Dodaj do ulubionych

leczenie bólu stawów ziołami hakorośl, to działa?

21.05.12, 14:10
Czy ktoś brał zioła na bolące stawy? np. hakorośl albo jakieś inne, czy to komuś pomogło? Od kilku miesięcy boli mnie ręka prawa, nadgarstek i łokieć. Bolą też mięśnie w tej ręce, czuję mrowienie w dłoni, czasami w nocy drętwieje ta ręka. Nie ma żadnej opuchlizny ani gorączki. Mieszkam na wsi, lekarze tu olewają problem, przepisują środki przeciwbólowe, nie mozna sie doprosić o prześwietlenie ani dokładną morfologię. Podejrzewam u siebie niedobór magnezu, a moze też innych pierwiastków, pewnie za mało mazi w stawach, ale co brać, żeby sobie pomóc, nie zrujnować portfela ani żołądka? Pracuję od kilku lat na komputerze, nie dźwigam nic ciężkiego, ale zdarzało mi się wziąć na ręce moje 3letnie dziecko. Jestem nerwowa i żyje w stresie. Te bóle dodatkowo mnie denerwują, niedawno jeszcze miałam silne sprawne ręce i dłonie a teraz klapa. jestem młoda, mam dużo obowiązków i powinnam być sprawna, a przez ten ból normalnie wszystkiego się odechciewa. Jak pomyślę o tych wszystkich wizytach u lekarzy, o badaniach, które powinnam zrobić, to jeszcze bardziej mnie boli.
Obserwuj wątek
    • spector1 Re: leczenie bólu stawów ziołami hakorośl, to dzi 21.05.12, 18:27
      Hakorosl czy inne ziola to hokus -pokus.
      Czy boli cie tylko reka od lokcia w dol? Czy ramie , od lokcia w gore jest OK?
      Jezeli tak, to diagnoza staje sie latwiejsza bo odpada tzw. Thoracic Outlet Syndrome (TOS)
      intraspec.ca/PIIS0749071203000805.pdf
      Artykul w powyzszym linku jest na b.dobrym poziomie. Wyjasnia problemy nie tylko zwiazane z TOS. Gdybys trafila na kompetentnego ortopede, ktory zrozumialby elaborat w.w. linku to
      wystarczyla by jedna wizyta.
      Polscy lekarze (i nie tylko) nie olewaja , po prostu sa niedouczeni. W wielkich miastach tez nie jest lepiej.

Spector
    • puma002 Re: leczenie bólu stawów ziołami hakorośl, to dzi 10.01.13, 09:56