Dodaj do ulubionych

dom poniemiecki kupno i remont

12.09.10, 22:51
Witajcie. Wymyśliłam sobie, że kupimy dom poniemiecki taki do zamieszkania i remontu, a nasze mieszkanie sprzedamy dobierzemy troszkę kredytu i będziemy bardzo szczęśliwi, ale jak to zrobić aby było ok i nie wpaść w pułapki? Może coś doradzicie, bo nie znam się na tym. Na dzień dzisiejszy znalazłam dom cena ok 200 tys. według mnie należałoby zrobić dach i w środku ściany - gładzie, podłogi panele kuchnie i łazienkę (płytki armatura) i wyliczyłam sobie że wydam na to ok 50 tyś, czy mi tyle starczy? POzdrawiam Ulka
Obserwuj wątek
    • Gość: cromwell Re: dom poniemiecki kupno i remont IP: *.163.246.94.ip4.artcom.pl 13.09.10, 19:30
      droga izabelo z turbodoladowaniem
      kost wyremontowania takiego domu/po lebkach/
      waha sie w granicach 200-300 tysiakow
      twoje biedne 50 to kropla w morzu
      wystarczajaca zeby cie utopic

pzdr.
      • Gość: ewa Re: dom poniemiecki kupno i remont IP: 94.75.121.* 13.09.10, 19:41
        jak duzy jest dom? generalny remont, a taki pewnie bedzie potrzebny, to ok 1.5-2tys/m2! Dom ma chyba wiecej niz 25m2? 50 tys to bedzie malo nawet wymiane mediow.
    • Gość: maciekq Re: dom poniemiecki kupno i remont IP: 85.19.195.* 19.09.10, 21:54