Dodaj do ulubionych

Świąd i krwawienie z odbytu

09.12.09, 10:54
Bardzo prosze o poradę i wskazówki co mi może dolegac - do lekrza pójde
dopierow przyszlym tygodniu, boo inaczej mnie pracodawca wywali z roboty;-(
Jestem po chorobie, przez 8 dni brałam Augmentin i duzo innych leków, także
codziennie Pyralgine w czopku, mało jadlam - nie wiem czy to ma związek z
moimi obecnymi dolegliwościami, ale byc może.
2 dni po odstawieniu antybiotyku pojawił sie świat odbytu, a na nastepny dzien
zamienił sie w pieczenie. Własciwie nie czuje go w ciagu dnia, a tylko przy
oddawaniu stolca - wtedy boli, piecze i krwawi.
Pierwsze co mi przyszło do głowy to jakaś grzybica odbytu po tych
antybiotykach, ale nawet nie wiem, czy jest taka choroba;-)
Prosze poradzcie, co to może byc i jakie domowe sposoby i dostepne bez recepty
leki moga pomóc.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka