Dodaj do ulubionych

yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne

07.12.08, 16:53
Witajcie dziewczyny mam pytanie o ewentualne Wasze skutki uboczne
brania Yasmin? moje to ostatnio suchość pochwy, spadek libido,
zmienne nastroje, bóle migrenowe, duszności. Przez przypadek
przeczytałam o wycofaniu Yasmin z Holandii i o przypadkach
śmiertelnych. Kiwdy pytam mojego lekarza to twierdzi żeby nie
kojarzyć tych objawów z Yasmin? Dziewczyny jak Wy czujecię się po
tych tabletkach? Pozdrawiam i liczę na Was.
Obserwuj wątek
        • marzeka1 Re: yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne 07.12.08, 18:40
          Nie do końca się z tobą, doral, zgodzę. Moja siostra robiła badania, pilnowała wizyt u gina itp., a i tak dostała po tabsach zakrzepicy mózgowej i udaru niedokrwiennego mózgu, wg lekarzy cudem przezyła, do zdrowia wracała 1,5 roku. Wiem jednak, że tu zlekceważono wywiad rodzinny, bo w ogóle nie powinna tabsów brać, bo jest w tej NIELICZNEJ (ale jednak) grupie kobiet, którym tabsy szkodzą, inne łykają latami i nic. Jesli założycielka wątku czuje, ze ma od tabsów sporo skutków ubocznycjh, to może też jest w tej grupie, której szkodzą??? Nieprzypadkowo ulotka w tabsach jest taaaaaka szeroka, gdy chodzi o skutki uboczne i pzreciwskazania.
        • enith Re: yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne 07.12.08, 20:42
          > gdyby jakikolwiek lek powodował zgony, zostałby natychmiast wycofany z obiegu.

          Wolne żarty. Jak każdy hormonalny środek anytkoncepcyjny, Yasmin może spowodować zator, który w pewnych przypadkach bywa śmiertelny. To nie jest powód do zniesienia leku z rynku. W USA co roku na zator umierają kobiety stosujące antykoncepcję hormonalną, ale nikt na razie niczego nie wycofał. O ryzyku zatoru (i śmierci) napisane jest w ulotce KAŻDEGO leku antykoncepcyjnego z hormonami. Poza tym, jak ktoś wyżej napisał, od aspiryny też poumierali ludzie, a póki co jej nie wycofano.
    • fabiankaa Re: yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne 07.12.08, 21:35

      katherin14 napisała:

      > Witajcie dziewczyny mam pytanie o ewentualne Wasze skutki uboczne
      > brania Yasmin? moje to ostatnio suchość pochwy, spadek libido,
      > zmienne nastroje, bóle migrenowe, duszności. (...)Kiwdy pytam
      mojego lekarza to twierdzi żeby nie kojarzyć tych objawów z Yasmin?

      No to doktorek musi niezle dostawac profity za wciskanie takiego
      kitu i przepisywanie yasmin. Bo to typowe skutki uboczne tabletek -
      wystarczy przeczytac ulotke.
      Inne opinie?
      prosze
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15080&w=75887995&a=75887995
      • moniak7 Re: yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne 08.12.08, 16:26
        Biore pol roku i mam spore nasilenie bolow glowy, oczywiscie spadek
        libido i takie tam, to co czesto. Lekarka powiedziala, ze to typowe
        dla antykoncepcji ale zmienila na yasminelle na probe i pilnie
        wyslala na konsultacje do neurologa. Neurolog tego tez nie
        zlekcewazyl i kilke dni potem mialam tomografie glowy(wedlug
        neurologa standard przy czestych bolach glowy). Wlsanie zcekam na
        wizyte, obie lekarki powiedzialy, ze gdyby sie to utrzymywalo ze
        srodkow trzeba zrezygnowac, bo oznacza to, ze zle mi sluza.
        Pozdrawiam i zycze innego lekarza.
          • Gość: Lilia_wodna Re: yasmin-skutki uboczne, przypadki śmiertelne IP: *.pool.einsundeins.de 10.12.08, 19:10
            Ja brałam Yasmin przez rok, na początku mialam bardzo silne wymioty
            które zaczynałay sie zawsze na początku opakowania przez kilka dni,
            potem bylo ok. Wymioty trawały jakieś 4 miesiące. Jak dzwoniłam do
            lekarza mówiąc mu o tym to powiedział ze to nie od tabletek. Jak
            mozna to sobie tłumaczyc? Jeśli zdażały sie zawsze w okreslony
            sposób? Oczywiście wywiadu tez pożadnego ze mna nie zrobił( palant!)
            Wystarczyło spojrzeć na moje nogi i nie powinien mi hormonów
            przepisywac, no ale miałam do niego zaufanie bo prowadził mi ciąże i
            było ok, ale może dlatego że tez zadnych problemów nie było!
            Miałam tez zawroty głowy , teraz nie biore zadnych tabletek , bo po
            1 nie moge, ale i tak bym juz nie chciała!
            Tabsy zawsze zostawiaja po sobie ślady w organiźmie.
            Tak powiedział mi flebolog ,że zyły po tabsach nigdy nie będą w
            takim stanie w jakim by były, jakby ich sie wogóle nie brało.

            No i mam cudowne libido...po co mi tabsy jak się nie ma ochoty na
            sexwink

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka