Dodaj do ulubionych

Terapia hormonalna a włosy i skóra ?

IP: *.aster.pl 13.11.06, 22:48
Witam,
moze ktoras z Was ma doswiadczenia z hormonami?
Rozpoczelam terapie hormonalna ze wzgledu na zaburzenia hormonalne i
miesniaki. Biore od jakis dwoch tygodni i niestety musze stwierdzic, ze stan
mojej skory i wlosow bardzo sie pogorszyl. Wlosy wypadaly mi juz co prawda od
dawna, ale teraz to sie nasililo, a w dodatku zaczely sie przetluszczac,
staly sie ciezkie i matowe. Skora tez nie wyglada najlepiej - pojawily sie
wypryski. Czy to normalne? Kolezanka powiedzilala mi, ze organizm musi sie
przestawic i wszystko powinno wrocic do normy, ale ja jestem po prostu
niezadowolona ze swojego wygladu! Zawsze mialam ladna cere i puszyste wlosy,
a dzis nie moge w zaden sposob ich ulozyc.
Czy powinnam to przeczekac?
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka