apd2
04.01.11, 19:30
Witam,
ostatnio miałam remont łazienki, kafle zostały zakupione w salonie Paradyż.
W niedługim czasie po zakończeniu remontu zauważyłam,że w łazience i wc szkliwo na kaflach zaczyna pękać i jest tego coraz więcej.
Kafle w łazience i wc są z tego samego rodzaju (Hiroe) z tym, jedne są we wzory,drugie gładkie, w różnej kolorystyce.
Złożyłam reklamacje, specjalista przyjechał i stwierdził,że peknięcia nie są spowodowane wadą płytek, tylko nieodpowiednim ich zamontowaniem (przygotowaniem podłoża itp)
W protokole reklamacji pojawia sie informacja, że:
-nastąpiło odspojenie płytek od podłoża (głuchy odgłos podczas opukania okładziny ceramicznej),
-pęknięcia wystepują na płytkach odspojonych,
-peknięcia zaprawy spoinowej,
-montaż płytek na farbie emulsyjnej (ściana z cegły,tynk wapienno cementowy,gładź gipsowa,farba),
-peknięcia szkliwa wystepują na ścianach z cegły i na elementach zabudowy z płyty kartonowo-gipsowej.
Natomiast ekipa,która remontowała nam łazienkę i wc stwierdziła,że to jest niemożliwe, że ich robocizna miała wpływ na pękanie kafli, że wykonują tego typu prace od 15 lat i nigdy nie mieli tego typu problemów.
Proszę o radę co mogę zrobić jeszcze w tej sytuacji?
Czy rzeczywiście wykonawca mógł popełnić błąd przy kładzeniu kafli?A może być to wina samych kafli?
Proszę o pomoc.