Dodaj do ulubionych

Domek z drewna bali całoroczny

27.05.11, 12:17
Witam Proszę o poradę Jestem zainteresowana postawieniem na działce domku z drewna lub bali całoroczny Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie dlatego proszę o poradę Poszukuję domku nie dużego dla rodziny 2+2 ( ok 60-70m2 POW ZABUD)Działka ma pow 1200 m2 więc domek najlepiej jakbybył z możliwością zagospodarowania poddasza.Na co mam zwrócić uwagę
Proszę o informacje gdzie u kogo najlepiej zamawiać domki
Może macie sprawdzonych wykonawców.Domek będzie stawiany w woj.mazowieckim
Obserwuj wątek
    • Gość: no Re: Domek z drewna bali całoroczny IP: *.internetia.net.pl 27.05.11, 12:45
      Daj sobie spokój z domem z bali/drewna .
      Mamy XXI a nie XIX wiek.
      Są przecież dużo lepsze od drewna materiały budowlane.
      Dom musi spełniać też pewne podstawowe wymagania ( cieplne, p.poż., itd. ) ?
      Z samego drewna i tak go nie postawisz a poza tym będzie wówczas musiał być nafaszerowany chemią, która nie jest obojętna dla zdrowia.
      Pomijam już to, że w PL ( wberw pozorom ) jest b.trudno jest kupić odpowiednie ( dobre ) drewno i jest ono drogie. M3 drewna ( dobrego drewna ) kosztuje np. co najmniej 15-20 razy więcej niż m3 styropianu, który pod wieloma względami ma lepsze właściwości od drewna ( i nie tylko o właściw. termo-izolacyjne chodzi ), inne porównania sobie podaruję ...
      Poza tym w domu drewnianym z czasem będziesz miał/a robaki, grzyby, pleśnie, wypaczenia, szczeliny, itd.
      Po co Ci to ?
      Szopę. stodołę, itd. możesz sobie z drewna zbudować ( a i tak nie jest to najlepsze roozwiązanie ) ale nie dom.
      Takie jest moje zdanie.

Krótko mówiąc dom z drewna to poroniony pomysł
      ... ale zrobisz sobie jak chcesz.
        • Gość: zenobia Re: Domek z drewna bali całoroczny IP: *.elblag.vectranet.pl 29.05.11, 17:18