Dodaj do ulubionych

Z DIANE NA YASMIN, a co z cerą?

IP: 217.153.196.* 06.02.06, 17:18
Jestem juz po 4 opakowaniach diane, wszystko byłoby w porządku, gdyby nie
paskudny nastrój pojawiający się od czasu od czasu. Dzisiaj dostałam od
lekarza receptę na pigułki yasmin. Mam pytanie do dziewczyn, które taką
zmianę mają już za sobą: czy pogarsza się po niej stan cery? Pigułki biorę ze
względu na PCO i trądzik. Pozdrawiam wszystkie forumowiczki, życzę Wam dużo
zdrówkasmile
Obserwuj wątek
    • borowka.dg Re: Z DIANE NA YASMIN, a co z cerą? 09.02.06, 21:39
      ja brałam Diane 35 przez mniej więcej rok, zastępnie przez 2 cykle brałam
      Yasmin (po 2 opakowaniu odstawiłam tabsy, nie z powodów jakiś nieporządanych
      objawów, tylko taki był "plan"). Pogorszenia stanu cery nie zauważyłam, z tymże
      Yasmin strasznie mnie "wysuszyło" (chodzi zarówno o skórę ogólnie, jak i
      miejsca intymne), także używaj intensywnie nawilżających balsamów. Poza tym,
      jeśli chodzi o cerę, ok. pzdr. b.
    • gocha221 Re: Z DIANE NA YASMIN, a co z cerą? 10.02.06, 15:25
      Ja tez mam PCO, z cera nigdy nie było źle, od czasu do czasu małe coś.
      Po roku brania Diane35 przeszłam na Yasmin, teraz kończe pierwsze opakowanie.
      Z cera jest troszke gorzej niż przy Diane (wtedy była idealna), ale nie jest źle.
      Za to z przetluszczaniem włosow jest tragicznie, chyba gorzej niż przed Diane a
      wtedy myślalam, ze to juz szczyt.

      Poza tym czuję sie lepiej niż z Diane, mam lepszy nastrój, libido poszlo do góry.
      balam sie tego wysuszania (yasmin ma działanie lekko odwadniajace)ale ja tego
      nie zauważyłam.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka