam pigułek wieć muszę zadziałać kremem z filtrem.
          Najgorzej jest rano kiedy twarz bez makijażu i wyglądam jakbym się
          niedomyła. smile)
          Mam nadzieję, że to zniknie.
          Dzięki jeszcze raz.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka