Dodaj do ulubionych

Koszt budowy domku 25 m2?

15.05.11, 13:10
Witam,
Czy ktoś się orientuje, jaki jest koszt wybudowania (okolice Warszawy) z wykończeniem takiego małego domku 25 m? Chodzi mi o domek całoroczny, murowany. I ile czasu mnie więcej trwałaby budowa teraz właśnie, w te ciepłe miesiące? Jestem zupełnie zielona w tym temacie, więc jeśli ktoś się orientuje, to będę wdzięczna:)
Obserwuj wątek
    • mruwa9 Re: Koszt budowy domku 25 m2? 15.05.11, 13:41
      Wiesz, gdybys postawila domek drewniany, w technologii skandynawskiej, to wlasnorecznie mozna by go postawic w jeden sezon ( w miesiac moze) ,z minimalnym udzialem fachowcow. Moj maz tak zbudowal co prawda tylko 15-metrowa szopke, za to zrobil to zupelnie sam, sporadycznie potrzebowal pomocy drugiej osoby w przytrzymaniu jakiejs deski czy papy. Koszt- tylko material, a dobrze zaizolowany spokojnie moze sluzyc caly rok ( ogromna wiekszosc domow w zimnej Szwecji jest drewniana).
      • aniuta04 Re: Koszt budowy domku 25 m2? 16.05.11, 19:04
        Gość portalu: Montezuma napisał(a):

> 25m2 ??????????
        > Z kawalerki o takim metrażu uciekłem własnie na 140m2 użytkowej (domek)
        > Dom od zalania fundamentów po więźbę dachową - 2 miesiące.

Wiem, że to niewielki metraż, ale na początek to mi wystarczy no i finansowo powinnam się wyrobić...

• mruwa9 Re: Koszt budowy domku 25 m2? 17.05.11, 10:22
          Obawiam sie, ze jesli zamierzasz mieszkac w nim sama caly rok (nie ma to byc tylko domek letniskowy, na wypady sobotnio-niedzielne), to 25m2 nie zapewni ci minumum komfortu, warto rozejrzec sie za czyms nieco wiekszym. Dom drewniany to bardzo dobry kierunek, ale np. gotowca pod klucz ponizej 50m2 ciezko bedzie znalezc. Pogooglaj, zbierz oferty, poczytaj Muratora, dowiedz sie jak najwiecej, zanim podejmiesz decyzje. Nawet wlasnoreczna budowa domu szkieletowego bylöaby mozliwa, trzeba tylko miec podstawowa wiedze na temat technologii.