Dodaj do ulubionych

Fervex a ból żołądka

28.02.11, 19:36
Nigdy nie miałam większych problemów z żołądkiem, dlatego jestem zdziwiona, że po zażyciu Fervexu dostałam bardzo dużego bólu brzucha. Sytuacja powtórzyła się aż trzy razy, więc ewidentnie jest tu coś nie tak z tym niby nieszkodliwym lekiem. Czy ktoś z Was miał podobną historię z tym specyfikiem?
Obserwuj wątek
    • tretka Re: Fervex a ból żołądka 28.02.11, 20:36
      Widocznie jesteś nadwrażliwa na któryś ze składników leku. Ja akurat się z tym nie spotkałam, ale wiem, że u mnie w rodzinie jest kilka osób dostających bólów brzucha po ibupromie itp. (a np po pyralginie już nie)
    • mbienius Re: Fervex a ból żołądka 27.07.11, 15:49
      A badałaś się może pod kątem wrzodów czy uszkodzeń żołądka? Bo to może być powodem takiej reakcji na lek.
      Ja osobiście nie miałam bólu brzucha, ale po nim jestem maksymalnie otumaniona, nie mogę normalnie funkcjonować.
      Dlatego jak mam gorączkę to najpierw próbuję zwalczyć w jakiś naturalny sposób, na przykład chłodna kąpiel, gdy to nie pomaga, wtedy biorę np: Pyralginę.
      Ale gdy masz bóle brzucha po leku to ich unikaj i zrób badania dla pewności.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka