Dodaj do ulubionych

Nieprzyjemny zapach z ust!!!

IP: *.lubin.dialog.net.pl 18.06.04, 23:44
Juz nie wiem co robic!!!Od pewnego czasu odczuwam w ustach nieprzyjemny smak,mimo tego że wszystkie ząbki mam zdrowe.Zmieniłam nawet dentyste żeby się upewnić!!!Lekarz powiedział, że "klapka"poprzedzająca wejscie do żołądka sie nie zamyka i caly kwas cofa się, stąd to nieprzyjemne uczucie.Przepisał mi tabletki Ortanol(na 4 tygodnie),biore je juz ponad 20 dni i nie widzę poprawy. Poradzcie cos bo zbliżają sie wakacje a ja nie chcę powalać swoim oddechem!!!Może ktoś miał coś takiego??Z góry dziękuję.pozdrowionka.
Obserwuj wątek
        • izado Re: Nieprzyjemny zapach z ust!!! 19.06.04, 14:32
          Pytałam o rodzaj zapachu, bo jeżeli jest to zapach acetonowy to Twój organizm
          jest w stanie ketozy. Przyczyn może być kilka: odchudzanie właśnie, dużo owoców
          i soków owocowych diecie, zbyt dużo tłuszczy w stosunku do węglowodanów,
          cukrzyca. Tyle przychodzi mi do glowy.
          Jeżeli to inny rodzaj zapachu przyczyną może rownież być to co i jak jesz -
          jeżeli białko zalega w żołądku wtedy najprościej rzecz ujmując gnije tam. Czy
          ten lekarz pytał Cie o dietę?

          Iza.
          • Gość: krakersik Re: Nieprzyjemny zapach z ust!!! IP: *.lubin.dialog.net.pl 19.06.04, 15:19
            Pytał co jem i fakt:wszystkie grzeszki żywieniowe wymienił(szybkie i nieregularne jedzenie, obfite posiłki przed snem, alkohol, dużo słodyczy...)Teraz, jak biore te tabletki to juz się tak nie odżywiam, i najbardziej martwi mnie to, że mimo dłuższego czasu zażywania tabletek nie widzę polepszenia sytuacji.Izydo, nie wiesz czy one nie leczą przez ten mój wcześniejszy tryb odżywiania?Pozdrowionka:)))
            • izado Re: Nieprzyjemny zapach z ust!!! 19.06.04, 20:57
              Ortanol hamuje wydzielanie soku żołądkowego, więc jezeli rzeczywiście masz
              problem z cofaniem się treści żołądkowej do przełyku to to raczej niewiele
              pomoże. Może co najwyżej zmniejszyć uciązliwość ale nie usunie problemu.
              Za to jeżeli przyczyną problemu jest sposób odżywiania to moim zdaniem te
              tabletki jeszcze pogorszą sprawę bo utrudnią prawidłowe trawienie.

              Ja przypilnowałabym jedzenia jeżeli chodzi o rodzaj i porę, zmniejszyła podaż
              węglowodanów jeżeli jesz ich dużo i/lub białek jeśli objadasz sie mięsem i
              innymi pokarmami bogatymi w białka.

              Pozdrawiam,
              Iza
    • Gość: Artur Zacznijmy od poczatku IP: *.communitynet.ca 19.06.04, 21:49
      Gość portalu: Krakersik napisał(a):

      > Juz nie wiem co robic!!!Od pewnego czasu odczuwam w ustach nieprzyjemny smak.

      To co opisujesz to nie jest wskaznik nieprzyjemnego zapachu z ust. Nieprzyjemny
      zapach z ust wykrywa na ogol i potwierdza inna osoba (zaprzyjazniona na ogol
      :-) , albo mozna uzyc bardziej osobista metode: trzeba polizac wlasna reke a
      potem to polizane miejsce powachac i potwierdzic zly zapach. Ta druga metoda
      jest moze bardziej prywatna ale i bardziej zawodna bo czlowiek moze byc niejako
      uodporniony na wlasny zapach (zjawisko habituacji bodajze)

      Jezeli obiektywnie nie masz zlego zapachu z ust a tylko zaburzenia smaku to
      leczenie i diagnoza powinna byc inna.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka